To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Hyde Park - [ZBIORCZY] Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
Mechano - Nie 15 Kwi, 2018
Może przetwornica step up?
Jedą taką 900W, do 120V mam na zbyciu. Jeżeli jesteś zainteresowany to zapraszam na pw.
rs2580 - Nie 15 Kwi, 2018
Mariusz_p napisał/a: | Szukam ładowarki na 16S, w której będzie można zmieniać napięcie do którego naładuje pakiet - co polecacie?
Pakiet 16S10P - 30Ah |
Myślę, że to od BMSa zależy. To on musi być programowalny.
Ładowarka podaje tylko napięcie/prąd którymi BMS zarządza.(67,2V)
Jeżeli się mylę to proszę mnie poprawić.
Kajman - Nie 15 Kwi, 2018
Może to: http://www.ebikes.ca/prod...e-satiator.html
rs2580 - Pon 16 Kwi, 2018
Fajne to. Ta lepsza 36V-72V 5A = 300 dolarów + przesyłka.
Kajman - Pon 16 Kwi, 2018
Pewnie ktoś latał hubem 1500W, ile Ah na jaki zasięg się mniej więcej przekłada? Wiem, że dużo zmiennych, ale może jakąś średnią wyciągnę.
madejp - Wto 17 Kwi, 2018
Jak będziesz pytał o Ah, to dopiero będziesz miał rozbieżności. Liczy się energia. Ja uzyskiwałem ok 12Wh/km bez pedałowania i połowę tego ze wspomaganiem. Spokojna jazda z prędkościami ścieżkowymi, ale po mieście, czyli często zatrzymywanie i ruszanie.
WojtekErnest - Czw 19 Kwi, 2018
rs2580 napisał/a: | Mariusz_p napisał/a: | Szukam ładowarki na 16S, w której będzie można zmieniać napięcie do którego naładuje pakiet - co polecacie?
Pakiet 16S10P - 30Ah |
Myślę, że to od BMSa zależy. To on musi być programowalny.
Ładowarka podaje tylko napięcie/prąd którymi BMS zarządza.(67,2V)
Jeżeli się mylę to proszę mnie poprawić. |
Nie mylisz się. Obniżenie napiecia zasilania ladowarki, spowoduje ze nie będzie dzialal standardowy BMS. Prawdopodobny efekt, rozbalansowanie pakietu.
Kajman - Pią 20 Kwi, 2018
Panowie, wystepują w ogóle złącza balansera 15s?
AdrianJ - Sob 28 Kwi, 2018
Mariusz_p napisał/a: | Szukam ładowarki na 16S, w której będzie można zmieniać napięcie do którego naładuje pakiet - co polecacie?
Pakiet 16S10P - 30Ah |
To może lepiej BMS z regulacja napiecia końcowego każdej sekcji
Kajman - Nie 29 Kwi, 2018
sterowniki bldc określane przez chinoli jako 48v jak wysokie mają górne napięcie pracy? Czy 15s (54v) LiFe przejdzie?
jszk - Nie 29 Kwi, 2018
Kajman napisał/a: | sterowniki bldc określane przez chinoli jako 48v jak wysokie mają górne napięcie pracy? Czy 15s (54v) LiFe przejdzie? |
Ja na takim jeździłem przez rok na 14S czyli 58,8 V i nic mu nie było.
Elektrolity mają najczęściej na 63V, itego nie nsleży przekraczać
Kajman - Nie 29 Kwi, 2018
No to git, martwiłem się, czy nie ma jakiegoś zabezpieczenia i się po prostu nie uzbroi. A jak tak to pięknie Dziękuję
sannis - Czw 03 Maj, 2018
Wyprowadzenie do przewodów BMS lepiej dać na plusie czy minusie sekcji?
AdrianJ - Nie 06 Maj, 2018
sannis napisał/a: | Wyprowadzenie do przewodów BMS lepiej dać na plusie czy minusie sekcji? |
Między sekcjami przewody są na plusie i minusie zarazem
WojtekErnest - Pon 07 Maj, 2018
AdrianJ napisał/a: | sannis napisał/a: | Wyprowadzenie do przewodów BMS lepiej dać na plusie czy minusie sekcji? |
Między sekcjami przewody są na plusie i minusie zarazem |
Oczywiście na minusie. Dlaczego ? Bo odprowadzenie na minusie jest bezpieczniejsze, bo docisniety kabel w razie przetarcia izolacji dotknie do minusa. Nadto lutowanie, zagięcie blaszki przy minusie jest łatwiejsze do zrobienia,poprowadzenia.
|
|
|