To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Konstrukcje własne - Hulajnoga Razor E200

Anonymous - Śro 13 Lip, 2016

7Ah nie testowałem.
12V 12Ah, przy prądzie około 12A działał około 40 minut.

mmoto - Czw 14 Lip, 2016

Rower 2 x 9Ah - przy silniku 24V i napędzie rolką zasięg był ponad 12 km, bo tylko tyle miałem do pracy.
Dodam że nie było tam sterownika i brał z żelków ile mu się podoba prędkość ok. 30 km/h.

Adrianos - Pią 15 Lip, 2016

Witam, Lipole dzisiaj przyszly i wrzucilem je zamiast zelowek. Efekt? No przyspiesza minimalnie lepiej, ale fajerwerkow o jakich Sigregs mówił to raczej nie ma, ot no fajnie jedzie, porownywalnie do zelowek, zasiegu nie znam bo przejechalem 100-200 metrow, bo niestety padało. Spodziewalem się jakiegos rwania do przodu, a szczerze mowiac to brakuje mocy. Mysle, ze wrzucenie 6374 3,3KW modelarskiego z czujnikem halla, do tego sterownik 80A da jakis efekt, bo póki co to jestem zawiedziony :neutral:
mmoto - Pią 15 Lip, 2016

Przy jakich obrotach ma 3,3kW?
Adrianos - Pią 15 Lip, 2016

TUTAJ są wszystkie dane tego silnika.
sirgregs - Pią 15 Lip, 2016

Jedzie porównywalnie do żelówek?
No to raczej 30A z akumulatora nie szarpie.
Jeżeli będziesz miał możliwość to zmierz prądy akumulatora i silnika z zablokowanym tylnym kołem i z gazem na full. I oczywiście do jakiej prędkości teraz możesz się bujnąć.
1000W w szczycie na takie maleńkie jeździdełko to naprawdę nie jest mało. Powinno zasuwać jak głupie. Coś musi być nie tak.

Adrianos - Pią 15 Lip, 2016

Niestety nie mam amperomierza cęgowego, a multimetr max 10A, więc odpada. Sterownik kupowałem NA TEJ AUKCJI

Teoretycznie 600W, ale na stronie producenta podane jest 36V/600W/30A.

Teraz kwestia do rozstrzygnięcia czy inwestować w sterownik (lepszy, z większym prądem) czy od razu w silnik ten co wyżej plus kontroler do niego, nie ukrywam, że różnica w kosztach jest duża bo silnik z kontrolerem to ok £140-150 (ok.800zł) a sam kontroler do szczotkowego silnika myślę max ok £50 czyli te 200-300 zł.

Teraz zostaje zgadnąć co jest nie tak :roll:

Eryk1000 - Pią 15 Lip, 2016

Pewnie mała moc idzie do silnika dlatego słabo ciągnie. Ja bym zmienił na silnik bldc plus sterownik i byłby wariat 😉 tylko to się wiąże z pewnymi kosztami
Adrianos - Pią 15 Lip, 2016

Zastanawiające jest tylko to w jaki sposób u Sirgregsa w bmxie to rozpędzało się do takich prędkości. Teraz przejechałem się "wokół komina" czyli równo 3km, prędkość maxymalna identyczna z tą na żelach, zasięg zapewne większy, bo wyjeżdzając miałem 4,2V na celę, po powrocie (2,97km po mieście) 3,8V. Dodam, że po powrocie silnik gorący do tego stopnia, że ręki na nim nie można utrzymać, sterownik mniej ale też wyraźnie ciepły, baterie letnie. Przełożenie 11z z przodu 53z z tyłu czyli jakieś 4,81, koła 8 cali. Nie sądzicie, że powinno to jechać dosyć żwawo, a tymczasem prędkość maks jest osiągana na prostej rzędu 100-150m, przy czym silnik dostaje dziwnej "czkawki".Co do silnika BLDC to chętnie, ale dotarło do mnie, ile już władowałem w tą fanaberię pięniędzy - w przeliczeniu ponad 1000 zł, a efekt jest w miarę, ale spodziewałem się lepszego przyspieszenia.
Żele:

LiPo:

Rafał - Pią 15 Lip, 2016

Naprawde słabo coś na tych lipo idzie. Czy na pewno masz 10s?

Spadek z 4,2V do 3,8V po 3km to naprawdę dużo. Wykorzystałeś 80% energii.
Coś musi być nie tak.

wookie - Pią 15 Lip, 2016

Przy 3.8V jest ok 50%, ale i tak dużo.
Adrianos - Pią 15 Lip, 2016

2 baterie 5S 5000mAh spięte w szereg więc razem 10S 5000mAh, NA PEWNO, aż tak ciemny nie jestem :razz: Tak jak mówię, połtorej godziny temu skończyłem jeździć, a silnik nadal jest letni, więc myślę, że dostał w kość. Jakiśpomysł co robić panowie, bo mnie się już pokończyły, zasięg podobny jak na żelach, dynamika taka sama. :neutral:
unix - Pią 15 Lip, 2016

Jak silnik na 24V dostał prawie dwa razy większe napięcie to sie nie dziw, że sie zagotował :)

Pozdr

Rafał - Pią 15 Lip, 2016

wookie napisał/a:
Przy 3.8V jest ok 50%, ale i tak dużo.


Jeśli byśmy mówili o li-ion to się zgodzę że przy 3,8V jest 50%. Natomiast Li-pol staram sie nie rozładowywać poniżej 3,7V bo praktycznie już nie ma tam energii a napięcie spada na łeb na szyję.

Adrianos - Pią 15 Lip, 2016

Teraz doładowałem je do pełna i wchodzi 2000mAh na jeden pakiet, więc raczej 50%. Z tego co wiem to można je rozładowywać do 3V ale dla bezpieczeństwa alarmy mam ustawione na 3.10V.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group