To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Kontrolery DC - kontroler WAGNER HIGH PLUS curtis
rarek - Sob 16 Maj, 2009 Temat postu: kontroler WAGNER HIGH PLUS curtis Mam kotroler od paleciaka
WAGNER robiony przez CURTISA
U- 24-36V
I-200 A
Czy ktoś może mi podpowiedzieć które styki trzeba połaczyć by wystartował i gdzie podpiąć potencjometr??
Czy jest ryzygo uszkodzenia czy jedynie nie wystartuje?
Anonymous - Sob 16 Maj, 2009
Może chociaż jakieś zdjęcie wrzuć?
rarek - Nie 17 Maj, 2009
tak wyglada
Anonymous - Nie 17 Maj, 2009
Na oczy żadnego Curtisa nie widziałem, ale zgaduję, że manual od 1207 powinien ci pomóc
http://curtisinst.com/ind...pListDS&CatID=1
rarek - Nie 17 Maj, 2009
Ten curtis jest bardzo małą czcionką napisane
Ponoć robili te kontrolery pod innymi markami być może to producent wózków.
Ma drugi też kontroler (uszkodzony) wygląda bardzo podobnie a jest logo inego producenta wózków.
Dzięki za link.
Anonymous - Nie 17 Maj, 2009
Grunt, że wyprowadzenia się zgadzają, zapewne różnią się tylko etykietą
Fajny ten kontroler, masz dostęp do tego sprzętu na dobrych warunkach?
rarek - Nie 17 Maj, 2009
ten trafił się akurat z serwisu wózków drugi mam uszkodzony, nazwa dla tych "urządzeń to płyty sterujące"
np:
http://allegro.pl/show_us...php?uid=5467493
Anonymous - Nie 17 Maj, 2009
Jest gdzieś w sieci i miałem kiedyś na kompie schemat Curtisa, ale nie pamiętam jakiego typu. Jeśli będziesz chciał naprawiać ten uszkodzony to mogę ten schemat odnaleźć, może się przyda.
rarek - Nie 17 Maj, 2009
Dzięki tego nie potrafię i mój oscyloskop też mi nie pomoże mogę go komuś ofiarować
Anonymous - Nie 17 Maj, 2009
Ja też nie wiem, czy bym potrafił, ale móglbym przygarnąć z dobrego serca
rarek - Sob 30 Maj, 2009
na dzis lipa z kontrolerem
poradzilem sobie z kabelkologia stycznikow przyciskow i potecjometru
jdnak po starcie i zwiekszaniu predkosci potencjometrem silnik nie startuje
narasta piszczenie i kontroler rozłącza wszystko z alermem zwarcie do masy silnika
Co może być przyczyną?
Silnik jest sprawny, dziala z innym regulatorem i po podłączeniu bezpośrednio do aku
Anonymous - Nie 31 Maj, 2009
Prąd za duży? Albo coś pokiełbasiłeś z kablami
Zakładam, że sterownik jest na 100% sprawny.
rarek - Nie 31 Maj, 2009
wszystko możliwe odpalam pierwszy taki sterownik i pierwszy silnik
Sterownik wykazuje poprawne odpowiedzi na zadane rozkazy czyli powinien byc ok.
Wczesniejsze bledy ktore wskazywał były trafione i po poprawkach znikały. Moze sprobuje z inym silnikiem
rarek - Pon 01 Cze, 2009
silnik wystartował
polączylem wzbudzenie i wirnik do wspólnych zacisków i zakręcił się!
Niestety wykonuje tylko kilkanaście 9-dziesiąt obrotów i zatrzymuje sie z alarmem zwarcie do masy
Mam zabezpieczenie z aku 6 A i nie wyłączyło sie ani razu a sterownik się zatrzymuje. Czy ktoś miał podobne przypadki uruchomienia???
Anonymous - Wto 02 Cze, 2009
Połącz uzwojenia szeregowo.
|
|
|