To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Kontrolery BLDC - Wyjście CA w kontrolerze GT

wookie - Pon 16 Maj, 2016
Temat postu: Wyjście CA w kontrolerze GT
Czy ktoś się orientuje, czy na wyjściu CA3 (cycle analyst) ze sterownika GT jest pomiar prądu z wewnętrznego bocznika?
Jeśli tak, to które to piny?

atomek1000 - Pon 16 Maj, 2016

Jest wyjście kabelkow z bocznika. Obrazek powinien pomóc.

Ale i tak pomierz bo 100% pewności nie ma :wink:

wookie - Pon 16 Maj, 2016

OK, dzięki, nie wiem czy jestem w stanie zmierzyć, bo tam jakaś minimalna rezystancja powinna być. Mój miernik pokazuje tam coś ok 1 ohma, więc chyba wszystko gra. Z drugiej strony jak złączę do siebie obie elktrody miernika, to pokazuje prawie tyle samo :) .
Czyli wszystko na granicy błędu pomiarowego.
Tak czy inaczej te środkowe piny rzeczywiście wyglądają mi na bocznik.

Dobrze, bo wziąłem się za rozbieranie sterownika i śruba mi się zapiekła tak, że będę musiał ją rozwiercać, a dzisiaj nie mam czym tego zrobić.

maniekrox - Wto 17 Maj, 2016

W zasadzie to ustawiasz zakres na mierzenie napięcia (najlepiej miliwolty) i wtedy dajesz gazu. Między Shunt + i shunt - powinno być małe napięcie.
qaz33 - Wto 17 Maj, 2016

Najlepiej sciagnij manuala do ca. Tam jest wszystko fajnie opisane plus bedziesz na 100% pewny
Szwagier - Wto 17 Maj, 2016

No właśnie, czy w tych sterownikach GT na złączu CA nie jest zamieniony "Battery -" ze "Shunt -" - tak gdzieś kiedyś przeczytałem i patrząc na kolory kabli mam takie podejrzenie?
Ma ktoś rozebrany sterownik i mógłby sprawdzić..? Mierząc spadek napięcia miernikiem raczej się nie odróżni tych dwóch przewodów :roll:

maniekrox - Wto 17 Maj, 2016

Między battery -, a shunt - powinien być spoooooro mniejszy spadek napięcia niż między shunt -, a shunt +
ajs - Czw 01 Gru, 2016

Koledzy czy minus bocznika CA3 (ca shunt) powinien być "wpięty" pomiędzy baterie i BMS czy BMS a sterownik ??...wskazania watomierza przekłamują, dlatego się pytam ;)
atomek1000 - Czw 01 Gru, 2016

skorzystaj z bocznika w sterowniku jezeli masz GT1500. ale generalnie to miedzy bms a sterownikiem, zawsze jest taka zasada
ajs - Czw 01 Gru, 2016

obecnie mam GT1500 ale lada dzień będzie FOC Barmala :D W sterowniku Barmala jest możliwość ustawienia A, także będzie wiadomo czy poprawnie pracuje CA


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group