To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Kontrolery DC - Sterowniki DC za darmo.

Lisciasty - Czw 09 Kwi, 2009

smoczy napisał/a:
osoba z uprawnieniami moderatora, może przenieś offtopa do właściwego wątku ;)

To chyba nie do końca offtop, ale jak chcecie można poprzenosić, tylko czy jest sens?

Anonymous - Czw 09 Kwi, 2009

no wątek jest czekaniu na sterowniki :D

wątek o paleniu sterowników już chyba istnieje :razz:

Anonymous - Pon 27 Kwi, 2009

I czekamy nadal...
To jakaś podpucha? ;)

Anonymous - Wto 19 Maj, 2009

W obecnym miesiącu mam nadzieje że coś pokażemy namacalnego :) tak na marginesie dziekuje Tym Wszystkim którzy czekaja - prosze jeszcze o troche cierpliwosci.
Anonymous - Wto 26 Maj, 2009

Zeeltom w jakim sterowniku masz problem z tranzystorami może coś poradzę.
Anonymous - Śro 27 Maj, 2009

Już go zutylizowałem ;)
Anonymous - Śro 27 Maj, 2009

To prawidłowo. A to był według tego chińskiego schematu czy inny.
Anonymous - Śro 27 Maj, 2009

To był gotowy. Paliły mi się tranzystory. Im dawałem tranzystory większej mocy, tym szybciej się paliły :D
Anonymous - Pon 15 Cze, 2009

mamy już połowę czerwca.. jakieś postępy w sprawie sterowników?
Anonymous - Nie 12 Lip, 2009

http://www.youtube.com/watch?v=SOuFSlPyqlw
Bede zamieszczal filmiki z pracy sterownikow.

ISS-1A

Zakres pracy : 12-48V / 250A – ciągły powtarzalny prąd obciążenia
Prąd maksymalny: 360A – 1min – T=110C
Programowane ograniczenie prądu.(program, kabelek do PC, instrukcja w zestawie)
Sterowanie : PWM 0-100% (0-5k lub 0-10k ; 0 - 5V (manetka))
Temp.pracy : -40¸+850C
Obudowa: IP54 (możliwość wykonania na zamówienie wersji IP65 lub IP68+)
Zabezpieczenia: (nadprądowe, przepięciowe, temperaturowe, ESD)
Współpraca z wyświetlaczem LCD:1x16, 2x16, itp. (brak w zestawie) – urządzenie w czasie rzeczywistym podaje ustawienia mocy %, obciążenie w A, aktualne napięcie zasilania, obroty silnika, temperaturę sterownika, aktualną datę i godzinę oraz gromadzi dane na temat maksymalnego prądu/napięcia i czasu pracy urządzenia w mh.
Możliwość pracy w tandemie – dwa sterowniki jeden silnik – wersja v1.1.
Możliwość aktualizacji oprogramowania.
Chłodzenie pasywne.


Pozdrawiam:)

Anonymous - Nie 12 Lip, 2009

Dlaczego w opisie na Youtubie są przedstawione inne parametry sterownika niż tu? Niedopatrzenie czy coś się zmieniło?
Anonymous - Nie 12 Lip, 2009

Male przeoczenie co do wartosci napiecia, juz tlumacze, mianowice nap. max wynosi 200V kazda wersja sterownika ma programowo zrealizowane odciecie - jak zlikwiduje ograniczenie i podasz napiecie do 200V DC sterownik podejmie prace, jak bedzie 200.5V wylaczy sie.

Ta sama idea co dla kart graficzny Nvidia, czym sie rozniły Geforce od Quadro - pomijajac cene oczywiscie, blokada softem i tyle.

Mam nadzieje ze na dniach pokaze reszte filmikow.

Pozdrawiam

Zbyszek Kopeć - Pon 13 Lip, 2009

Z tych parametrów wynika, że to jest wspaniałe.
Anonymous - Wto 14 Lip, 2009

To dopiero poczatek Panie Zbyszku, za jakis czas upublicznimy silnik w dobrej cenie :) ale to jeszcze wymaga testów.
Zbyszek Kopeć - Wto 14 Lip, 2009

Opis to jedna sprawa, a sprawdzenie w moich autach i stwierdzenie przydatności to druga sprawa.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group