To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Tematy elektryczne - REINKARNACJA WKRĘTARKI
mmoto - Czw 15 Lip, 2010
kolumna kierownicy chyba z wałka giętkiego mam taki, ale jak zbudowana jest przednia oś - masz może zdjęcia co tam siedzi pod osłoną?
7h7 - Pią 16 Lip, 2010
Oglądałeś zdjęcia z pierwszej strony tematu?
Taki standardowy układ kierowniczy, geometria była omawiana chyba w postach Maruchy albo Nocnego Ptaka.
W wersji ostatecznej śruby rzymskie do regulacji zbieżności ( okazuję się ważna nawet przy takich konstrukcjach - drze opony przy złych nastawach )
Przedni szczątkowy wahacz sztywny wleczony ( czy to widać na zdjęciach? w razie czego przetłumaczę z miejscowego na tutejszy ) , tylna oś wahliwa z ogranicznikami gumowymi.
Jeżeli chcesz więcej zdjęć to napisz.
mmoto - Pią 16 Lip, 2010
przejrzałem dokładnie są 2 zdjęcia przedniej osi
od czego zwrotnice i końcówki drążków kierowniczych?
mmoto - Pią 16 Lip, 2010
tak wogóle przejrzałem i jestem pod wrażeniem - precyzyjna robota masz zaplecze niezłe
7h7 - Pią 16 Lip, 2010
Dziękuję za dobre słowo
Uważam, że jak coś robić to robić dobrze i estetycznie.
Zwrotnice własnego pomysłu, generalnie cała mechanika własnego pomysłu, projekt części elektryczno-elektronicznej też
końcówki z allegro
http://moto.allegro.pl/it...wka_ciegna.html
mają z prawym i lewym gwintem.
Musiałem wymyślić technologie ustawiania geometrii przedniego zawieszenia i wykonać przyrządy do jego kontroli i regulacji, na tej samej zasadzie powstało oprzyrządowanie do ładowania i kontroli akumulatorów.
Powstał SERWIS i STACJA KONTROLI POJAZDÓW w skali mikro, polecam wszystkim przyszłym konstruktorom EV przetrenowania tematu w skali mikro to uzmysławia skalę problemu.
Broń Boże nie chcę nikogo zniechęcać!!!
Praktyka i tak dokona weryfikacji
Anonymous - Nie 25 Lip, 2010
Wielki szacun kolego. Dzięki takim ludziom jak ty być może unikniemy wielu katastrof ekologicznym. Jeszcze raz WIELKI SZACUN. Pozdrawiam
7h7 - Nie 25 Lip, 2010
Miło mi, dziękuję.
Ostatniego słowa w tej konstrukcji jeszcze nie powiedziałem
Kolego BOBBUD życzę wytrwałości i wielu udanych konstrukcji.
Pozdrawiam
Anonymous - Wto 27 Lip, 2010
7h7 napisał/a: | Miło mi, dziękuję.
Ostatniego słowa w tej konstrukcji jeszcze nie powiedziałem
Kolego BOBBUD życzę wytrwałości i wielu udanych konstrukcji.
Pozdrawiam |
Nie ma za co dziękować. To się należy Tobie i tyle
Robię erowerek, jutro będę spawał ramkę na silniczek. Oczywiście po wszystkim będą zdjęcia i filmiki. Myślę że jutro będziecie mogli ocenić moje dzieło. Pozdrawiam.
7h7 - Pią 13 Sie, 2010
Powstał nowy aku 21V/20Ah, zobaczymy co na to silniki
Mibars - Nie 15 Sie, 2010
Jakiś raport z jazdy? Dużo szybciej się maszyna porusza?
Silniki z tymi przekładniami, lekką konstrukcją i pasażerem chyba nie są przeciazane, wiec powinny bezproblemowo to znieść. Jeśli wkrętarka musi wytrzymywać pracę non-stop przy obciazeniu bliskim maksymalnemu, to prawdopodobnie bardziej dostaje w kość.
7h7 - Nie 15 Sie, 2010
Pierwsza półgodzinna jazda wykonana.
Jest wyraźnie szybciej chociaż jeszcze gaz nie jest odblokowany, trochę pojeździ na takim ustawieniu a ja poobserwuję, silniki chodzą na prawie 100% przewoltowaniu.
Mibars - Pon 16 Sie, 2010
100% Naile woltow były te nowe wkrętarki?
Oryginalnie na 7,2V B&D
Potem zbudowałeś baterię 12,6V i zasilałeś tym te B&D
Potem około 16,8V zasilałeś makitę (Wnioskuje, że już na starcie przewoltowałeś)
Teraz 21V
7h7 - Wto 17 Sie, 2010
Cytat: | 100% Naile woltow były te nowe wkrętarki? |
Makita 12V
Przejechaliśmy już 1,5 godziny bez ogranicznika na gazie, na razie nic się nie dzieje, niebawem film z jazdy.
Mibars - Śro 18 Sie, 2010
Coś czuje, że niebawem zmienisz równiez kółka na te ciut większe, pompowane, jak się mały rajdowiec podszkoli
7h7 - Śro 18 Sie, 2010
Kółka już są pompowane fi 175, przy tym zasilaniu udaje się "zamielić" kółkami na piasku, prędkość wzrosła na tyle, że hamowanie na ciasnym zakręcie powoduje zarzucanie tyłu(na asfalcie) - KUB(ic)A już trenuje z takim uśmiechem
Nie sądziłem, że z dwóch małych silniczków uda się tyle wycisnąć.
|
|
|