To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Hyde Park - Opłata za wjazd do centrum
Lisciasty - Śro 18 Cze, 2008 Temat postu: Opłata za wjazd do centrum Co prawda nie ekologiczna, ale to dopiero plany :>
http://wiadomosci.gazeta....imy_10_zl_.html
Zbyszek Kopeć - Śro 18 Cze, 2008
Myślę, że te opłaty i ograniczenia nie dotyczą pojazdów z napędem elektrycznym.
Chyba władze Warszawy mają trochę rozumu, chociaż niektórych widok kasy zaślepia.
Zbyszek Kopeć - Śro 06 Sty, 2010
Troszkę prawdy:
http://jaron.salon24.pl/1...dow-prezentacja
Anonymous - Sob 09 Sty, 2010
Poszczególne szkodliwe oddziaływania muszą być zwalczane precyzyjnie i karane sprawiedliwe.
Uprzywilejowanie elektryków powinno dotyczyć tylko tego, co wiąże się z ich zaletą czyli lokalnej bezemisyjnosci w miastach, czyli mówiąc wprost potrzebna jest opłata (bardzo progresywna) od rzeczywistej ilości wydalonych trucizn - rzecz jasna uzależniona od miejsca emisji.
WAlka z korkami to kwestia osobna i powinna być realizowana m.in. opłatami (niezależnymi od tych "emisyjnych" ) wymuszającymi optymalizację wielkościowa pojazdów - ściśle: długościową.
mówiąc wprost :gdy osobnik używający "długasa" zelektryfikuje go i nadal będzie pchał sie do centrum w godzinach szczytu to będzie lepiej niż przedtem ale nie całkiem dobrze gdyż , o ile nikogo nie wozi. powinien używać czegoś smartopodobnego (co również obniży energochłonność)
Zbyszek Kopeć - Sob 09 Sty, 2010
a wiem, że w tej chwili korki są robione tylko przez okropne spalinochody i gdyby był dla nich zakaz ruchu, to bym spokojnie jechał.
Zaś w przyszłości, gdy już będzie dużo EV, się wymyśli jakiś UFO-lot i ominie korki.
Anonymous - Sob 09 Sty, 2010
a ścisłe to "robione" sa nie przez samochody lecz przez nieodpowiednie działanie, a najczęściej wręcz niedziałanie, systemów sterowania ruchem które powinny wymuszać płynność i limitować liczbę pojazdów wpuszczanych w dany obszar
|
|
|