To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Konstrukcje własne - Bocian 5.7 kW - Spark Super Hadron 654 - SSH 654

Dlugas - Wto 11 Lip, 2017

Panowie czy regen po HI może nie działać jeśli jest włączona funkcja hamowania manetką?
Do tego nie działa mi ani jedno ani drugie.

sietaz - Wto 11 Lip, 2017

Klasyk, restart do fabrycznych i ponowne ustawienie parametrów
Dlugas - Wto 11 Lip, 2017

Udało mi się uruchomić regena z manetki i działa - po podniesieniu napięcia over volt oraz zmiany prędkości obr.przy jakich obr koła ma się załączyć.Wstępnie ustawiłem 2obr/min ale przy takich nie działał. Zmieniłem na 300obr/min i działa. . Nie działa na chwilę obecną jedynie hamowanie regeneracyjne HI.
czy po restarcie do fabrycznych muszę robić test halli czy mogę ręcznie ustawić taki kąt halli jaki wyznaczył sobie sabek?

Dlugas - Sob 15 Lip, 2017

Dzisiaj pękła "setka" przebiegu. Ebajk spisuje się dzielnie,jest szybki-osiągnąłem nim 80km/h bez fluxa. Zużycie energii przy wspomaganiu i średniej prędkości 32km/h wyniosło 13,5Wh.
Dziś była jazda po lekkim terenie i asfalcie w proporcjach 50/50. Dwa razy nie mogłem się powstrzymać szybkiej jazdy za enduro 350 DR gdzie facet na skrzyżowaniu powiedział do mnie "nie mogłem uwierzyć że coś tak bezgłośnie mnie wyprzedza" :) W pierwszym momencie dało się wyczuć że chciał zapytać o pojemność po czym zdał sobie sprawę że "to" ma pedały i zapytał w końcu "co tu jest za silnik" :lol: Więc szybko mu powiedziałem co i jak i pojechaliśmy dalej :)
Wrzucam fotkę z dzisiejszego wspólnego wypadu z KrzyśkiemEV

Edit: uruchomiłem opcję hamowania silnikiem. Okazuje się że slider nie działa jednocześnie z brake HI. Trzeba się zdecydować co chcemy i to włączamy.

Dlugas - Pon 17 Lip, 2017

Kolejne zdjęcia z wyjazdu koło komina :)
Pękło 200km ;)

Tomek - Pon 17 Lip, 2017

Gratuluję ukończenia projektu, jest maszyna :twisted: Teraz tylko kwestia czasu jak zmienisz bieżnik na terenowy i może nawet tył na moto :mrgreen: A przynajmniej warto rozważy opony trialowe uniwersalne jakieś z gęstą kostką np berm master (mi się najbardziej podobają pod względem praktycznym te xiaoyangi co tas ma ale trudno z dostępnością :( ) i przynajmniej bez obaw można na trawę wjechać czy różne dziwne zakątki poza trasą pozwiedzać a na łysych jest strach w oczach żeby zahamować :D
Dlugas - Pon 17 Lip, 2017

Tomek napisał/a:
Gratuluję ukończenia projektu, jest maszyna :twisted: Teraz tylko kwestia czasu jak zmienisz bieżnik na terenowy i może nawet tył na moto :mrgreen:

Dziękuję ;)
To prawda, brakuje mi bieżnika terenowego, szczególnie jak wyjeżdżam z piwnicy bo tył jest za delikatny i smyra schody :lol: Oczywiście w terenie też brakuje kostki. Ale jak się bieżnik skończy to sie poszuka jakiejś kostki :) Najlepiej na rafce moto - jak wrzucę na tył :mrgreen:

Dlugas - Sob 29 Lip, 2017

Wyjezdżanie z piwnicy jest bardzo kłopotliwe. Podczas wielu wyjazdów nie raz spaliłem gumę na schodach a rower nie pokonał nawet jednego schodka. Musiałem bardzo mocno pchać by go wypchnąć pomagając manetką (czasem wołałem żonę by ciągnęła go trochę :wink: ). Dopiero zastosowanie "rampy" umożliwiło bezstresowe wyjeżdżanie. Niestety "rampa" jest za "krótka" i gdy koło tylne opuszcza tę rampę - podnosi całą tę dechę do góry robiąc tyle hałasu że sąsiedzi zlatują się by zobaczyć co się stało :lol:
WojtekErnest - Pon 31 Lip, 2017

Znaczy pojazd niedostosowany do garażu 😁
Dlugas - Sob 26 Sie, 2017

WojtekErnest napisał/a:
Znaczy pojazd niedostosowany do garażu 😁

Trzeba garaż dostosować do pojazdu ;)
Dziś ścig jechał ulicą i musiałem (!!!!!!!!!) pocisnąć :mrgreen: . Ścig mi uciekł :razz: ale na moim liczniku było 87km/h więc to dużo i mało :)
Pierwszy raz próbując sprawdzić max prędkość osiągnąłem 78km/h i myślałem że więcej nie wycisnę a dziś były idealne warunki "propagacji mocy" i poszło się troszkę więcej ;) Oczywiście jeżdżę bez flux.
Zużycie energii niewielkie - średnio z trasy ulica-lekki teren wychodzi 15wh w jeździe mieszanej jeśli chodzi o prędkość która oscyluje od 25-45km/h a czasami max-lecz ten max raczej rzadko, powiedzmy 2-3 razy podczas "sesji" ;)
W/g wskazań przyrządów wychodzi mi że przejadę na 20s5p turnigy (ok 1800wh) ok 120 - 130km.
Zastanawiam się do jakiego napięcia min można turnigy wyładować - dziś miałem 30% energii a napięcie na pakiecie 75V. Czy to nap.min. nie jest 3,5V na celę?
PS. Panowie, fajnie jest ;) , zresztą dobrze to wiecie :razz:

drako24 - Śro 13 Lut, 2019

Tutaj macie Test ramy Kolegi:
https://youtu.be/8AjtEBb-7n8

Dlugas - Czw 14 Lut, 2019

Dokładnie, ciąg dalszy nastąpił :) Rama mieści 700 ogniw i jest pod tym względem jednyną z ram, które są w stanie pomieścić tę ilość ogniw. Więc przejechanie 500km+ jest już możliwe :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group