To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Kontrolery BLDC - Zmiana LVC - Low Voltage Cut-Off

Przemek - Czw 07 Kwi, 2016

przepraszam za post pod postem ale z uwagi że jestem noga elektroniczna chciałbym doprecyzować czyli mam zrobić zworkę między 60 a 64 a z 70 usunąć ?
tas - Pią 08 Kwi, 2016

Od tego trzeba zacząć :)
Dać zworkę tylko na takim przedziale jaki Cię interesuje i sprawdzić.

Przemek - Pią 08 Kwi, 2016

dzięki za odpowiedz kolejny raz ratujesz mi d... jak w końcu się do ciebie wybiorę to z miejsca masz ode mnie zimny sześciopak :o , mam nadzieje ze niczego nie spale przy tych manipulacjach pozdrawiam :roll:
piotrrs11 - Nie 10 Kwi, 2016

Macie jakieś sprytne metody na wylutowanie tego małego rezystora/diody(?)?
Mechano - Nie 10 Kwi, 2016

Po prostu grzej na przemian z jednej i drugiej strony (szybko je zmieniaj) i element sam spłynie z płytki.
tkoko - Nie 10 Kwi, 2016

Lub lutownicę z dwoma grotami :mrgreen: nie będziesz musiał kombinować :lol:
maciex93 - Nie 10 Kwi, 2016

Albo 2 lutownice :)
WojtekErnest - Nie 10 Kwi, 2016

Lutownica z pompką odsysającą.
tas - Nie 10 Kwi, 2016

Nakładasz trochę cyny na obie strony rezystora i grzejesz szybko na zmianę.
2sek, zsuwasz go grotem i wywalasz z płytki

piotrrs11 - Nie 10 Kwi, 2016

Dorzucenie większej ilości cyny znacznie ułatwia sprawę.
Gorzej było z ponownym przylutowaniem obok. W każdym razie misja zakończona powodzeniem, teraz czas na test czy wszystko działa.

unix - Nie 10 Kwi, 2016

Czy ten sterownik to jest ten sam co tu http://www.aliexpress.com...7b-ff1c3e7869be ?

Pozdr

Przemek - Nie 17 Kwi, 2016

witam mały up dotyczący mojego problemu z kilku postów wyżej, a więc, po otrzymaniu odpowiedzi od Tas-a jak zmniejszyć odcięcie jakoś z ciekawości postanowiłem zrobić test przy jakim napięciu odetnie nieprzerabiany sterownik z oznaczeniem 70v i okazało się że przy 16s i reszcie akumulatora czyli 51V czyli 3,1V na P nie odcina, tak ze jak ktoś ma taki sterownik jak ja nie potrzebuje go przerabiać, chyba że zachodzi z napięciem poniżej 3,1 na cele to niewiem niesprawdzałem, pozdrawiam
Tomas - Śro 13 Lip, 2016

Te przewody stacyjki fioletowy i czerwony miałem u siebie odwrotnie polutowane w sterowniku (tak było oryginalnie) niż jak jest na zdjęciu w pierwszym poście. Czu to ma jakieś znaczenie przy podłączaniu potem stacyjki (oraz wyłącznika bimetaliczego po drodze) ?
Szwagier - Śro 13 Lip, 2016

Nie ma znaczenia.
Przemek - Sob 30 Lip, 2016

Przemek napisał/a:
witam mały up dotyczący mojego problemu z kilku postów wyżej, a więc, po otrzymaniu odpowiedzi od Tas-a jak zmniejszyć odcięcie jakoś z ciekawości postanowiłem zrobić test przy jakim napięciu odetnie nieprzerabiany sterownik z oznaczeniem 70v i okazało się że przy 16s i reszcie akumulatora czyli 51V czyli 3,1V na P nie odcina, tak ze jak ktoś ma taki sterownik jak ja nie potrzebuje go przerabiać, chyba że zachodzi z napięciem poniżej 3,1 na cele to nie wiem nie sprawdzałem, pozdrawiam

Witam by nie robić bałaganu postanowiłem zacytować sam siebie kontynuując zagadnienia dotyczące sterownika gt 1500
Zrobiłem ograniczenie manetki ale ograniczenie nie działa tak jak opisują na forum przy oporniku 10k ohm obciął mi prędkość o 5km wstawiłem wiec 50k ohm i obciął o jakieś 15 km/h, będę musiał wstawić chyba taki 200k ohm żeby działał w pełnym zakresie chyba że zrobiłem coś jest nie tak?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group