To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Nowości EV - Odblokowane Sabvotony
DeeX - Czw 26 Sty, 2017 Temat postu: Odblokowane Sabvotony Odblokowanie sabvotony na jutjubie widziałem już dawno. Wystarczyło mieć znajomości w fabryce...
Ale pierwszy raz widzę że sprzedają je w nieograniczonej ilości!
E.R.T. sprzedaje sterowniki które są odblokowane programowo i można walić do 200A z akku (200A !!!!!!!!!!!!!!!!!) i do 450A fazowego (450A jeszcze więcej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!).
Wersje do 14 i do 16kW!
Na stronie tylko sterownik 16kW, TUTAJ wersja 14kW i na napięcie 120V
Anonymous - Śro 08 Lut, 2017
Nie ma ich na YT, wie ktoś jak wygląda programowanie tych e.r.t.? Cena atrakcyjna.
DeeX - Śro 08 Lut, 2017
YouTube poczytaj sobie komentarze. Najlepsze jest to że E.R.T. dowiedziało się o tych sterownikach właśnie w tym filmie
A programuje się normalnie pewnie tylko większe prądy możesz ustawić.
atomek1000 - Śro 08 Lut, 2017
Najnowsze Adaptto w standardzie mają po 180A z batki
Anonymous - Czw 09 Lut, 2017
1 Adaptto = 5 ERT cenowo.
Czy ERT mają tryb samonauki? Ogólnie jak porównać je do sabvotonów jeśli chodzi o ilość funkcji programowalnych.
DeeX - Czw 09 Lut, 2017
Co do ceny to się zgadza ale zwróć uwagę do dodatkowy stuff od adaptto jak bms (przez który trochę amper musi przejść) i wyświetlacz.
Sam osobiście nie miałem adaptto w rękach ale patrząc na Plug and Play sabvotona to adaptto jest dużo w tyle.
atomek1000 - Czw 09 Lut, 2017
PawLas napisał/a: |
Czy ERT mają tryb samonauki? Ogólnie jak porównać je do sabvotonów jeśli chodzi o ilość funkcji programowalnych. |
ERT to nazwa firmy, samonauki raczej nie posiada.
I co to porównywać? Sabvoton to sabvoton czy zablokowany czy nie funkcje będą te same.
Anonymous - Czw 09 Lut, 2017
Zrobiłem na gt1500 1500km. Silnik NC2806 10*6, 26". Fajnie wszystko działa z tym, że mam jedną górkę gdzie pod wiatr prędkość spada mi do 10-15km/h. Podjazd trwa ok 1 minuty, a obudowa silnika robi się gorąca: 70st. po paru minutach. Plan jest, żeby założyć 2 termiki na uzwojenia 150st. w szereg, podwoić przewody, zadać ferrofluid i może właśnie jakiś lepszy sterownik, który będzie hulał tak jak gt1500 powyżej 25km/h, a lepiej bedzie radził sobie na niskich prędkościach.
Przeczytałem ostatnio wszystkie 22 strony o Sabvotonie i dalej nie wiem czy warto. Jeden tak, drugi nie. Niech mi ktoś, proszę wprost napisze jak to jest. I co to jest ten ERT?
DeeX - Czw 09 Lut, 2017
Czytaj tylko i wylacznie wypowiedzi ludzi, ktorzy mieli sabvotona i adaptto.
A E.R.T to tak jak napisal atomek to firma z czesciami EV i nic wiecej. Maja w swojej ofercie sterowniki, ktore sa odblokowane programowo. W linku z filmem na YouTube w komentarzach jest napisane ze producent sabvotona sprzedawal odblokowane sterowniki po znajomosci lecz BEZ GWARANCJI na sabvotona. E.R.T. na produkt, ktory sprzedaje gwarancje dac musi...
Jesli jezdziles na GT'ku to kup i wystarczał to kup swyklego sabvotona bez pchania sie w adaptto. Z reszty, ktora miala by Tobie zostac z adatto kup sobie jakis lepszy sprzet- hamulcy czy coś takie
Anonymous - Czw 09 Lut, 2017
Dla mnie Adaptto zdecydowanie odpada. Tak jak mówisz szkoda kasy. Sabek fajny, ale sępie na trochę taniej i stąd ERT. Wygląda jednak, że Sabvoton jest już dogłębnie rozgryziony przez szanowne towarzystwo i popularny. Czy 72080 jest w pełni konfigurowalny pod instalacje 12, 14, 16S? Aktualnie mam 12S lipo, ale nie wiem, co przyniesie przyszłość i watownica, jak dojadę lipo'sy. Dzięki
|
|
|