To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Kontrolery BLDC - obciazalnosc pradowa gt1500 stacyjki
wita00 - Wto 14 Lut, 2017 Temat postu: obciazalnosc pradowa gt1500 stacyjki Chce podlaczyc pod zasilanie stacyjki przetwornice z przekaznikow i latarki. Czy nierozwale se sterownika? Jesli nie to wolalbym niedokladac kolejnego przekaznika.
Mechano - Wto 14 Lut, 2017
Stacyjka to nawet nie do tego służy. W gt1500 to jest zwarcie zasilania logiki z akumulatorem, więc nie polecam z tego nic zasilać. Jeżeli chodzi o zasilanie z hali to też nie polecam, podobno dużo sterowników tak poleciało.
tas - Wto 14 Lut, 2017
Z przewodu stacyjki sterownika nie ma zasilania, a z 5V manetki i halli nie wolno NIC zasilać
Może autorowi chodzi o zasilanie z obwodu stacyjki, to jest tym samym przewodem, który wychodzi z plusa akumulatora i wchodzi na przewód stacyjki. Zwyczajowo działa tu w obwodzie jakiś kluczyk lub przycisk. Wtedy obciążalność tego obwodu ogranicza przycisk lub grubość przewodu i jest to zazwyczaj te 2A, co w przypadku zasilania 60V daje 120W.
Dodatkowo, jeśli w obwodzie jest jakieś obciążenie pojemnościowe to należy dać szeregowo rezystor 1R 3W aby niwelował iskrzenie włacznika/kluczyka
|
|
|