To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Kontrolery BLDC - SABVOTON sterownik wektorowy
qaz33 - Nie 01 Mar, 2015
Tas to zrób jeszcze raz taki sam test podjezdzajac pod tą samą górę jadąc 15 km/h to byłoby bardzo miarodajne porównanie.
tas - Nie 01 Mar, 2015
Niestety, nie mam teraz żadnego ebajka, nowy się składa, więc chwilowo nie mam jak
kondzio927 - Pon 02 Mar, 2015
tas napisał/a: | Przez pierwsze 20% skoku manetki jest hamowanie, na 20-25% wychylenia jest luz, 25%-100% przyśpieszenie |
... i to się sprawdza ?
na dziurach to jechałbym jak "L" ruszające ze świateł
a jak uruchomić regen bez przetwornicy na 12v-można bezpośrednio podłączyć pod 66v ?
atomek1000 - Pon 02 Mar, 2015
Regen zawsze dziala automatycznie bez żadnych przetwornic.
kondzio927 - Pon 02 Mar, 2015
atomek1000 napisał/a: | Regen zawsze dziala automatycznie bez żadnych przetwornic. |
ten opis troche zbił mnie z tropu
skąd lub z którego przewodu wziąć 5-12v ?
tas - Pon 02 Mar, 2015
To jest funkcja ze skutera/motocykla elektrycznego, nie roweru. W rowerze nie znajdziesz 12V, chyba że zrobisz tak:
http://ebike.nexun.pl/bra...-swiatla-stopu/
Nie wiem skąd tam jest informacja o +BATT, wiem tylko o 12V.
qaz33 - Pon 02 Mar, 2015
A co za problem wziąć 5V z manetki?
tas - Pon 02 Mar, 2015
No w tym konkretnym przypadku może to działać, ale ciężko stwierdzić, czy we wszystkich sterownikach z tą funkcją zadziała to od 5V.
Dodatkowo to jest to samo 5V które zasila procka w sterowniku, a to nie jest najszczęśliwsze rozwiązanie majstrować przy nim.
kondzio927 - Pon 02 Mar, 2015
... tas napisał/a: | http://ebike.nexun.pl/bra...-swiatla-stopu/
Nie wiem skąd tam jest informacja o +BATT, wiem tylko o 12V. |
czyli bez "przetworniczki" regena nie będzie !?
chyba ,że podepnę baterie od lampki (2s2p 18650)
tas - Pon 02 Mar, 2015
Sabvoton oficjalnie przyjmuje podanie 12V po przetwornicy, a nie 5V czy VBatt.
Tak wygląda prawidłowa instalacja dla tego sterownika:
sunman - Pon 09 Mar, 2015
Czy by zamontowac przelacznik obrotow silnika ; wsteczny .
Wystarczy polaczyc bialy kablek (oznaczony reverse) do czarnego (oznaczonego GND)-> to kabelek czarny od manetki czy jak ??
tas - Wto 10 Mar, 2015
no chyba tak, do masy, tak jak inne
sunman - Wto 10 Mar, 2015
tak tez zrobilem polaczylem bialy kabelek do masy , + z bateri na sterowniku , ale gdy ruszylem manetka dalej krecil sie do przodu
tas - Wto 10 Mar, 2015
Sprawdź podczas jazdy, nie uruchamiaj z wlaczonym. No i sprawdź czy jest dobrze ustawiony w programie pc
sunman - Wto 10 Mar, 2015
sprawdzalem na wlaczonym kontrolerze mam nadzieje ze nic nie uszkodzilem ..
jak podczas jazdy ? pod czas jazdy kontrroler jest wlaczony.
sprawdze jeszcze w programie czy ta funkcje czy wgl. jest wlaczona
1) polaczyc to na wylaczonym
2) wlaczyc
3) ruszyc manetka czy idzie do tylu
Tak to rozumiem
Ale jak to sie ma do praktyki ? Jest wlaczony chce cofnac wciskam guzik na kierownicy zwiera jakies kable i manetka prowadzi rower do tylu wciskam guzik i wraca do noralnego ruchu do przodu.
Tak to na chlopski rozum widze w praktyce
|
|
|