To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Inne pojazdy, mechanika pojazdów - Piaggio Free
Arbiter - Sob 03 Lut, 2007
Dawid R napisał/a: |
ale takie 500 km skuterem to przewalone jedziesz i jedziesz i konca nie ma .... bo skuter sie wlecze max 71 km/h na prostej moj |
To na trasie jechales na max predkosci, gaz do oporu i 70na budziku nonstop??
Anonymous - Sob 03 Lut, 2007
nie koniecznie na trasie, na kazdej prostej tak sieleci a nawet zakrecie bo on dosc szybko przyspiesza ten skuter od 0 do 70 km/h to jakis 200 - 300 m trzeba
ja wlasnie w górach jak jechalem to raz mi sie udalo ok 84 km/h ale byla stroma górka, szybciej strach bo tak jakby wszystk osie telepie i malo nie rozleci - no wiesz predkosc = łorp 9 i konstrukcja statku nie wytrzymuje
tak gaz do oporu mialem
zaloze licznik od rowera to sprawdze czy mi dobrze liczy licznik skutera
Arbiter - Sob 03 Lut, 2007
To ja tak sie podniecałem skuterkeim na poczatku tzn gaz do oporu i lecimy. Teraz na trasie jak jade to sypie licznikowe 55kmh
Anonymous - Sob 03 Lut, 2007
to moze wywal te kiche slepą moze jednak cos da to
Arbiter - Nie 04 Lut, 2007
Wywalę pewnie ale na razie jakos sie do tego nie zabrałem...
Trzeba by z tym pojechac do spawacza.
Anonymous - Nie 04 Lut, 2007
Tak tylko do dobrego spawacza a nie łachmaniaża bo u nas łachów duzo, co spawają żeliwo elektrodami do zwykłej stali ta rura jest chyba żeliwna tak mi sie wydaje. W mojej elektrowni mialem taki element ze musialem przyspawac element stalowy do żeliwnego i bylo to trudne ...... dałem dodatkowe wzpocnienia śrubowe bo taki spaw po prostu pęka trzeba duuuzo elektrod zużyc, ale tu sprawaj est prosta rurka żeliwna wiięc trzeba blaszkie żeliwną i elektrode do żeliwa i bedzie ok to mozesz nawet sam zrobic łatke mozesz wyciąc z tej obcietej rurki
Arbiter - Nie 04 Lut, 2007
a masz gdzies fotki swego piaggio?
PIałes gdzies ze na gume idzie. Moj na gume nie ma szans pojsc...
Anonymous - Nie 04 Lut, 2007
fotki ponizej w linkach wlasnie dzis robilem
No staje na koło jak sie tak bardziej z tylu siądzie siedzenia i gaz ma maxa, jak np nastolatek by siedzial to moze normalnie siedziec bo ja jestem dosc masywny ponad 80 kg, tak ze jak siąde normalnie to skuter ma problemy podniesc przednie kolo i musze siasc tak troche do tylu bardziej ale tez nie zasze bo zalezy jaki dany uklad wariatora jest aktualnie, np czasem jak odpale go (wariator zlozony na maxa) i porzygazuje to rwie do przodu bez siadania z bardziej tylu nawet ale tak jak go juz rozruszam to musze z tylu siasc bardziej.
http://www.xlabs.pl/jajex/sk1.jpg
http://www.xlabs.pl/jajex/sk2.jpg
http://www.xlabs.pl/jajex/sk3.jpg
http://www.xlabs.pl/jajex/sk4.jpg
http://www.xlabs.pl/jajex/sk5.jpg
http://www.xlabs.pl/jajex/sk6.jpg
Arbiter - Nie 04 Lut, 2007
Fajnie wyglada, jak enduro na tych oponach hehe.
JAkos wysoko przednie zawieszenie. I silnik (cały napęd) inny niż u mnie
Anonymous - Nie 04 Lut, 2007
oponki nowe zwykle pirelli szosoro wiejskie jak w WSK 125
przednie zawieszenie tez zwykle jak we free, ostatnio dowalilem oleju na maxa to mam troche twardsze ale za to lepiej sie jezdzi
Naped i silnik jest identyko jak u Ciebie nie wiem gdzie Ty różnice widzisz ????? os strony filtra i wentylatora wszystko tak samo ..... nie moze byc inny, do free produkowali 1 silnik... od zawsze
Arbiter - Nie 04 Lut, 2007
Dawid R napisał/a: |
Naped i silnik jest identyko jak u Ciebie nie wiem gdzie Ty różnice widzisz ????? os strony filtra i wentylatora wszystko tak samo ..... nie moze byc inny, do free produkowali 1 silnik... od zawsze |
popatrz na twoj
http://www.xlabs.pl/jajex/sk4.jpg
i na moj. N p u mnie w osi koła jest korek wlewu oleju do przekładni. Mam tez czarny dekielek z przodu. Inaczej to wyglada. Inny jest kształt całego napędu
http://arbiter.pl/zdjecie/12236.Skutery.motorowery
Anonymous - Nie 04 Lut, 2007
no faktycznie, masz inny dekiel ale wątpie aby cos innego bylo inne jeszcze.... tam sie nie wlewa oleju to sucha przekladnia ten czarny dekiel to pokrywka kola atakujacego wariatora wiem bo rozbieralem moj W tym siniku nie ma nawet grama oleju.... jedyny jaki jest to olej z dozownika w gazniku lecący przez pompke kolo wału korbowego. Ten silnik to 2 sów z wariatorem - szczyt prostoty doslownie po za elektronicznym ukladem zaplonowym autossaniem i pompa oleju to tam nie ma co się psuć wogle chyba ze jeszcze pasek sie zerwie napędowy albo tłok żuzyje i trzeba nowy ....
Arbiter - Nie 04 Lut, 2007
moim zdaniem to olej bo odkrecałem i widac nawet. Przekładnia główna jest smarowana olejem
Arbiter - Nie 04 Lut, 2007
a powiedz jeszcze, czy masz tłumienie w przednim widelcy czy działa tylko jako sprężynówka?
Anonymous - Nie 04 Lut, 2007
no to jan ie wiem jak Ty tam masz ... u mnie przekladnia glowna jest przy tylnym kole a wczesniej wariator ..... a przed nim silnik pod tą pokrywką jest tylko wariator moze faktycznie masz w srodku inaczej ułożone wszystko .... u mnie pod tym deklem dokaldnie w tym miejscu jest male kolko zembate rozrusznika i duże zebate od wejscia wariatorea z kolem pasowym
czy mam tlumienie w przednim hmmmmm ... chyba mam bo jak jade po dziórach to cos tam tłumi, napewno tlumilo jak mialem mniej oleju takie mniejsze dzióry to prawien ie czuc na kierownicy a teraz zeby dokladnie powiedziec to musial bym sprawdzic dokladnie
co do przyspieszenia to jak masz niskie i jak po usuniesiu kichy bedzie niskie to wsadz ciezarki inne do sprzegla odsrodkowego o innej wadze, ciezarki mozna wymieniac dowolnie, mysle ze pasek wytrzyma, jak nie wytrzyma to trzebab edzie kupic kewlarowy pasek, przypomnialo mi sie tez zena rurze wydechowej przy cylindrze mam przyspawaną/dosztukowana rurke ok 10 cm zapewne to pozostałość po usunięciu kichy
|
|
|