To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Konstrukcje własne - Falcon Gdynia, czarnuch bez nazwy

ap0f1s - Pią 07 Lip, 2017

Jak wszystko złoże w 100% będę robił testy takie jak mają być. Jak jeszcze uda współgrać dane z bluetooth to w ogóle będą fajnie dane. Mam w 3 miejscach aku włożone czujniki temp i są wyświetlane w czasie rzeczywistym na ev computerze. W dodatku mam jeszcze czujnik w sterowniku przy mosfetach i w silniku, jednak na raz mogę mieć tylko 4 na raz wyświetlone w ev computerze.

Jak jeszcze w przyszłości złapie tasa i zabierze kamerke termo i porównać czy czujniki nie kłamią w pomiarach to będzie super.

Bartosh - Pią 07 Lip, 2017

Tas, dzięki za przydatny tutorial. Akuratny timing.
Jaroma - Pon 10 Lip, 2017

Jak macie zrealizowane podłączenie halli i innych sygnałów do wtyczki sabvotona ?? jakieś fotki proszę. Wszystko lutowane czy na wtyczkach ? Uszczelnienie ?

Co zrobić z drugą nieużywaną wiązką z silnika? Schować ? Izolować pojedynczo ?

tas - Pon 10 Lip, 2017

Dobrze mieć te wtyczki takie, aby w trasie je przełączyć w sytuacji awarii czujników halla, tak rękoma bez narzędzi
ap0f1s - Pon 10 Lip, 2017

Tutaj akurat zdjęcie z bajka co ma adaptto, ale u siebie też mam te wtyczki na halle w razie czego przepinam na drugie, które mają taka same złącze. Na zdjęcie jest to złącze opiłowane, żeby przeszło przez otwór w ramie. Wszystko mam w środku, także nie potrzebuję, aby bylo wodoodporne.

Teraz muszę kupić takie same wtyczki, gdyż ostatnio z chin przyszły mi trochę inne i nie pasują do siebie, a już mam w swoim zrobione pod halle właśnie pod takie wtyczki.


Jaroma - Pon 10 Lip, 2017

tas napisał/a:
Dobrze mieć te wtyczki takie, aby w trasie je przełączyć w sytuacji awarii czujników halla, tak rękoma bez narzędzi


Tas. Gdzie i jak masz schowany np. przewód usb ? i inne wtyczki sabka ....

tas - Pon 10 Lip, 2017

w środku skrzynki, więc mam imbusa 2.5 pod ręką zawsze :)
Jaroma - Pią 28 Lip, 2017

Właśnie sobie uświadomiłem że prace do teraz to było to proste... :razz: :roll: :shock:
Tomas - Pią 28 Lip, 2017

Tzn ?
Jaroma - Pią 28 Lip, 2017

CA3 - Sab - bms, balanser - silnik, bocznik , stacyjka, oporniki, termistory, złączki, kilometry przewodów, sporo lutowania i konfiguracja jakimś softem z taboretami a ca3 to jeszcze nie wiem nawet czym z zewnątrz konfigurować...
Mam doświadczenia z programowaniem , konfigurowaniem i wgrywaniem firmware do drukarek 3d, sterowników dronów na różnych płytach, frezarek cnc i innych ...
Jestem pedantyczny jeśli chodzi o kabelki ... wszystko musi być optymalnie, idealnie podłączone i ułożone. Nie lubię robić czegoś 3 razy, lubię raz i dobrze wręcz idealnie.. - tu jest pierwszy dysonans , bez własnych doświadczeń nie da się idealnie :wink:
Do tego zrobiłem się już chyba jakiś leniwy, nie jara mnie już wyważanie otwartych drzwi i czytanie 300stron forum hehh :shock:
Najbardziej chyba rozwala mnie brak konkretnego softu , tylko te taborety wszędzie ...
Pomarudziłem sobie LOL :lol:
Chodziło mi tylko o to że prace związane z budową roweru były dość proste i mało ryzykowne, teraz przy prądzie zrobiło się niebezpiecznie :wink:

Tomas - Pią 28 Lip, 2017

To trochę czasu Ci pewnie zejdzie na samo myślenie jak to zrobić żeby było idealnie :) Wszystkie elementy (kable, złączki itd) kup w zaaapasie, bo bez poprawek się nie obejdzie :grin:
Jaroma - Pon 31 Lip, 2017

Pierwsze testowe uruchomienie

https://1drv.ms/v/s!AqLtSrdYf4pEgZRbYdFh0yC1xMWZxQ

Tomas - Śro 06 Wrz, 2017

Postępy są ? :)
JanBlachowski - Pon 11 Wrz, 2017

Też jestem ciekaw!
Jestem z Gdyni, myślę o budowie takiego sprzętu, chętnie bym zobaczył ten sprzęt na własne oczy.

Pozdro!

Jaroma - Nie 17 Wrz, 2017

Powoli to bardzo idzie. Dużo myślenia i kombinowania jak optymalnie puścić przewody.
Od razu robię 2 instalację omijającą CA3 na wypadek awarii.
Wtyczki i gniazda muszą pasować i najlepiej być unikatowe.






Wtyczki halli wyprowadzone do puszki (jedna zapasowa)
Biały przewód to termistor z silnika (oba razem)






Porady i wskazówki od doświadczonych awariami mile widziane... :)

:idea:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group