To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Konstrukcje własne - Scott Genius FX35 w wersji na prąd

Mechano - Pon 31 Lip, 2017

Popatrz na amorki rock shoxa z "krótszych" linii, może nie od razu Reba ale jakiś Recon czy inne tego typu, patrz też po innych producentach.
Możesz też popatrzeć po innych producentach i iść w inną stronę, np mój Bomber 55 ma regulowany skok 125mm-165mm. Jeśli jeżdżę w mieście to skok mam skręcony na minimum i ciągle mam fajny amor, polecam.

Arczi76 - Pon 31 Lip, 2017

Recon z tego co widzę na stronie producenta nie występuje w wersji 26", poza tym ma rury 32mm. Dziś trochę poprzyglądałem się dokładniej amortyzatorowi w czasie hamowanie na płaskim przy małych prędkościach i jest na prawdę masakra. lekkie wciśnięcie hamulca powoduje, że piasta chowa się pod rower o jakieś 1 cm. Luzów nie czuje, oznak zużycia nie widzę więc to musi być wina małej sztywności :-(
A Twój Bomber nie chowa sie pod rower przy hamowaniu?
Jak znajdę chwilę i sposób na zamocowanie kamery na ramie to nagram filmik ilustrujący ten dramat.

Mobil - Wto 01 Sie, 2017

Rock Shox Pike/Tora u-Turn i masz regulacje
Mechano - Wto 01 Sie, 2017

Nie wiem czy to ci chodzi, ale mój amorek się ugina i nurkuje w dół przy hamowaniu ale nie wygina się.
Arczi76 - Wto 15 Sie, 2017

Mam kolejne pytanko, czy ktoś mógłby polecić jakiś serwis w Warszawie umiejący poprawić naciąg szprych w kole z silnikiem bez zdejmowania koła?
sietaz - Śro 16 Sie, 2017

Kręcą nosem na taką operację dlatego lepiej robić to samemu
Arczi76 - Czw 17 Sie, 2017

No właśnie problem w tym, że nie wychodzi mi to dobrze. Próbowałem i nawet udało mi się dość ładnie wyrównać koło tylko, że od tamtego czasu strasznie mi trzeszczą szprychy. Wolałbym to dać komuś kto umie to zrobić.
Arczi76 - Wto 22 Maj, 2018

Witam,

Mam pytanko, czy znacie jakąś sensowną alternatywę dla silnika 9C 7x9? Ogólnie uważam, że to bardzo fajny silnik i w zasadzie zadowolony jestem z każdego aspektu, wagi, momentu obrotowego, prędkości (no może ciut szybszy mógłby być ale nie dużo). Niestety jest jedna rzecz, która irytuje mnie w nim od początku, mianowicie jakość wykonania. Pierwszy egzemplarz musiałem reklamować takie miał bicie, z drugim jest lepiej ale nie jest idealnie. Niby obręcz jest wycentrowana dobrze ale na szybkich łukach czuję jak wirująca masa silnika pod wpływem bocznego bicia zarzuca mi tyłem roweru. Po dwóch sezonach nabawiłem się chyba wręcz fobii i zwalniam przed każdym łukiem bo nie czuje, żebym miał kontrolę nad rowerem. Aspekt dodatkowy to wiecznie szorująca tarcza hamulcowa. Cały silnik na osi pływa na boki łącznie z płaszczyzną, do której przykręcona jest tarcza. Efekt jest taki, że nie ma szans na wyregulowanie klocków, zawsze gdzieś coś przyciera.
W związku z powyższym postanowiłem rozejrzeć się za innym silnikiem. To na czym mi zależy to aby miał zbliżoną wagę, nie gorsze parametry takie jak moc, moment i apetyt na energię ale o lepszej kulturze pracy. Oczywiście innym rozwiązaniem jest doprowadzenie obecnego silnika do ładu, pewnie da się to zrobić przy pomocy tokarki ale jeśli jest coś na rynku spełniającego te kryteria to chętnie przetestuję.

Elektrotonus - Pią 08 Cze, 2018

Arczi:

QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
QS Motor Specification
Motor Type: BLDC Permanent Magnet Outer Rotor In-Wheel Hub Motor With Hall Sensor
Brand: QS Motor,QSMOTOR
Motor Design: Double axle without rim (not integrated), 36 spoke holes, OD 3.4mm
Matching Rim size: 24inch, 26inch E-Bike Wheel, 17inch, 18inch, 19inch moped wheel.
Magnet Height: 35mm, 23 pole pairs
Stator: Steel Core
Rated Power: 1000W (2000W peak in few seconds)
Rated Voltage: 60V as default (48V-96V, optional)
Speed: 45KPH as default (24-120KPH, optional)
kV: 7.3/8.5(as default)/9.2/10.4/11.9/12.9/18.8
Max Torque: approx 100N.m
Max Efficiency: above 87.3%
Continuous Battery Current: 20.8A (60V)
Peak Battery Current: 41.5A (60V)
Suggest Peak Phase Current: 89-112A (depend on the kV)
Thermic Probe: KTY83/122 (as default, optional)
Working Temperature: 70-120℃ , peak 150 ℃
Brake type: Disc Brake, PCD6*44mm for bicycle
Drop-outs/Rear Fork Width for installation: 135mm
37.5mm english thread length for 7 speed freewheel
10mm axle flats
One Hall Set with waterproof connectors
3mm² Cross Section of Phase Wire (not include insulation layer)
Hall Sensor Phasing angle: 120 degree
Waterproof Grade: IP54
Color: Black (as default)
N.W./G.W.: 8.04kg/9.45kg
Package Dimension: 34cm*34cm*33cm/piece



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group