To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Tematy elektryczne - Stowarzyszenie
rarek - Sob 04 Kwi, 2009
Jakie losy są z SUPE??
Nie mam żadnej informacji.
Zbyszek Kopeć - Sob 25 Kwi, 2009
Powtarzam część wpisu z innego wątku:
SUPE już drugi raz miało być zarejestrowane w Warszawie i nie powiodła się rejestracja, ktoś boi się użytkowników EV.
Musimy jeszcze raz wykonać taką próbę w Trójmieście.
Anonymous - Czw 30 Kwi, 2009
niekoniecznie ktoś się musi bać EV, przykładowo NZS na UW był zakładany 4 razy zanim przeszedł przez rejestrację - z powodu pojedynczych słów, przecinków etc.
Za dużo mieszaliśmy w statucie, trzeba było zarejestrować z szablonowym a potem jakoś zmieniać
Zbyszek Kopeć - Czw 07 Maj, 2009
Musimy na II ZLOCIE EV 2009 zrobić jednocześnie zebranie założycielskie członków założycieli SUPE i prawdziwych użytkowników pojazdów EV, bez tych podczepiaczy.
Anonymous - Pią 15 Maj, 2009
Czy SUPE zamierza podejmować jakieś kroki w kierunku zniesienia teog idiotycznego prawa ograniczającego moc silnika w rowerze do 250W i maksymalną prędkość 25km/h? Przecież buduje się, sprzedaje, homologuje i rejestruje blachosmrody wyciągające grubo ponad prędkość dozwoloną na autostradzie.
Zbyszek Kopeć - Sob 16 Maj, 2009
Jednak nie znalazłem takiego przepisu ograniczającego moc silnika wspomagającego w rowerze; jedynie przy homologacji na sprowadzane rowery.
jest ogrniczenie pracy silnika do prędkości 25 km/h i ani kszty więcej, resztra na pedały.
SAle można zamontowac też kilka kilowatów i jechać z większymi prędkościami na silniku, tylko to już z roweru robi się motorower, lub motocykl i trzeba odpowiednio to zarejestrować oraz płacić odpowiednie OC, no i przeglądy itp..
Anonymous - Sob 16 Maj, 2009
Durny przepis. Pedałując można jechać 40-ką, a na silniku już nie.
Totalna głupota.
Ciekawe, co za cymbał to wymyślił?
Anonymous - Sob 16 Maj, 2009
No i motorowerem chyba już nie wolno korzystać ze ścieżki rowerowej? A na jezdni wiadomo, zduszą, zdepczą, zaorają i posadzą kartofle.
Anonymous - Sob 16 Maj, 2009
Ale to już są chyba przepisy unijne, więc na ich zmianę nie widzę wielkich szans.
Anonymous - Sob 16 Maj, 2009
eee... są w unii kraje w których można jeździć motorowerami po ścieżkach
Anonymous - Sob 16 Maj, 2009
Chodziło mi o 25 km/h
Widzę, że napędy do rowerów w krajach europejskich tak mają, więc to cholerstwo to pewnie wymysł Brukseli. Z drugiej strony może to i dobrze, że jest jakaś norma, bo byle niebieski mógłby sobie kombinować, że jak masz wspomaganie w rowerze choćby 100W to już motorower.
Anonymous - Sob 16 Maj, 2009
A jak w Brukseli zadecydują żeby wytruć wszystkich konstruktorów EV to też powiemy, że przepisy unijne i nic nie można zmienić? Jakieś buraki co nie umieją dwóch kabli połączyć mają decydować o parametrach naszych pojazdów?
Anonymous - Sob 16 Maj, 2009
mosfet idź na wybory i wypowiedz się jak nie pójdziesz to wybiorą buraków
nie wiem czy wiecie ale w parlamencie europejskim też są komisje i one mają więcej ekspertów niż niejedno miasto w Polsce mieszkańców... więc z tymi dwoma kablami to nie do końca
Zbyszek Kopeć - Sob 16 Maj, 2009
Trzeba pamiętać, że jeśli pojazd silnikowy jedzie max. do 45 km/h, to jest to motorower i może być nawet dwuśladowy albo trzyśladowy; oczywiście przy spełnieniu też innych warunków.
Anonymous - Sob 16 Maj, 2009
A jak jedzie 30 km/h i ma 4 koła, to co to jest?
|
|
|