To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Napęd z silnikiem poza kołem - Jak zbudować korbę pod mid drive by Yin
Yin - Czw 18 Maj, 2017
One są całe z alu? W moich imho do awarii doprowadziła słaba jakość alu, brzeg wolnobiegu fakt trochę musiał się ułożyć na korbie ale to trwało może 400-600 metrów przez pierwszą jazdę. Choć jak bym składał na drugi raz to między korbę a wolnobieg dam jeszcze separator w postaci pierścienia kontrującego z suportu starego typu.
sannis - Czw 18 Maj, 2017
Yin napisał/a: | One są całe z alu? |
Tak, całe z alu, polerowane. Jakość taka sobie, bo pełno śladów od uderzeń.
DeeX - Śro 15 Lis, 2017
Odgrzeje kotleta... spotkał mnie ten sam problem ze uwalilem gwint w korbie od wolnobiegu...
Problemem okazał się być wolnobieg. Gwint w wolnobiegu z magmy był na tyle duży (duża średnica) że nie trzymał pełnej powierzchni gwintu. Po rozmowie z trialowcem rowerowym dowiedziałem się że zebatki z wolnobiegiem stosowane w trialu podobno bardzo ciężko się nakręca bo tak dokładnie są spasowane. W przeciwieństwie do wolnobiegu z magmy.
Ot cały problem
toft - Pon 20 Lis, 2017
Dlatego chyba lepiej stosować poprostu wolnobiegi nakręcane markowe. Minimum to chyba dicta.
|
|
|