To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Tematy elektryczne - REINKARNACJA WKRĘTARKI
7h7 - Pon 21 Wrz, 2009
"intercooler" zamontowany
Anonymous - Wto 22 Wrz, 2009
7h7 napisał/a: | ...Tak wiem, że pompowane byłyby lepsze - proszę o namiar na 12 centymetrowe pompowane kółka... |
Tak małych nie znalazłem. Mam, w hulajnodze i małym skuterku dla wnuka, kółka pompowane z oponkami o średnicy zewnętrznej 17-19 cm. Oponki od wózków inwalidzkich.
W skuterku były lane, ale wyciąłem i dopasowałem właśnie od wózków inwalidzkich. Średnica felg pasowała.
7h7 - Wto 22 Wrz, 2009
Dzięki zeeltom,
większe kółka założę dopiero jak Junior lepiej opanuje sztukę "pilotażu"
7h7 - Śro 11 Lis, 2009
W tym roku sezon już zakończony, bolid wraca na warsztat. Zamierzam zmienić sterownik wiertarkowy na arkowy, zwiększyć napięcie do 16,8V, z tyłu umieścić "stopy" - kontrolki hamulców aby mieć pewność czy sterowanie pilotem działa oraz wymienić koła na pompowane. Udało mi się znaleźć pompowane koła fi 175 na www.e-kolka.com.pl
DruhRafal - Pią 13 Lis, 2009
7h7 napisał/a: | W tym roku sezon już zakończony, bolid wraca na warsztat. Zamierzam zmienić sterownik wiertarkowy na arkowy, zwiększyć napięcie do 16,8V, z tyłu umieścić "stopy" - kontrolki hamulców aby mieć pewność czy sterowanie pilotem działa oraz wymienić koła na pompowane. Udało mi się znaleźć pompowane koła fi 175 na www.e-kolka.com.pl |
Hej, "arkowy" sterownik?
Anonymous - Pią 13 Lis, 2009
Arkowy, czyli z tego wątku - http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=433
7h7 - Pią 12 Mar, 2010
Nowy akumulator 12 równolegle 4 szeregowo
7h7 - Pią 12 Mar, 2010
A tak wygląda gotowy do pracy
DruhRafal - Pią 12 Mar, 2010
7h7 napisał/a: | A tak wygląda gotowy do pracy |
Do BMS'u podłączasz po 12 ogniw? Dobrze liczę?
7h7 - Pią 12 Mar, 2010
Ładowanie i rozładowanie odbywa się bez BMSa
DruhRafal - Sob 13 Mar, 2010
7h7 napisał/a: | Ładowanie i rozładowanie odbywa się bez BMSa |
jakiś balancing robisz? Ładujesz po12 ogniw jednocześnie?
7h7 - Sob 13 Mar, 2010
Akumulatory przed złożeniem były selekcjonowane i naładowane. Jedno złącze wychodzące z aku to zasilanie/ładowanie a drugie to "złącze diagnostyczne" - odczep z każdej dwunasto akumulatorowej sekcji. służy do kontroli i ewentualnego balansowania. Jak do tej pory nie było potrzeby balansowania.
Zbyszek Kopeć - Sob 13 Mar, 2010
BMS jest przy litowych niezbędny, a ustawiony lub kontrolowany musi być z dokładnością do 0,01V (oczywiście każdego ogniwa) i przyrządy pomiarowe muszą mieć taką dokładność.
Ogniwa równolegle połączone stanowią jedno ogniwo.
7h7 - Nie 14 Mar, 2010
Zbyszek Kopeć napisał/a: | BMS jest przy litowych niezbędny |
Myślę, że raczej należało użyć słowa WSKAZANY, jakoś moim dwóm rowerom i gokartowi BMS nie jest niezbędny do jazdy. Sądząc po postach na naszym forum sporo kolegów jeździ na litach a ilu kolegów w swoich konstrukcjach ma BMSy?
Anonymous - Nie 14 Mar, 2010
Zgadzam się, nie przesadzajmy z tą dokładnością co do dziesiątek mV.
W ten sposób nie da się jeździć na żadnym sprzęcie.
Zbyszku, a co robisz ze swoimi ogniwami, jeśli któreś rozjedzie ci się o 0.01V?
Chętnie odkupię za jakieś psie pieniądze... przecież według Ciebie to już złom. Tak wynika z Twojego postu....
Przyjmę każde, które rózni się o 0.1V
|
|
|