To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Zdjęcia i filmy użytkowników - Zima! :D
pastek5 - Wto 15 Mar, 2016
Bardzo się podoba, ale będę składał inny - wolniejszy . Nie potrzebuję jeździć 80 km/h po górach
Eryk1000 - Wto 15 Mar, 2016
to mu załóż kaganiec na sterowniku
Tomas - Śro 16 Mar, 2016
Może kolega ma na myśli lżejszy model, bardziej rowerowy. Hmm to samo zrobił twórca Tornado F5. Dziwna tendencja. Potwierdza sie z doswiadczen innych ze to bajki ścisłe do określonych celów czyli zapi......w terenie i przyszli twórcy muszą mieć to na uwadze.
pastek5 - Śro 16 Mar, 2016
Nie o to chodzi. Ja jeżdżę po gorach i potrzebuje duzy moment obrotowy. Im szybszy silnik tym mniejszy moment , bardziej sie grzeje itp. Silnik wagowo nawet moze bedzie cięższy😜(Tas wybacz , wiem że to nie ten dzial😜)
Tomas - Śro 16 Mar, 2016
Czyli chcesz dalej zapi..... w terenie tylko wolniej Ale czemu sprzedawać caly rower ? Nie wystarczy wymiana silnika ?
pastek5 - Śro 16 Mar, 2016
Chce jeszcze kilka aktualizacji wprowadzic😜 Szkoda roboty😜 inny kolor itp
Mobil - Śro 16 Mar, 2016
Czyli już któraś osoba z kolei pokazuje, że robi klocka falcona, ogromny pakiet baterii i wszystko waży tyle, że się nie może uciągnąć bez silnika o wadze 10kg... chyba wam ta zabawa idzie w złą strone.
Czekam aż zrobi ktoś mocnego mida na przekładni motocyklowej, momentu wtedy nie braknie
tas - Śro 16 Mar, 2016
Mobil, zauważ, że najaktywniejsza ekipa customowców na forum to ta beskidzka. Ale nie jest reprezentacyjna, bo to może 5-10% wszystkich ludków.
Na pewno na swoim custom-motorku po swoich terenach będziesz szaleć, tak jak pozostała grupa 95% ebajkerów w kraju i nie potrzeba do tego żadnych 20kw czy MIDów. Ale my tutaj nie mamy takiego komfortu jak większość. Ja na kawałek płaskiej drogi to muszę jechać 7km w jedną stronę. Z okna widzę 20 górek po 600-700m wysokości, na 100km tras mamy 8km podjazdów w pionie. To nie jest typowy teren.
Poza tym da się zauważyć tendencję - im ktoś ma więcej doświadczenia z ebjakami tym wolniejszą maszynę buduje.
Eryk1000 - Śro 16 Mar, 2016
pastek5 chcesz wsadzić tym razem QSa takiego jak jest w Bysio-wozidle ?
ap0f1s - Śro 16 Mar, 2016
Trzeba się spytać na stronie vektor czy sprowadzają jakieś wolnoobrotowe silniki QS v3. Tak to maja 24*5T 650 RPM. Dla mnie jest on trochę szybki. Bysio jaki ma nawój?
Eryk1000 - Śro 16 Mar, 2016
Już pytałem nie planują sprowadzać. Jedynie do zamówienia silnik ten który tam jest.
ap0f1s - Śro 16 Mar, 2016
Teraz pytanie czy lepiej wziąść QS v3 szybkiego czy rhr albo mxusa wolnobieżnego.
pastek5 - Śro 16 Mar, 2016
Mobil 5 sec do 80 na prostej ... A Ty mowisz ze uciągnąć nie moze? 😜 hehe
Mobil - Śro 16 Mar, 2016
Nie jeździłem przecież na Twoim sprzęcie i wedug mnie byłby pewnie nawet za mocny ale skoro takie tereny macie to tam przydałby się jakiś taki a'la Falcon tylko z napędem typu MID... taką mam wizje Szybki silnik i zredukować mu tak żeby maksymalne obroty zamiast przy ponad 100km/h były przy ok 50km/h. Rozmiar koła by się wtedy nie liczył no i chłodzenie takiego silnika to inna sprawa jeśli w ogóle by się zagrzał Tak sobie tylko gdybam...
tas - Śro 16 Mar, 2016
ap0f1s napisał/a: | Trzeba się spytać na stronie vektor czy sprowadzają jakieś wolnoobrotowe silniki QS v3. Tak to maja 24*5T 650 RPM. Dla mnie jest on trochę szybki. Bysio jaki ma nawój? |
Aha. Ten QS nie jest szybki. To jest wersja odpowiednik 10x6 kaseciaka z Nc.
Ma 9kv przy pracy blokowej (włączony flux) i na luzie
|
|
|