To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Oświetlenie, przetwornice DC/DC, manetki, panele słoneczne, itp. - Odkłócanie instalacji silnika indukcyjnego
Anonymous - Pią 25 Lip, 2008
Liściasty ta wanna na akumulatory to dobry pomysł, wszyscy wiemy że środek ciężkości czym niżej tym lepiej, a nie wszyscy tak robią.
Na dno wanny dobrze było dać elastyczną podkładkę gumową do amortyzowania drgań akumulatorów, które tego nie lubią.
Ciekaw jestem jak wykombinujesz mocowanie akumulatorów z przodu...
Lisciasty - Pią 25 Lip, 2008
To akurat nie mój pomysł, a Zbyszka
Amortyzacja oczywiście, będę kombinował.
A z przodu to na kątownikach się podwiesi lub na jakiejś innej platformie,
zobaczymy. Na razie muszę do kraju wrócić bo nie ma mnie w domu i robota stioi
Anonymous - Pon 04 Sie, 2008
No i niestety...
Wymieniłem wszystkie kable na LiYCY i nadal jest to samo. Silnika nie mogę już zaekranować. Podejrzewam, że właśnie tędy wydostają się zakłócenia.
Więc po moim temacie. Dyskutujcie nadal, może się komuś przyda.
Pzdr maniaków napędu elektrycznego
Lisciasty - Pon 04 Sie, 2008
Ja w desperacji zamierzam pożyczyć skądś oscyloskop i popatrzyć co syfi w instalacji...
A co do ekranowania silnika, może po prostu owiń go cienką blachą aluminiową
albo inną, podepnij uziemienie i zobacz, może się uda.
Anonymous - Pon 04 Sie, 2008
Silnik jest w piaście koła. Jak sobie to wyobrażasz?
Anonymous - Pon 04 Sie, 2008
zeeltom napisał/a: | Silnik jest w piaście koła. Jak sobie to wyobrażasz? |
To już jest w obudowie metalowej, czyli jest ekranowany.
Anonymous - Pon 04 Sie, 2008
Ale jak siał, tak sieje nadal.
Poddaję się.
Lisciasty - Pon 04 Sie, 2008
Przejdź się do sklepu z CB albo do jakiegoś kumatego serwisanta RTV,
to musi być kurde jakaś prosta sprawa, tysiące samochodów jeździ z radiem i im działa
Anonymous - Pon 04 Sie, 2008
Ale nie tysiące rowerów elektrycznych...
Lisciasty - Wto 05 Sie, 2008
A czym się różni alternator w samochodzie od silnika w chińszczyźnie?
Anonymous - Wto 05 Sie, 2008
Obudowa alternatora się nie obraca?
Lisciasty - Śro 06 Sie, 2008
No właśnie, i nic poza tym :>
Jak kupisz dobry filtr do CB ewentualnie dobre CB radio to nie ma prawa szumieć
Jest tego od cholery:
http://www.allegro.pl/search.php?string=cb+filtr
Anonymous - Śro 06 Sie, 2008
Nie wiem, czy czytałeś temat od początku.
Zakłócenia nie przenoszą się przez zasilanie, tylko przez antenę, która odbiera masę szumów i warkotów z falownika. Dzieje się to nawet przy podłączeniu radia do zewnętrznego zasilania.
Wymieniłem wszystkie przewody na ekranowane LiYCY i nadal nie pomaga.
Wygląda na to, że silnik pomimo obudowy jest anteną nadawczą tych zakłóceń.
Anonymous - Śro 06 Sie, 2008
A wykonałeś ekranowanie falownika ?
Na próbę można go owinąć folią aluminiową pakunkową (tą z śniadania)
i podłączyć folię do masy.
Silnik wystarczy że jest podłączony do ekranu kabla i do masy falownika.
Masą zazwyczaj jest minus akumulatora, ale trzeba sprawdzić czy nie jest to plus.
Anonymous - Śro 06 Sie, 2008
Falownik jest w aluminiowym pudełku oryginalnie.
Co do minusa muszę sprawdzić.
Ekranowanie nic nie dało.
Odpuszczam sobie CB w rowerze
|
|
|