To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Akumulatory litowe i pochodne i ich ładowanie - Cennik baterii z firmy Thunder

DruhRafal - Pią 20 Lis, 2009
Temat postu: Cennik baterii z firmy Thunder
Świeżynka, dotarła dzisiaj w nocy do mnie:

Glad to tell you that there is no MOQ of our LFP cells.
The price of our batteries depends on the quantity you order, the more you order the better price you will get.
Here comes the price of LFP. We quote our price per Ah based on different order qty:

Order qty <10000Ah <50000Ah <100000Ah <500000Ah >500000Ah
LFP 1.50USD/Ah 1.35USD/Ah 1.20USD/Ah 1.10USD/Ah 1.00USD/Ah

NOTE:

1).Above quotation is EXW price, without any transportation fee.(But we can help you to arrange shipment if necessary.)
2).Above quotation doesn't include the terminal connectors and pack jigs and straps.

Terminal connectors are used to connect two cells to use in series.
Pack jigs and straps are used to avoid swelling of cells resulting from overheat during charge and discharge.
The price of connectors for TS-LFP90AHA is US$2/pcs, and pack jigs and straps US$9/set.

Oraz dostałem obrazek:

Co myślicie na temat cen? Jeśli transport nie będzie kosztował kosmosu to może warto się zainteresować?

www_3xE_pl - Pią 20 Lis, 2009

Trzeba doliczyć transport, cło, opłaty za odprawę celną,... Opłaca się dopiero przy większych transportach. Cena ostateczna zależy bezpośrednio od wielkości zestawu i jest do znalezienia na mojej stronie.
DruhRafal - Pią 20 Lis, 2009

www_3xE_pl napisał/a:
Trzeba doliczyć transport, cło, opłaty za odprawę celną,... Opłaca się dopiero przy większych transportach. Cena ostateczna zależy bezpośrednio od wielkości zestawu i jest do znalezienia na mojej stronie.

Dla moich zastosowań i tak nie są to ceny i ilości odpowiednie - zamieściłem po prostu informacje - każdy może sobie sam policzyć, co się komu opłaca...