To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Hyde Park - Turbozagadka: silniki jako kolarski doping?
irrs - Czw 23 Kwi, 2015 Temat postu: Turbozagadka: silniki jako kolarski doping? "Możecie rozkręcić rower, a i tak niczego nie zauważycie": Klik
WojtekErnest - Czw 23 Kwi, 2015
Ciekawy artykuł o zjawisku o którym cicho lub głośno od kilku lat.
A na marginesie warto zwrócić uwagę na cyt " Z 410 watów kolarz może skoczyć na 520, ale nie dłużej niż na minutę czy dwie.", w kontekscie mocy naszych silników.....
Adam Wysokiński - Czw 23 Kwi, 2015
Mocy niby mało ale trzeba pamiętać, że tam decydują ułamki sekund i te parę watów załatwi sprawę. Poza tym jeśli ktoś to jednak stosował, musi być miniaturowe i lekkie i pewnie więcej nie da rady. Artykuł ciekawy.
Mechano - Czw 23 Kwi, 2015
Ciekaw jestem gdzie to ma akumulatory.
Anonymous - Czw 23 Kwi, 2015
Sugerowali bidon.
atomek1000 - Czw 23 Kwi, 2015
w podsiodłowej
2mirko2 - Śro 29 Kwi, 2015
Skoro taka przeróbka kosztuje kilkadziesiąt tysięcy euro, to równie dobrze może być w dowolnej części roweru, a nawet akumulatory mogą być częścią budulcową ramy.
nanab - Nie 24 Maj, 2015
Toerie spiskowe. Rozkręcali rowery na części, prześwietlali rtg i nic nie znaleźli.
gienek333 - Nie 24 Maj, 2015
Może aku hydrauliczny? Silnik hydrauliczny jest prosty i stosunkowo mały.
tas - Nie 24 Maj, 2015
Wystarczy, że rama jest wypełniona powietrzem pod ciśnieniem, a piasta jest silnikiem pneumatycznym. Nic prześwietlenie nie pokaże
nanab - Nie 24 Maj, 2015
Raczej by usłyszeli gdyby rower robił tyle hałasu co skuter bez tłumika.
Silnik hydrauliczny może byłby mały ale pompa i to co by ją napędzało już nie.
|
|
|