To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Sprzedam, oddam - [NIEAKTUALNE] BMS I STEROWNIK (nowe)

Tomas - Czw 07 Maj, 2015
Temat postu: [NIEAKTUALNE] BMS I STEROWNIK (nowe)
Wszystko nowe/nieużywane

BMS 16S LiPo (60/10A)



STEROWNIK - GT 1500W, 48V-84V, 45A (12-24S)
LVC: 41V +-1V


Tomas - Nie 10 Maj, 2015

BMS NIEAKTUALNY.

STEROWNIK NOWA CENA - 250zł (zaktualizowano nad zdjęciem)

Pozdrawiam

Pir-serwis - Pon 11 Maj, 2015

Czy da się w sterowniku zmienić napięcie odcięcia?
I 84V to nominał czy max.a nominalne 72V?
Chodzi jakie naięcie maksymalne mogę dać na zaciski?
Czy jest funkcja regen po podaniu sygnału?
Bądź zdjęcie etykiety z niego proszę.

Pykacz - Pon 11 Maj, 2015

Pir-serwis napisał/a:
Czy da się w sterowniku zmienić napięcie odcięcia?
I 84V to nominał czy max.a nominalne 72V?
Chodzi jakie naięcie maksymalne mogę dać na zaciski?
Czy jest funkcja regen po podaniu sygnału?
Bądź zdjęcie etykiety z niego proszę.


Z tego co wiem to ten typ sterownika ma do 100V max (kondensatory ma 100V i w zasadzie trzeba by choć trochę zapasu mieć) i nawet sprzedający napisał że do 24s (domyślnie podaje się oczywiście napięcie dla li-ion (nowy typ i Li-po czyli do 4,2V/cela a to około 100V właśnie ) .
Ja miałem osobiście bardzo podobny z wyglądu sterownik i nie było opcji oddawania energii do aku . Owszem można było hamować magnetycznie silnikiem ale "cofki" energii do aku nie było . Ale to już by musiał dokładnie potwierdzić sprzedający .Co do odcięcia to pewnie można to obniżyć . Ja miałem wersję z fabrycznie zamontowanym regulatorem odcięcia dla aku 48-60-72V ale nie zrobiłem fotki gdzie co i jak dochodziło . Generalnie ja te sterowniki wspominam bdb i jako bezawaryjne do tego proste w montażu i obsłudze .



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group