To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Hyde Park - Turbozagadka: silniki jako kolarski doping?

irrs - Czw 23 Kwi, 2015
Temat postu: Turbozagadka: silniki jako kolarski doping?
"Możecie rozkręcić rower, a i tak niczego nie zauważycie": Klik
WojtekErnest - Czw 23 Kwi, 2015

Ciekawy artykuł o zjawisku o którym cicho lub głośno od kilku lat.
A na marginesie warto zwrócić uwagę na cyt " Z 410 watów kolarz może skoczyć na 520, ale nie dłużej niż na minutę czy dwie.", w kontekscie mocy naszych silników.....

Adam Wysokiński - Czw 23 Kwi, 2015

Mocy niby mało ale trzeba pamiętać, że tam decydują ułamki sekund i te parę watów załatwi sprawę. Poza tym jeśli ktoś to jednak stosował, musi być miniaturowe i lekkie i pewnie więcej nie da rady. Artykuł ciekawy.
Mechano - Czw 23 Kwi, 2015

Ciekaw jestem gdzie to ma akumulatory.
Anonymous - Czw 23 Kwi, 2015

Sugerowali bidon.
atomek1000 - Czw 23 Kwi, 2015

w podsiodłowej
2mirko2 - Śro 29 Kwi, 2015

Skoro taka przeróbka kosztuje kilkadziesiąt tysięcy euro, to równie dobrze może być w dowolnej części roweru, a nawet akumulatory mogą być częścią budulcową ramy.
nanab - Nie 24 Maj, 2015

Toerie spiskowe. Rozkręcali rowery na części, prześwietlali rtg i nic nie znaleźli.
gienek333 - Nie 24 Maj, 2015

Może aku hydrauliczny? Silnik hydrauliczny jest prosty i stosunkowo mały.
tas - Nie 24 Maj, 2015

Wystarczy, że rama jest wypełniona powietrzem pod ciśnieniem, a piasta jest silnikiem pneumatycznym. Nic prześwietlenie nie pokaże :)
nanab - Nie 24 Maj, 2015

Raczej by usłyszeli gdyby rower robił tyle hałasu co skuter bez tłumika.
Silnik hydrauliczny może byłby mały ale pompa i to co by ją napędzało już nie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group