To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Konstrukcje własne - Bocian 5.7 kW - Spark Super Hadron 654 - SSH 654
Dlugas - Wto 11 Lip, 2017
Panowie czy regen po HI może nie działać jeśli jest włączona funkcja hamowania manetką?
Do tego nie działa mi ani jedno ani drugie.
sietaz - Wto 11 Lip, 2017
Klasyk, restart do fabrycznych i ponowne ustawienie parametrów
Dlugas - Wto 11 Lip, 2017
Udało mi się uruchomić regena z manetki i działa - po podniesieniu napięcia over volt oraz zmiany prędkości obr.przy jakich obr koła ma się załączyć.Wstępnie ustawiłem 2obr/min ale przy takich nie działał. Zmieniłem na 300obr/min i działa. . Nie działa na chwilę obecną jedynie hamowanie regeneracyjne HI.
czy po restarcie do fabrycznych muszę robić test halli czy mogę ręcznie ustawić taki kąt halli jaki wyznaczył sobie sabek?
Dlugas - Sob 15 Lip, 2017
Dzisiaj pękła "setka" przebiegu. Ebajk spisuje się dzielnie,jest szybki-osiągnąłem nim 80km/h bez fluxa. Zużycie energii przy wspomaganiu i średniej prędkości 32km/h wyniosło 13,5Wh.
Dziś była jazda po lekkim terenie i asfalcie w proporcjach 50/50. Dwa razy nie mogłem się powstrzymać szybkiej jazdy za enduro 350 DR gdzie facet na skrzyżowaniu powiedział do mnie "nie mogłem uwierzyć że coś tak bezgłośnie mnie wyprzedza" W pierwszym momencie dało się wyczuć że chciał zapytać o pojemność po czym zdał sobie sprawę że "to" ma pedały i zapytał w końcu "co tu jest za silnik" Więc szybko mu powiedziałem co i jak i pojechaliśmy dalej
Wrzucam fotkę z dzisiejszego wspólnego wypadu z KrzyśkiemEV
Edit: uruchomiłem opcję hamowania silnikiem. Okazuje się że slider nie działa jednocześnie z brake HI. Trzeba się zdecydować co chcemy i to włączamy.
Dlugas - Pon 17 Lip, 2017
Kolejne zdjęcia z wyjazdu koło komina
Pękło 200km
Tomek - Pon 17 Lip, 2017
Gratuluję ukończenia projektu, jest maszyna Teraz tylko kwestia czasu jak zmienisz bieżnik na terenowy i może nawet tył na moto A przynajmniej warto rozważy opony trialowe uniwersalne jakieś z gęstą kostką np berm master (mi się najbardziej podobają pod względem praktycznym te xiaoyangi co tas ma ale trudno z dostępnością ) i przynajmniej bez obaw można na trawę wjechać czy różne dziwne zakątki poza trasą pozwiedzać a na łysych jest strach w oczach żeby zahamować
Dlugas - Pon 17 Lip, 2017
Tomek napisał/a: | Gratuluję ukończenia projektu, jest maszyna Teraz tylko kwestia czasu jak zmienisz bieżnik na terenowy i może nawet tył na moto |
Dziękuję
To prawda, brakuje mi bieżnika terenowego, szczególnie jak wyjeżdżam z piwnicy bo tył jest za delikatny i smyra schody Oczywiście w terenie też brakuje kostki. Ale jak się bieżnik skończy to sie poszuka jakiejś kostki Najlepiej na rafce moto - jak wrzucę na tył
Dlugas - Sob 29 Lip, 2017
Wyjezdżanie z piwnicy jest bardzo kłopotliwe. Podczas wielu wyjazdów nie raz spaliłem gumę na schodach a rower nie pokonał nawet jednego schodka. Musiałem bardzo mocno pchać by go wypchnąć pomagając manetką (czasem wołałem żonę by ciągnęła go trochę ). Dopiero zastosowanie "rampy" umożliwiło bezstresowe wyjeżdżanie. Niestety "rampa" jest za "krótka" i gdy koło tylne opuszcza tę rampę - podnosi całą tę dechę do góry robiąc tyle hałasu że sąsiedzi zlatują się by zobaczyć co się stało
WojtekErnest - Pon 31 Lip, 2017
Znaczy pojazd niedostosowany do garażu 😁
Dlugas - Sob 26 Sie, 2017
WojtekErnest napisał/a: | Znaczy pojazd niedostosowany do garażu 😁 |
Trzeba garaż dostosować do pojazdu
Dziś ścig jechał ulicą i musiałem (!!!!!!!!!) pocisnąć . Ścig mi uciekł ale na moim liczniku było 87km/h więc to dużo i mało
Pierwszy raz próbując sprawdzić max prędkość osiągnąłem 78km/h i myślałem że więcej nie wycisnę a dziś były idealne warunki "propagacji mocy" i poszło się troszkę więcej Oczywiście jeżdżę bez flux.
Zużycie energii niewielkie - średnio z trasy ulica-lekki teren wychodzi 15wh w jeździe mieszanej jeśli chodzi o prędkość która oscyluje od 25-45km/h a czasami max-lecz ten max raczej rzadko, powiedzmy 2-3 razy podczas "sesji"
W/g wskazań przyrządów wychodzi mi że przejadę na 20s5p turnigy (ok 1800wh) ok 120 - 130km.
Zastanawiam się do jakiego napięcia min można turnigy wyładować - dziś miałem 30% energii a napięcie na pakiecie 75V. Czy to nap.min. nie jest 3,5V na celę?
PS. Panowie, fajnie jest , zresztą dobrze to wiecie
drako24 - Śro 13 Lut, 2019
Tutaj macie Test ramy Kolegi:
https://youtu.be/8AjtEBb-7n8
Dlugas - Czw 14 Lut, 2019
Dokładnie, ciąg dalszy nastąpił Rama mieści 700 ogniw i jest pod tym względem jednyną z ram, które są w stanie pomieścić tę ilość ogniw. Więc przejechanie 500km+ jest już możliwe
|
|
|