To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Silniki BLDC - Nine Continent RH2806 vs MagicPie.

andy - Śro 02 Kwi, 2014
Temat postu: Nine Continent RH2806 vs MagicPie.
Witam.

Powoli zabieram się za składanie elektryka... To mój pierwszy post. Jestem w temacie zupelnym świerzakiem...

Chciałbym poznać za i przeciw obu silników. Wiem, że NC mozna puścić na większym prądzie, Magic'a tylko do 48V. Cena ta sama. Który bardziej popularny ? Sprawdzony...


Drugie pytanie tyczy się akumulatorów. Do NC potrzebował bym 9 sztuk Turnig'ów. Jak się okazuje na ten czas nigdzie nie mozna ich dostać w pojemności 5000mAh 4S1P 14.8v. A ten pakiet idealnie pasował by pod Nine.


Wyszperałem więc u naszych południowych sąsiadów akumulator jeden a porządny:


LINK


Co o tym myślicie ? Jak on się ma do tych calych Turnigów ? Z góry dzięki za info i sprowadzenie na "właściwą drogę".

Budżet w jakim chcę się zmieścić to 3 tys. na komplet. Zestaw ma być montowany w dużym kole "twentyniner" na kołach 29". Czzasami ciągnę przyczepkę z dwoma maluchami - 70 kg za sobą. Priorytetm nie jest maxymalna prędkość.

Patriko - Śro 02 Kwi, 2014

Skoro priorytetem nie jest maksymalna prędkość to może lepiej wybrać NC RH2807 ma aż 90Nm,
skoro cena ta sama, a NC ma lepsze parametry, więcej zniesie to wybór moim zdaniem jest prosty :wink:

Żaden ze mnie ekspert, sam zaczynam przygodę z EV :razz:

andy - Śro 02 Kwi, 2014

Patriko napisał/a:
Skoro priorytetem nie jest maksymalna prędkość to może lepiej wybrać NC RH2807 ma aż 90Nm,
skoro cena ta sama, a NC ma lepsze parametry, więcej zniesie to wybór moim zdaniem jest prosty :wink:

Żaden ze mnie ekspert, sam zaczynam przygodę z EV :razz:


Wiadomo jakie mamy czasy. Na te 90 NM jakoś dokumentów z hamowni nie ma, jak by bylo napisane 100 NM też byś uwierzył ?

Pykacz - Śro 02 Kwi, 2014

andy napisał/a:
Patriko napisał/a:
Skoro priorytetem nie jest maksymalna prędkość to może lepiej wybrać NC RH2807 ma aż 90Nm,
skoro cena ta sama, a NC ma lepsze parametry, więcej zniesie to wybór moim zdaniem jest prosty :wink:

Żaden ze mnie ekspert, sam zaczynam przygodę z EV :razz:


Wiadomo jakie mamy czasy. Na te 90 NM jakoś dokumentów z hamowni nie ma, jak by bylo napisane 100 NM też byś uwierzył ?

Pewnie . Bo tyle jest przy 36V i chyba jak dobrze pamiętam przy 27A . Jak mu puścisz z 60A to i ze 140Nm będzie . :twisted:

tas - Śro 02 Kwi, 2014

A potem osie wykręcone, kable pourywane :)
Patriko - Śro 02 Kwi, 2014

andy napisał/a:
Patriko napisał/a:
Skoro priorytetem nie jest maksymalna prędkość to może lepiej wybrać NC RH2807 ma aż 90Nm,
skoro cena ta sama, a NC ma lepsze parametry, więcej zniesie to wybór moim zdaniem jest prosty :wink:

Żaden ze mnie ekspert, sam zaczynam przygodę z EV :razz:


Wiadomo jakie mamy czasy. Na te 90 NM jakoś dokumentów z hamowni nie ma, jak by bylo napisane 100 NM też byś uwierzył ?


Tak. Zawsze możesz być tym pierwszym i wybrać się na hamownie rowerem :lol:

andy - Śro 02 Kwi, 2014

Nikt tego nie mówi i nie pisze a nowi tego nie wiedzą. Jest prawdą, że z LIPO trzeba bardziej uważać, kontrolować itd. ? Natomiast LiFE są bardziej wytrzymałe i dłuższe w użytkowaniu ?
Pykacz - Śro 02 Kwi, 2014

tas napisał/a:
A potem osie wykręcone, kable pourywane :)


Co zrobić ? Takie fakty . :mrgreen: Ale inaczej taki "nakoksowany" silnik się zachowuje z ludkiem 70kg a inaczej z "amerykańcem " . Więc pewnie tu jest odpowiedź dlaczego jednym to się nie poddaje a drugim odwrotnie czyli ukręca się jak marchew . :mrgreen:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group