To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Konstrukcje własne - GORDON
Eryk1000 - Czw 11 Maj, 2017
Ciekawe jak z grzaniem pewnie wleci na Leskowiec bez stopa
ap0f1s - Czw 11 Maj, 2017
Na razie cały czas bawie się ustawieniami, ale nic lepiej nie ma niż to co mieliśmy eryk za pierwszym razem.
Eryk1000 - Czw 11 Maj, 2017
Mi się chce śmiać jak na Endles piszą że to z ręki da się lepiej ustawić niż z automatu. To po cholerę auto jak z ręki trzeba ustawiać a i tak jakiś rezultatów nie ma. Jak na Endles są takie kozaki od Adaptto to niech napiszą co i jak zmienić a nie tylko że się da. Coś czuję że skończę z radiatorem na silniku i ewentualnie ferrofluidem o ile kolega Bujawiator napiszę że jest szał i mega kosmiczna poprawa chłodzenia
Bujakoto - Czw 11 Maj, 2017
Eryk1000 napisał/a: | Coś czuję że skończę z radiatorem na silniku i ewentualnie ferrofluidem o ile kolega Bujawiator napiszę że jest szał i mega kosmiczna poprawa chłodzenia |
Kolega Bujaviator to może nie napisze, ale Bujakoto napisze
Dam znać jak sytuacja.
Pierwsze testy już w sobotę! Na północy ma być do 22 stopni.
Eryk1000 - Czw 11 Maj, 2017
Bujakoto, to tak z rozpędu sorki czekam na recenzję rezultatów
Bujakoto - Czw 11 Maj, 2017
Eryk1000 napisał/a: | Bujakoto, to tak z rozpędu sorki czekam na recenzję rezultatów |
Spoko, luzik, ja tam się nie obrażam
Nie omieszkam dać znać, Sam jestem ciekaw
gienek333 - Czw 11 Maj, 2017
Jeżeli chodzi o chłodzenie, to ferrofluid nie będzie miał większego wpływu. Moim zdaniem takie pióra równolegle do osi i doklejone do stali, również działają słabo (o ile coś). Uważam że dużo większy sens miały by takie tarcze przykręcone do dekli (mogą być śrubami skręcającymi silnik), od zewnątrz do środka nacinamy je i wyginamy łopatki kierujące powietrze z jednej strony koła na drugą (można dać jedną tarczę, a jeśli dwie to obie muszą kierować powietrze w jedną stronę.
Yin - Pią 12 Maj, 2017
Na zlocie było widać ze działa i to całkiem nieźle - spadki temperatury były o 1 stopień na sekundę z kołem trzymanym w powietrzu - co jako jeden z trzymających mogę potwierdzić
Dlugas - Pią 12 Maj, 2017
Cytat: | Uważam że dużo większy sens miały by takie tarcze przykręcone do dekli (mogą być śrubami skręcającymi silnik), od zewnątrz do środka nacinamy je i wyginamy łopatki kierujące powietrze z jednej strony koła na drugą (można dać jedną tarczę, a jeśli dwie to obie muszą kierować powietrze w jedną stronę. |
Coś w rodzaju pompy powietrza. Też o tym myślałem ale pomysł by powietrze tak swobodnie dostawało się do środka wraz z kurzem i np drobinkami metali magnetycznych których jest nie mało - jest średni. Wystarczy zrobić test przyklejając magnes neodymowy do wahacza - po kilku dniach jazdy będzie tam dużo przyklejonych drobinek które wyglądać mogą na kurz a w rzeczywistości są drobinkami metalu. Szczególnie tyczy się to jazdy po bezdrożach.
Albo zróbcie test: weźcie magnes i przyłóżcie do ziemi (takiej jaka jest na bezdrożach i polnych duktach) -zobaczycie ile tam jest metalu magnetycznego.
gienek333 - Pią 12 Maj, 2017
Miałem na myśli tarczę "rondo kapelusza", środkowa część przykręcona pod śruby dekla, zewnętrzna ponacinana promieniowo i powyginana tak jak łopatki wentylatora.
ap0f1s - Sob 07 Paź, 2017
Wiec tak adaptto przejechało już ponad 4k km używane głównie na asfalcie i słabym punktem są opony rowerowe tylne, zużywają się szybko w zimie nastąpi zmiana na moto 21. Adaptto jak się grzało tak dalej się grzeje:D być może w zimie też zostanie zmienione na sabka.
|
|
|