To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Konstrukcje własne - RAIDEN aka ThunderBolt

maniekrox - Pią 13 Lis, 2015

No napisałem, że konfiguruję rower pod teren;)
MixhaL - Pią 13 Lis, 2015

Teren to pojęcie względne, mówi tyle co i nic.
Tak samo jak jedni jeżdżą po drogach autami na glebie z prześwitem 1-2cm a inni kupują SUVy/terenówki.

maniekrox - Pią 13 Lis, 2015

Chce sie mozliwie blisko zblizyc do motocykla w terenie. Ostra, szybka jazda + ewentualnie jakies niewielkie loty.
MixhaL - Pią 13 Lis, 2015

To musisz kupić twardą sprężynę. Nie wiem ile ważysz ale ja przy 85kg mam 550 las i sprawdza się bardzo dobrze. Nie jest twarda w miarę dobrze wybiera i rower jest skoczny.
Szukaj czegoś z RC, powinno spełnić wszystkie Twoje oczekiwania.

MixhaL - Wto 28 Sie, 2018

Wskrzeszam temat.

Niestety nie z mojego powodu miałem ponad 3 letnią przerwę w jeździe elektrykiem, słowem stał rozebrany w garażu i się kurzył.
Jakiś miesiąc temu udało mi się go odpalić i zabawę zaczynam na nowo.
3 lata to szmat czasu i pewnie dużo się zmieniło a ja nie miałem czasu na siedzenie w temacie i obserwowanie dlatego mam kilka pytań.

1. Potrzebuję bocznika który wytrzyma jakieś 150A i wartości najlepiej 1moh lub więcej, ewentualnie 0.8moh ale to minimum.
Czy ktoś wie gdzie takie coś można kupić? Nie mogę skonfigurować CA3 gdyż minimalna wartość to troszkę poniżej 0.8moh, ja natomiast mam 0.35moh i wszystko mi podwójnie zaniża.
2. Czy są jakieś uniwersalne czujniki do klamek hamulcowych do rozłączania silnika( hamowania regeneracyjnego) lub jakiś patent który się sprawdza?

Inc0 - Śro 29 Sie, 2018

W temacie bocznika nie pomogę ale jeśli chodzi o czujnik do klamki to tak ugryzłem temat jest to Kontaktron zwierany 10W 500mA SPST-NO KMS-25 działa bez zarzutu. Uczulam na jeden aspekt jaki zauważyłem: Montując kontaktron nie chciałem trwale ingerować w konstrukcje klamki hamulca hydraulicznego wiec postanowiłem go przykleić ,gdy go przyklejałem do korpusu ( za pomocą kleju akwarystycznego wiedziałem że będzie trzymać mocno i sztywno jak ...;) zwykły silikon budowlany to goownolit , motoryzacyjne to bardziej uszczelniacze z odpornością na temperaturę ale mało sztywny po wyschnięciu i niezbyt mocny- na pewno by odpadło wkrótce) hamulca temperatury oscylowały miedzy 15-20C przełom lipca i sierpnia zdominowały upały i temperatury rzędu 34-35C podczas których zauważyłem że wzrosła czułość kontaktronu ,czyli łapał zwarcie i nie odpuszczał mimo odpuszczenia klamki, mój hebel ma regulacje położenia klamki względem kierownicy/korpusu , do której jest przyklejony magnes aktywujący kontaktron wiec to nie stanowiło problemu ale przy bardziej tradycyjnych konstrukcjach warto mocując te elementy zrobić to z zapasem czyli tak by nie łapał kontaktron gdy tylko dotknie się hamulca lepiej dać mu 1/5 "jałowego " ruchu klamki.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group