To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Konstrukcje własne - Fun bike 9c

PiotrW - Czw 03 Wrz, 2015

wiem wiem, widac to idealnie na cycle analyst jak waty ida do gory.

atomek1000 "... ale co ja na to poradze, kiedy ja lubie zapier...." :)

raymaxxx - Czw 03 Wrz, 2015

pomijając prędkość (i napięcie) 26Ah to nie jest 10Ah jak u Piotraw też, poza tym kolega to robi totalnie bez pedałowania czy z?

Ja mam 10x6 z 16s 15Ah i robię przy prędkościach ciągłych między 38-44km/h (momentami przy wyprzedzaniu dociskam do 63-67, średnia z trasy 36-38km/h) ponad 100km ale z pedałowaniem, rekord miałem 121km, a dzisiaj wracając z pracy po 18 na dystansie 24,6 km i średniej 34km/h średnie "spalanie" (z pedałowaniem) miałem 6,5 Wh/km :D

Eryk1000 - Czw 03 Wrz, 2015

Okrutnie małe zużycie prądu :P Chyba na pokładzie są opony z kolarki ;)
raymaxxx - Czw 03 Wrz, 2015

Prawie, w kolarce są 23C ;)
tas - Czw 03 Wrz, 2015

Dla dociekliwych - na tym zdjęciu:
http://forum.arbiter.pl/download.php?id=1967
jest rozwiązanie zagadki dziwnie dużych zasięgów :P

raymaxxx - Czw 03 Wrz, 2015

Skąd wiesz że nie robi tych 82km na połowie aku... :D
ap0f1s - Czw 03 Wrz, 2015

Jeżeli się oszczędza można dużo przejechać. Ostatnio zrobiłem wycieczkę na górę Żar i przejechałem 66km/h na akusach 16s2p (59,2 10ah). Jeszcze coś tam zostało. Tylko moja jazda z powrotem była strasznie oszczędna. A sama góra asfaltem nie jest w cale mała. Więc spalanie jak się wyjeżdża jest duże. Już nie pamiętam jaki miałem wynik ale na pewno grubo poniżej 10wh/km.
Tylko jakim kosztem czasu to robisz. Normalnie robię koło 40-50km. A czasem i zdarza się 25-30km jak używam samego silnika i Maneta do oporu.

maniekrox - Czw 03 Wrz, 2015

Tasowi chyba chodziło, że na zdjęciu jest cieniutka opona szosowa = małe opory toczenia. Choć wg mnie też istotne jest nierozwijanie dużych prędkości. Tym bardziej ze wspomaganiem;)
sietaz - Pią 04 Wrz, 2015

Jaka cieniutka i jaka szosowa. Btw może ktoś wie jakie pady są odpowiedzialne za uruchomienie regena. Są bardzo dziwne oznaczenia na płytce - np pad ds się dubluje z czego jeden to stacyjka. Pad 11 to PAS. Jest wolny np E++ i to bym celował w regen, ale nie chcę ryzykować. Endless nie dał mi odpowiedzi

P.S. Sterownik to ku 154

tas - Pią 04 Wrz, 2015

maniekrox napisał/a:
Tasowi chyba chodziło, że na zdjęciu jest cieniutka opona szosowa = małe opory toczenia. Choć wg mnie też istotne jest nierozwijanie dużych prędkości. Tym bardziej ze wspomaganiem;)


Nie, nie chodziło mi o opony :P

Hubert - Pon 19 Paź, 2015
Temat postu: Fun bike 9c 12x5
Wjechał 12x5 zamiast 9x7 i RST R1 180mm , opony Kenda SBE 590 gr. szt. , korba Dura Ace 53z obręczę Dartmoor Revolt i śmiga się mega lepiej i szybciej v max bez pedałowania 56,1 z górki na płaskim 52 , na końcówce baterii leci 44 km/h zasięg zmalał niewiele śr 65km na ładowaniu bez kręcenia i szybko , na ograniczniku leci 44 na pełnej i 33 przed odcinką , w tybie ogranicznika jest szybszy od 9x7 bez ogr. :)silnik jest dużo cichszy i lepiej wykonany od starszej wersji mocowanie na tarczę wyfrezowane równo zero bicia tarczy , wolnobieg wreszcie się nie buja jak zły :) to też poprawili , no i powłoka dużo lepszej jakości , polecam :)
Tomas - Pon 19 Paź, 2015

Hubert napisał/a:
silnik jest dużo cichszy i lepiej wykonany od starszej wersji


To jak teraz masz 9C wersja "C" (wolnobieg) to rozumiem że wcześniejszą miałeś wersję "B" bo najnowsza to "D" ?

Hubert80 - Nie 22 Sie, 2021

Szybkie podsumowanie ,rower ma już 6 lat na karku , przebieg ok 50.000 km i ... zero awarii :) , bateria trzyma 53.7 v po zbalansowaniu < jeszcze raz wielkie dzięki dla Sietasa i Atomka 1000


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group