To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Konstrukcje własne - MASCHINE na dużych kołach 29"
andy - Pon 14 Gru, 2015
Trochę mnie tu nie było, co nie znaczy ze bike nie jeździ, cała konstrukcja śmiga bezawaryjnie i wsiadam jak tylko znajdę chwile. Już miałem kupować teraz kapcie z kolcami ale zimy raczej znów nie bedzie wiec szkoda czasu na przekładkę.
Napinacz mam już dawno, a łańcuch czasem spadnie jak tylko " cofam" maszynę ręcznie do tylu, nie zgłębiałam zbytnio tematu, może to wina przerzutki, kasety...podobno innym tez spada jak dają w spak...ważne ze w czasie jazdy sie trzyma.
Darki - Wto 15 Gru, 2015
A jakie prądy wytrzymuje ten 9C przy zasilaniu 20s i dużym kole? Czy mocno się grzeje? Da się powiedzmy ostro jeździć? .
maniekrox - Wto 15 Gru, 2015
35-40A, ale bez zabezpieczenia termicznego możesz go spalić:) Lepiej kontrolować temperaturę.
I zależy co masz na myśli mówiąc ostra jazda
Darki - Wto 15 Gru, 2015
Haha no jak pełny gaz i do przodu . Jak na razie nie przewiduję ostrej jazdy w terenie ale czasem może jakaś górka się trafić i co wtedy? Tak zabezpieczenie termiczne właśnie zakładam łącznie z podwojeniem kabelków . Głównie chodzi mi o ostry start czyli chwilowe obciążenie max 45A bo taki mam sterownik a potem czasem manetka na max do prędkości maximum a poza tym to zwykła jazda w siną dal . Nie mam jeszcze pikacza, będzie dopiero więc nie wiem jakich prądów się spodziewać przy jeździe na prostej i ew. wietrze i na max. Waga całości ze mną też mała nie będzie wiec wybór padł na silnik 9C 7x9 w kole 26 rama custom. Marzenie było by Mixus ale jak na razie musi być co mam.
maniekrox - Wto 15 Gru, 2015
Nikt Ci nie powie i nie zagwarantuje, że nic się nie stanie. Niektórzy jeżdżą i im się nic nie pali, niektórzy jak np tata qaz'a33 przy 20 czy 25 A spalili ten silnik;p Tym bardziej, że masz wyższe napięcie, więc i moc większa jest w niego pchana. Jedynym sensownym rozwiązaniem jest pomiar temperatury:P
qaz33 - Śro 16 Gru, 2015
Ale to dlatego bo tatus sobie wlaczyl fluxa w sabvotonie, potem o tym zapomnial i jechal z tym przez 20km . Dopiero pozniej mi sie przyznal a mowilem mu zeby to ograniczac, dlatego przestrzegam przed tym trybem bo z polowa energi idzie w grzanie uzwojen a tego to zaden silnik nie wytrzyma na dluzsza mete :/
tas - Śro 16 Gru, 2015
I dlatego wszelakie zabawy z mocami wyższymi niż znamionowe zaczynamy od zabezpieczenia termicznego
Anonymous - Śro 16 Gru, 2015
Szczególnie w zimie. Trzeba się ciepło ubierać
radasss - Śro 16 Gru, 2015
Zabezp term -57°C
|
|
|