To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Konstrukcje własne - Mocny MID na bazie ramy Falcon v2
angawe - Czw 04 Maj, 2017
Tas ciekawe/nietypowe rozwiazanie korba - wolnobieg: (0:34)
https://www.youtube.com/w...JCAfF1xY&t=107s
[/list]
wwojciech - Nie 14 Maj, 2017
https://www.electricbike....tion-mid-drive/
sirgregs - Nie 21 Maj, 2017
No i jak tam tas sytuacja?
MID już śmiga?
tas - Nie 21 Maj, 2017
walczę z tą cholerną piastą tylnego koła :/
Rugorlos27 - Czw 22 Cze, 2017
Dalej walczysz z piastą czy coś nowego?
tas - Pią 14 Lip, 2017
Tak, piasta rozwiązana, brak czasu przeszkadza ale powoli prace idą naprzód.
Przełożenia nie są ostateczne, wszystko jest tak przemyślane aby łatwo można było je wymieniać na inne zależnie od chęci uzyskania danego efektu.
Damper pożyczony z innego bajka.
Mobil - Sob 15 Lip, 2017
Te otwory w balszce trzymającej silnik robią jako napinacz?
lkuc18 - Sob 15 Lip, 2017
Wreszcie kontynuacja. Szkoda że masz brak czasu i projekt tak wolno się rozwija bo jest mega ciekawy. Co ciekawe mimo że to mid będzie pięknie wyglądał ze względu na to że silnik i łańcuch schowany jest w skrzynce. Czekam z niecierpliwością na dalszy rozwój
Z jakiego materiału jest i jaką grubość ma ta blacha do której przymocowany jest silnik?
Jaki to łańcuch?
sirgregs - Sob 15 Lip, 2017
Wszystko fajnie ale dobór przełożeń to jakaś pomyłka ...
To ma jechać 30km/h przy obrotach zębatek korbowych na poziomie 400obr/min
Takie były założenia?
tas - Sob 15 Lip, 2017
1. Tak, to jeden z elementów napinacza, w planach jest jeszcze przekładka miedzy blachę i ramę. Tylny naciąg realizować bezie normalny napinacz moto
2. Przełożenie jest aktualnie tymczasowe, ponieważ staram się upchnąć w ramę 20s10p aby parametrami jak najbardziej zbliżyć maszynę do bliżniaczej mocowo konstrukcji na HUBie. Jeśli uda się minimum 19s wtedy zmodyfikuję przekładnie na prawidłowy vmax 60km/h. Póki co nie zawracam sobie tym głowy
3. Blacha to alu 8mm, na razie jest w postaci całej, w przyszłości ją trochę odchudzę otworami
4. Korby w tej konstrukcji służą jako podnóżki o zmiennej wysokości, to jest niezastąpione w terenie, bardziej niż stałe. Wspomagania nie przewiduję w rozsądnym zakresie prędkosci jazdy, ale z powodu wcześniejszego i innych oczywistych korba jest obowiązkowym elementem
Passat_EQ - Sob 15 Lip, 2017
jaki silnik dałes?
lkuc18 - Sob 15 Lip, 2017
Zajrzyj sobie do 1. postu a poznasz odpowiedź.
tas - Sob 15 Lip, 2017
RV-160-Sh, 8kw znamionowo, 15-20kw chwilowo.
Silnik finalnie będzie miał chłodzenie powietrzem gdyż iż na 6kw się nie skońćzy testowanie.
Narazie jednak musi zacząć jeździć
adam4x - Nie 16 Lip, 2017
Czy owe 20 kW mocy chwilowej chcesz osiągnąć ? Jeśli tak, to na jakim sterowniku ? Najmocniejsze sabvotony nie dadzą rady.
tas - Nie 16 Lip, 2017
20kW z sabvotona to nie problem. Jednak nie mam takiej mocy w planach.
Od 4 lat mam 6kW customa i ani razu mi nie przeszło przez myśl, że potrzebuję więcej mocy. Pokonałem wattowicę, choć w jej zaawansowanym stadium
Akumulator robię z VTC5 możliwe, że 20s10p więc te 100A może umęczę jakoś więc dobije do około 8kW i na tym poprzestanę.
Zauważ, że 8kW w maszynie o wadze 45kg to jest strasznie dużo, a do tego mid klekot to już w ogóle.
|
|
|