To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Hyde Park - co myślicie o tych giantach

glebor - Nie 18 Wrz, 2016
Temat postu: co myślicie o tych giantach
Witajcie. Jadę do holandii niedługo i jest opcja, żeby kupić takie gianty. 3 - 4 sztuki wlezą mi do fury.

http://archiwum.allegro.p...4125808371.html

Pytanie, bo napęd jest w piaście. Stand jest przyzwoity. Cena po 800zł/szt. Akumulator jest ni-mh, więc prawdopodobnie zostanie z niego tylko obudowa. Ogniwa polecą li-ion z 15Ah na 24V + ładowarka. Ma to być niedrogi wspomagacz tak za 1400zł z myślą o odsprzedaży, ale za to bateria będzie pewniak. Do roweru pewnie dojdzie jakiś neidrogi serwis - linki, regulacje, klocki.

Na swoich bateriach wystawiłbym kupującemu fakturę i rok gwarancji na wszystko.

CO to za napęd w piaście, czy to technologia szczotkowa, czy silnik jest BLDC?

Rowery są kompletne sprawne, można się przy zakupie przejechać :) tylko wiadomo baterie są już kilkuletnie, także myślę o wykorzystaniu obudowy i załądowanie tam li-ionów pakiecik 7S6P takich 3300mAh z ogniwa.

Przyjadą także składaki elektryczne do roboty na sezon.

Anonymous - Nie 18 Wrz, 2016

Ja osobiście takie rowery omijam szerokim łukiem ;)
Preferuję silniki w kołach, ale to kwestia gustu. Próbowałem naprawić podobne dwa i dałem sobie spokój. Wróciły do klientów i zostały przerobione na zwykłe rowery.

glebor - Nie 18 Wrz, 2016

Aha :( a co się w nich psuje? Bo generalnie one są w pełni sprawne, nie do naprawy, aczkolwiek, jeżeli ktoś ma mieć z nimi problemy, to niewiele drożej są rowery z napędami BLDC w piaście. Podobno wiele ludzi właśnie chwali middrive za możliwość regulacji prędkości i wykorzystania wszystkich trybów (regulację momentu obrotowego) Chciałbym spróbować przygody z middriverm, ale jeżeli napędy yamahy/panasonic są niedobre, to bardzo dużo ludzi bardzo chwali sobie napędy BAFANG w midzie.

Skoro trochę w tym siedzisz daj znać co i jak, a ja w między czasie poszukam jakiś opinii.

Anonymous - Nie 18 Wrz, 2016

W obu cała elektronika siedziała w silnikach i jakiekolwiek metody sprawdzenia mijały się celem, bo nie dało się sprawdzić silnika na podpiętych złączach, bo złącza zapinały się dopiero po założeniu dekli. Jak ktoś ma czas i siły do walki z wiatrakami, to niech się w to bawi. Dobrze jest, gdy to działa, jak nawali, to zapomnij.
Ja sobie odpuściłem.

glebor - Nie 18 Wrz, 2016

A jaki tam silnik i jaka elektronika jest? BLDC czy DC?

Pewnie da się wywalic sterownik jak z bionxa i jeździć na zewnętrznym...

Silnik to silnik, prosty jak konstrukcja cepa. Rowery byłyby sprawne w 100%. Do baterii idą 2 kable, z resztą to technologia NIMH bez bmsa, więc nie jest w żaden sposób zsynchronizowana...

Anonymous - Pon 19 Wrz, 2016

U mnie były BLDC.
glebor - Pon 19 Wrz, 2016

To świetna wiadomość !

Przecież wychodzi na to, że w niedrogich rowerach mamy porządny bezawaryjny silnik :)

Miałeś jakies problemy z przekładnią napędową? bo najbardziej obawiam się tego. Jeżeli silniki są bldc, to domniemam, że w pierwszym rowerze jak tylko przyjedzie, wezmę na próbę i rozbiorę silnik, dam sterownik zewnętrzny, aku na 36V i będzie to zasuwać 40km/h a i w górach przy jeździ 20 się sprawdzi :)

bo jeżeli nie, to ja bym to brał. są 3 rowery. W jednym

wnoto - Wto 20 Wrz, 2016

Jak znalazłeś tą ofertę w holandi ?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group