To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Konstrukcje własne - Mocny MID na bazie ramy Falcon v2
qaz33 - Pon 17 Lip, 2017
przy 74V z baterii to na 20kW byloby potrzebne 270A DC, nawet te odblokowane sabvotony daja max "tylko" 200 ale jak na tak mala mase to za duzo
tas - Pon 17 Lip, 2017
na ruskim modzie ruszy, poza tym nie da się ciągle dawać w silnik takiej mocy, wiec to trzeba by traktować bardziej jako chwilowy. Przecież grzejąc pełnym gazem pod górkę pobiera mi na hubie 50A
wwojciech - Pon 17 Lip, 2017
Z naczepą od tira by brał po 270A Z midem przy tej samej prędkości pod góre powinien być mniejszy prąd w stosunku do huba.
lkuc18 - Pon 17 Lip, 2017
Tas, dlaczego wziąłeś aż tak mocny silnik? Zastanawiałem się nad tym i jedyne co mi przychodzi na myśl to to że z racji tej że będzie on bardzo blisko ogniw nie może się za bardzo grzać żeby te nie zużywały się nierównomiernie z powodu wysokiej temperatury. Czy taki jest powód a jeśli tak to czy jest on jedyny?
tas - Wto 18 Lip, 2017
Wybór silnika nie jest podyktowany mocą tylko jego wymiarami (dysponuję 135mm wewnątrz skrzynki), to jedyny jaki wejdzie do ramy bez modyfikacji, a przy okazji jest mocnym więc to idealne połączenie
stachu - Czw 20 Lip, 2017
Tas, kiedy będziesz gotowy z jeżdżącym rowerem? Bardzo jestem ciekawy efektów Twojej pracy.
Saku - Nie 03 Wrz, 2017
Marcinie dzialasz cos dalej?
Rugorlos27 - Nie 03 Wrz, 2017
Saku napisał/a: | Myarcinie dzialasz cos dalej? |
Już myślałem że są jakieś postępy
Passat_EQ - Pon 04 Wrz, 2017
Nie chce podpuszczac ale Arek opierdzielił bajka w 3 tygodnie a tu trzy miesiace i silnik jest w ramie
tas - Pon 04 Wrz, 2017
W czasie kiedy on zbudowal 1 konstrukcje ja pomogłem zbudować 50
Powolność budowy nie wynika z lenistwa ale z tego, że często mój wolny czas przeznaczam innym u cierpią na tym moje własne projekty.
Ale bez obaw, co kilka dni coś przy tym grzebie, a jak już ruszy to najpewniej znów będzie inspiracją dla wielu
Czas ma pomniejsze znaczenie
Anonymous - Sob 21 Paź, 2017
A może zamiast przerzutek założyć tam przekładnie planetarną w piaście tylnego koła?
Myślałem o czymś takim
http://allegro.pl/piasta-...bc-0277bccb9684
wwojciech - Nie 22 Paź, 2017
Zawodnik torowy ma max moc 2kw i raczej zajechalby taka planetarke, a silnik 5-6kw tym bardziej:) Druga kwestia, po co uciekac z masa silnika na rame zeby pozniej wrzucac ciezka planetarke do kola?:)
tas - Nie 22 Paź, 2017
2kW? https://www.youtube.com/c...C1JrX2_qqLLTGKw
wwojciech - Nie 22 Paź, 2017
Jest to zmierzona moc chwilowa oczywiscie:) gdyby to byla ciagla to sprinty na zawodach mieliby ze srednia predkoscia po 100km/h
radasss - Czw 29 Mar, 2018
Tas, napisz proszę czy Twoim zdaniem jednostronne mocowanie silnika Revolt jest wystarczające przy mocach max 15 kW ? No i napisz jak przebiegają prace, wnioski z prób, itp. bo to już pół roku mija
|
|
|