To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Przeróbki, naprawy - Sparta ION L-serie (BATAVUS)
Passat_EQ - Pią 14 Kwi, 2017
W takim razie jedyne miejsca przejscia prądu z "płytki mocy" do uzwjenia to złącze na piny oraz 3 sruby. Eliminujac kostke ze względu na niemożnosc transportu tymi przewodami prądów powyzej 3A, na 100% fazy były podawane na "gwinty" odizolowane od aluminiowego korpusu stojana.
To są Twoje wyprowadzenia faz
ajs - Pią 14 Kwi, 2017
W takim razie wyprowadzenie faz i halli nie stanowi problemu w przeróbce tego silnika Planuje dać w ten silnik 48 V i 20 A. Nie wiem czy to nie za dużo. Zabezpieczę go termicznie do 140 C. Dam znać jak takie moce znosi ten silnik.
ajs - Pią 14 Kwi, 2017
Kolejnym problemem jest bardzo mały otwór w ośce silnika. Oryginalnie przechodzą 3 kable. Teraz muszą przejść 3 fazy, 5 halli i dwa od bimetalu...Będzie gimnastyki trochę
geoorge - Czw 11 Maj, 2017
Jak postępy, udało się uruchomić silnik?
geoorge - Czw 22 Cze, 2017
Szkoda że odpuściłeś, silniczk bardzo ładnie pracuje.
Na sterowniku chyba 12A, zasilanie 24V rozpędza się do 30 km/h.
Średnia prędkość z jady kiedyś zprawdzałem bez wspomagania wyszła 27 km/h.
monterl - Czw 04 Sty, 2018
Czy te silniki sparty ion na tył da radę zamontować na przód .
Mam taki do kupienia TOPRUN tph-b(A1)24R
Tsport - Czw 04 Sty, 2018
Sprawdź rozstaw. Silnik sparta ma chyba 130 mm.
|
|
|