To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Konstrukcje własne - Prezentacja wszystkich moich nowopowstających konstrukcji.
sirgregs - Pią 29 Lip, 2016
Fajnie wyszło.
Szczególnie dobrze wygląda wbudowanie aku w ramę. Podobnie powinieneś w fullu zrobić. Ta skrzynia z akumulatorami nad tylnym kołem jako masa nieamortyzowana to bardzo słaby pomysł.
A bmxy elektryczne naprawdę mają potencjał.
glebor - Pią 29 Lip, 2016
Bałem się, że to będzie bardzo wywrotny, aczkolwiek BMX ma dłuższy rostaw niż jakiś składak, co sporo daje.
W góralu nie upchnę większej pojemności w ramę, przejechałem przy 34km/h na jednym ładowaniu 140km bez pałowania i taki fajny sprzęcik wyszedł na wycieczki za umiarkowaną kasę. Można by złożyć customa, ale dla mnie rozsądniej jest wydać 10 tys raczej na E-auto). Góral przy mojej masie jest zadowalający, teraz mam porównanie i BMX jest dużo bardziej "agresywny" można szybciej go odbić na zakrętach itp. FULL jest taki bardziej na prostą, ale z takim zamysłem go składałem. W teren lepsza skrzynka pomiędzy nogami, na asfalt i do szybkich przelotów powiedziałbym, że skrzynka z tył powoduje jakby tłumik agresywnych skrętów i ciężej zaliczyć glebę... rzękłbym, że rower jest bardziej stabilny przy np. nahjeździe na gałęzie, na kamienie itp.
Anonymous - Nie 31 Lip, 2016
jak dla mnie bmx naprawde fajny,jednak ta opcja umieszczenia aku w fullu ma wiecej wad nad zaletami a dokladnie jedna-ze aku nie przeszkadza z przodu.ogromna masa nieamortyzowana,aku wciaz narazony na wstrzasy(co nie wrozy dlugiej eksploatacji) nie wspominajac o ogromnych silach rozciagajacych tylni shock gdy tylne kolo bedzie w powietrzu,ogolnie rama tak delikatna moze miec szybko uszkodzone tylne zawieszenie.osobiscie szukalbym innego rozwiazania
glebor - Nie 31 Lip, 2016
Dodaje krótki film z BMXem
|
|
|