To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Kontrolery BLDC - Bafang BBS01 i BBS02 - programowanie
darek.s - Pią 27 Wrz, 2019
hetm4n napisał/a: | ewentualnie kup inny konwerter, sporo ludzi ma problemy z konwerterami i program bafanga nie dziala poprawnie z nimi. |
Chyba już wiem o co "kaman"
W manager urządzeń na windzie 10 mam komunikat:
"PL2303HXA PHASED OUT SINCE2012. PLEASE CONTACT YOUR SUPPLIER"
A w 7-mce
"Prolific USB-to-SerialComm Port(Com3)"
Teraz już wiem czemu ten interfejs był taki tani...
na 10-tce po deinstalacji sterownika i zainstalowaniu tego samego co w 7-mce niby się pojawił ale nie działał. Po restarcie systemu pojawił się komunikat taki jak w 7-mce ale był wykrzyknik a jak wyszukał sterowniki w necie to już powyższy komunikat "Phaseout"... Zdeinstalowałem ponownie i zainstalowałem znowu programem ze strony Prolific ale przy włożonym interfejsie. Od razu powyższy komunikat. Czyli mam układ z blokada i 10-tka podmienia sterownik który i tak nie działa bo ma wykrzyknik.
Swoją drogą na 7-mce powinien chodzić.
Mam jeszcze starą Toshibę z Windą 98-mą. Spróbuje na niej. A jak nie odpali to nowy interfejs ale tym razem oryginalny. Przynajmniej wtyk będzie pasował bez kombinacji. Myślę, że te wszystkie tanie interfejsy maja ten sam problem. Ten oryginalny co widziałem miał jumpera na 3,3 lub 5V. Mój nie.
Edit:
Komunikat instalatora Prolific: "Not for Win 98" ...
Edit2.
Nabyłem inny interfejs z oryginalną wtyczką. Jest na innym chipsecie CH340G ale jeszcze nie wyszukałem do niego driverów. A za chwilę Świnica
Edit3.
Niestety inny interfejs zachowuje się na 7-mce tak samo jak poprzedni. Łaczy z komputerem ale nie z napędem...
darek.s - Czw 03 Paź, 2019
spróbowałem jeszcze interfejs na max 232 z takim samym czyli negatywnym skutkiem.
Dzisiaj natomiast miałem okazję sprawdzić moje interfejsy z z innym napędem Bafanga i oba bez problemu się łączą ( na 7-mce). Zatem wszystko wskazuje,że mój napęd ma jakąś blokadę.
Martin165 - Nie 13 Paź, 2019 Temat postu: Kabel z programem Dzień dobry, mam zapytanie gdzie najlepiej kupić taki przewód z programem by zmienić ustawienia prędkości bo ta blokada trochę denerwuje podczas jazdy , proszę o info tutaj lub priv 😊 pozdrawiam
andypip - Nie 13 Paź, 2019
Do jakiego napędu? W bafang prędkość mozna odblokować za pośrednictwem wyświetlacza.
Martin165 - Nie 13 Paź, 2019 Temat postu: Programowanie Bafang Jak ? za pomocą wyświetlacza? mam rower z decathlonu
andypip - Nie 13 Paź, 2019
Ja nie znam jakiegoś cudownego kabelka i programu, który wszystkie rowery obsłuży.
Jeśli masz gotowy rower ze sklepu podaj chociaż więcej szczegółów: jaki to silnik, producent. moc napięcie itp.
Niedobra wiadomość jest taka że wiele rowerów "fabrycznych" jest zablokowanych. jedynie serwis może pomóc. Ale nie wszystkie
Martin165 - Nie 13 Paź, 2019 Temat postu: Program Bafang [url] https://www.decathlon.pl/...9929.html[/url] taki mam rower
andypip - Nie 13 Paź, 2019
W temacie orientuję się powierzchownie. Jest to raczej napęd zgodny z przepisami EU i zablokowany. Byc może sa narzędzia serwisowe do tego albo podmiana softu.
Może jakiś chip box albo chip tuning do tego podejdzie?
Martin165 - Nie 13 Paź, 2019 Temat postu: Program Co proponujesz "
andypip - Nie 13 Paź, 2019
Co ja ci mogę zaproponować?
Poszukaj w necie, może znajdziesz jakąś sensowną solucję.
twój post jest dość świeży, być może odezwie się ktoś na forum lepiej obeznany z tematem.
tak to już jest z gotowymi rowerami. jest takie powiedzenie; 'widziały gały co brały"
trzeba było przed zakupem rozpoznać możliwości ew. tuningu.
wibi - Nie 13 Paź, 2019
Niestety,podany link otwiera nie rower a stronę "Decathlonu" i jaki to rower (silnik) nie wiadomo.Podaj coś więcej,może zdjęcie lub tp. W każdym jednak razie fabryczny rower nie posiada manetki a i programowanie też ma raczej zablokowane, to nie jest uniwersalny Bafang gdzie praktycznie wszystko ustawisz tylko rower spełniający przepisy EU czyli mocno ograniczony.
Martin165 - Nie 13 Paź, 2019
ROWER ELEKTRYCZNY UNIWERSALNY ORIGINAL 900 E RIVERSIDE - posiadam ten rower
Martin165 - Pon 14 Paź, 2019
Rozumiem ze nikt nie jest w stanie pomóc ??
andypip - Pon 14 Paź, 2019
Cuda to w Toruniu.
prawdopodobnie: masz fabryczny rower z marketu, przygotowany i zmontowany tak by spełniał rygorystyczne przepisy. producent zabezpieczył się przed roszczeniami i zabezpieczył produkt pod katem łatwego tuningu. marka BTwin jest marką tylko dla decathlonu. sieci serwisów nie ma, na gwarancji oddajesz do sklepu. może jakiś pasjonat zhakował ten napęd? szukaj w necie, życzę powodzenia.
PS. Czy ten rower autentycznie nie ma czujników hamowania w klamkach hamulców?
Jedziesz, silnik wspomaga, hamujesz silnik dalej ciągnie?
Martin165 - Śro 16 Paź, 2019
Chciałbym zwiększyć szybkość jazdy 😊
|
|
|