To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Sprzedam, oddam - Zestaw do konwersji roweru na elektryczny kompletny

glebor - Pon 16 Maj, 2016
Temat postu: Zestaw do konwersji roweru na elektryczny kompletny
Witajcie. Zauważyłem, że sporo osób pyta mnie czy jestem z stanie poskładać zestaw do elektryfikacji jego roweru, dlatego dzisiaj wyszedłem z propozycją całego kompletnego zestawu w którego skład wchodzi:

Silnik przekładniowy BLDC hallotronowy! wraz ze sprzęgłem jednokierunkowym porządnej firmy tranzx, zapleciony w obręcz 26 lub 28"
Sterownik BLDC na 2 napięcia z samouczeniem 36/48V 17A
Manetka obrotowa wraz z wyświetlaczem napięcia i przyciskiem do uruchamiania stacyjki
Akumulator li-ion wraz z ładowarką i balancerem. Bateria to gazelle silver (9Ah) testowana prądem 12A na 36V (400W) ma pojemność realnie 7Ah, więc jest sprawna. Przy obciążeniu 250W ma pojemność 8Ah. Test robiony watt metrem oraz opornicą 3 OHM.

Cena myślę, że ciekawa biorąc pod uwagę, jakośc podzespołów. W zestawie znajdziecie kostki 6 pin do przedłużenia hallotronów w silniku, złączki męskie i żeńskie do faz silnika, kostkę do manetki, oraz kostkę do podłączenia sterownika męska i żeńską. Wykonanie przewodów do konektorów we własnym zakresie.

Cena za zestaw: 999zł :)

Jest też możliwość dorobienia przedłużaczy i pozaciskania wszystkich konektorów na przewodach i stworzenie zestawu plug&play. W tedy montaż całości zajmie około pół godziny. Cenowo trzeba doliczyć mój czas na zaciskanie konektorów, wszystkie są dodatkowo zalutowane, żeby przewody się nie wysuwały i miały dobry styk, jak i cenę przewodów. myślę, że za dorabianie przewodów ok. 50-100zł, zobaczę jak cenowo wychodzą w sklepie.

Zdjęcia zestawu:
















Szwagier - Pon 16 Maj, 2016

To są koła przednie..?
glebor - Pon 16 Maj, 2016

Tak wszystkie koła przekładniowe są przednie.
Jest możliwość zaplotu w dowolną obręcz nawet 20". Prędkość jaką uzyska silnik na 20" przy 36V to około 28-30km/h. Mam też koło na 26" które uzyskuje prędkości na 36V około 39km/h w powietrzu. Pod obciążeniem wypadało by odjąc około 17% więc prędkość realna około 32 bez pedałowania. Większość tego co posiadam to silniki na 24V. Spokojnie można je puścić na 36V i prędkości są około 1/4-1/3 wyższe od przepisowych.

glebor - Sob 21 Maj, 2016

Do zestawów jest również możliwość zakupu akumulatora o fabrycznej pojemności wraz z wydrukami pojemności. Ogniwa są nowe z 2014r, każde naładowane do 3.6V (tryb storage)


Zamiennie panasonic/samsung ICR (różowe) sanyo, oraz LG. Wszystkie ogniwa sa nowe o fabrycznej pojemności i obciążalności 2.0. Od 2800mah do 3200mah na ogniwo.
Baterie sa gotowe na 36V 15Ah fabrycznie zgrzane w pakiety w oryginalnej folii.

Baterie pochodzą ze śląskiej dysptrybucji kupione w kartonach po 100szt.

kerad - Sob 21 Maj, 2016

Witam. jest może zestaw 28" pod tarczę?
glebor - Sob 21 Maj, 2016

Witam. Na obecną chwilę mam tylko silniki pod vbrake, zarówno przednie ja i tylne bezprzekładniowe Sparty. Na 28 będę miał coś gotowego. Spartę na tył w obecnej chwili mogę sprzedać w cenie 250zł zaplecioną w obręcz 28"


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group