To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Inne pojazdy, mechanika pojazdów - mocowanie wahacza do ramy z zabudowanym w nim suportem
sirgregs - Nie 12 Lut, 2017
Yin napisał/a: | To że ma się 5 kw nie znaczy że nie można sobie popedałować dodając tylko 50w od silnika |
Chciałbym to zobaczyć jak jedziesz takim rowerem z limitem 1A na sterowniku
Może sprawdzimy na zlocie. Jestem gotów jechać obok dahonem bez akumulatorów
Pavyan - Nie 12 Lut, 2017
Przemek napisał/a: | raczej niema problemu zrobić z tego trapezu, kątówka załatwi sprawę, co do ilości promieni to miały być trzy ale jakoś licho mi to wyglądało Obrazek |
Prawdopodobnie trzy promienie o tej grubości także byłyby wystarczające, a jeśli cztery - to mogłyby być z cieńszej blachy (pięć tym bardziej); nie walczysz o mniejszą masę ramy (roweru)? Bo wygląda na to, że nie , a tu można było na masie zaoszczędzić.
No, bardzo optymistycznie brzmi ta kątówka do obcinania w dość trudnym miejscu... powiedziałbym, że o wiele bardziej użyteczna w tym wypadku byłaby raczej szlifierka prosta z oprawką do zużytych tarcz 125x22.
Są takie oprawki w handlu, ale marnie i nieprecyzyjnie wykonane - zrobiłem sobie coś takiego sam i jest czasem nie do zastąpienia, podejść można w miejscach, gdzie kątówką za cholerę nie ma się jak zmieścić.
Poprawiać oczywiście zawsze można, ale trochę to jałowa robota i strata czasu - szkoda że od razu nie pomyślałeś o tym przy projektowaniu tego węzła.
A sam pomysł fajny i ciekawie wygląda
syntony - Nie 12 Lut, 2017
sirgregs napisał/a: | Robią nawet lepiej (przekładnia zintegrowana umieszczona centralnie):
|
O bomberach to wiem ale nigdy nie widziałem czegoś takiego w zwykłym rowerze.
Przemek - Pon 13 Lut, 2017
Yin napisał/a: | . Widzę że masz giętarkę do profili na warsztacie? | tak ale to raczej walcarka do blach hand made mój tato profile ciężko sie gnie na dłuższych odcinkach bo je skręca wzdłuż osi i wychodzi coś ala sprężyna ale w dwóch się da jeden trzyma i koryguje a drugi kręci
Pavyan napisał/a: | nie walczysz o mniejszą masę ramy (roweru)? |
raczej to nie było moim priorytetem, ale oczywiście mam to na uwadze gdybym w ogóle o wadze nie myślał to strzelił bym wahacz z szyny kolejowej ścinając te boki i szukając jeszcze w kilku miejscach "wagi" odpadło by może do kupy ze 2-4kg przy finalnych 60kg to .... pryszcz
sirgregs napisał/a: | Ja cały czas się zastanawiam po jakiego grzyba Wam w takich sprzętach pedały, przerzutki i cała masa niepotrzebnych gadżetów |
fatk jest taki że gdyby nie było pedałów w ogóle to
1 . przy ruszaniu na dużej stromiźnie silnik od samego dołu nie da rady idzie na "zwarcie ' potrzebuje mieć przynajmniej te 2-3 kmh żeby zaczął mielić, zobacz jakie mam małe blaty - pedałuje jedynie w takich sytuacjach
2. jadąc te 50 60 km/h i mijając niebieskich miśków warto jednak tymi pedałami pomielić powietrze miałem sporo sytuacji które uratowały mi własnie mieląc w powietrzu dupę przed kontrola
miski patrzą i sobie myślą kolejny debil na jakimś cudzie - typu fat
3. brak pedałów masz zaraz kontrolę i raczej dalej nie pojedziesz bo toto niestety nie jest dopuszczone do ruchu , i tyle
4. według prawa rowerem nazywamy coś co ma pedały i jest poruszane siła mięśni itd..
5. bo mogę mieć.
Yin - Pon 13 Lut, 2017
sirgregs napisał/a: | Yin napisał/a: | To że ma się 5 kw nie znaczy że nie można sobie popedałować dodając tylko 50w od silnika |
Chciałbym to zobaczyć jak jedziesz takim rowerem z limitem 1A na sterowniku
Może sprawdzimy na zlocie. Jestem gotów jechać obok dahonem bez akumulatorów |
Z 1 A to nie ale z 3A się zdarzało -na mikro zlocie elektryków w kato jechaliśmy grupą obok siebie w tempie cruzerowym, lubię też czasami zrobić duszą trasę i spalić trochę kalorji - wtedy też mało leci z batki do silnika
|
|
|