To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Kontrolery BLDC - Zmiana LVC - Low Voltage Cut-Off
Przemek - Czw 07 Kwi, 2016
przepraszam za post pod postem ale z uwagi że jestem noga elektroniczna chciałbym doprecyzować czyli mam zrobić zworkę między 60 a 64 a z 70 usunąć ?
tas - Pią 08 Kwi, 2016
Od tego trzeba zacząć
Dać zworkę tylko na takim przedziale jaki Cię interesuje i sprawdzić.
Przemek - Pią 08 Kwi, 2016
dzięki za odpowiedz kolejny raz ratujesz mi d... jak w końcu się do ciebie wybiorę to z miejsca masz ode mnie zimny sześciopak , mam nadzieje ze niczego nie spale przy tych manipulacjach pozdrawiam
piotrrs11 - Nie 10 Kwi, 2016
Macie jakieś sprytne metody na wylutowanie tego małego rezystora/diody(?)?
Mechano - Nie 10 Kwi, 2016
Po prostu grzej na przemian z jednej i drugiej strony (szybko je zmieniaj) i element sam spłynie z płytki.
tkoko - Nie 10 Kwi, 2016
Lub lutownicę z dwoma grotami nie będziesz musiał kombinować
maciex93 - Nie 10 Kwi, 2016
Albo 2 lutownice
WojtekErnest - Nie 10 Kwi, 2016
Lutownica z pompką odsysającą.
tas - Nie 10 Kwi, 2016
Nakładasz trochę cyny na obie strony rezystora i grzejesz szybko na zmianę.
2sek, zsuwasz go grotem i wywalasz z płytki
piotrrs11 - Nie 10 Kwi, 2016
Dorzucenie większej ilości cyny znacznie ułatwia sprawę.
Gorzej było z ponownym przylutowaniem obok. W każdym razie misja zakończona powodzeniem, teraz czas na test czy wszystko działa.
unix - Nie 10 Kwi, 2016
Czy ten sterownik to jest ten sam co tu http://www.aliexpress.com...7b-ff1c3e7869be ?
Pozdr
Przemek - Nie 17 Kwi, 2016
witam mały up dotyczący mojego problemu z kilku postów wyżej, a więc, po otrzymaniu odpowiedzi od Tas-a jak zmniejszyć odcięcie jakoś z ciekawości postanowiłem zrobić test przy jakim napięciu odetnie nieprzerabiany sterownik z oznaczeniem 70v i okazało się że przy 16s i reszcie akumulatora czyli 51V czyli 3,1V na P nie odcina, tak ze jak ktoś ma taki sterownik jak ja nie potrzebuje go przerabiać, chyba że zachodzi z napięciem poniżej 3,1 na cele to niewiem niesprawdzałem, pozdrawiam
Tomas - Śro 13 Lip, 2016
Te przewody stacyjki fioletowy i czerwony miałem u siebie odwrotnie polutowane w sterowniku (tak było oryginalnie) niż jak jest na zdjęciu w pierwszym poście. Czu to ma jakieś znaczenie przy podłączaniu potem stacyjki (oraz wyłącznika bimetaliczego po drodze) ?
Szwagier - Śro 13 Lip, 2016
Nie ma znaczenia.
Przemek - Sob 30 Lip, 2016
Przemek napisał/a: | witam mały up dotyczący mojego problemu z kilku postów wyżej, a więc, po otrzymaniu odpowiedzi od Tas-a jak zmniejszyć odcięcie jakoś z ciekawości postanowiłem zrobić test przy jakim napięciu odetnie nieprzerabiany sterownik z oznaczeniem 70v i okazało się że przy 16s i reszcie akumulatora czyli 51V czyli 3,1V na P nie odcina, tak ze jak ktoś ma taki sterownik jak ja nie potrzebuje go przerabiać, chyba że zachodzi z napięciem poniżej 3,1 na cele to nie wiem nie sprawdzałem, pozdrawiam |
Witam by nie robić bałaganu postanowiłem zacytować sam siebie kontynuując zagadnienia dotyczące sterownika gt 1500
Zrobiłem ograniczenie manetki ale ograniczenie nie działa tak jak opisują na forum przy oporniku 10k ohm obciął mi prędkość o 5km wstawiłem wiec 50k ohm i obciął o jakieś 15 km/h, będę musiał wstawić chyba taki 200k ohm żeby działał w pełnym zakresie chyba że zrobiłem coś jest nie tak?
|
|
|