To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Konstrukcje własne - WIP (work in progress) :)

irrs - Pon 21 Sie, 2017

O ile dobrze pamietam, to niektore sekcje będą bardziej drenowane przez alarmy. Zdaje sie byl na forum przypadek, ze alarm modelarski tak rozjechał cele, że bms nie ogarniał nawet (bms był instalowany razem z alarmami). Alarmy modowane masz?
leszcz - Pon 21 Sie, 2017

Chyba przez rok w garażu ) Ja wpinam tylko do jazdy. Sterownik i tak odcina przy 31V więc jest to i tak dodatkowe zabezpieczenie gdyby akurrat jakaś cela nagle sobie odjechała od peletonu.

Na razie sobie chwalę bo działa. Mam wgląd w kodycję aku. A z bms bywają problemy z tego co widzę. Ale docelowo będzie. Chcę tylko pokazać że bez bms jak najbardziej MOŻNA jeździć

Passat_EQ - Pon 21 Sie, 2017

Mowisz ze pod koniec ladowania masz niewielkie rozjazdy miedzy sekcjami ?
leszcz - Pon 21 Sie, 2017

Passat_EQ napisał/a:
Mowisz ze pod koniec ladowania masz niewielkie rozjazdy miedzy sekcjami ?


Na końcu coś w stylu 4.12-4.22 najgorzej było. Wtedy już prawie zerowy prąd leci.

WojtekErnest - Pią 25 Sie, 2017

leszcz napisał/a:
Passat_EQ napisał/a:
Mowisz ze pod koniec ladowania masz niewielkie rozjazdy miedzy sekcjami ?


Na końcu coś w stylu 4.12-4.22 najgorzej było. Wtedy już prawie zerowy prąd leci.

100 mV to już nie jest tak mało. Moja 'norma' to raczej nie przekraczac różnicy 30-40 mV.
Proponuję sprawdzić jakie są róznice w chwili silnego rozładowania i czy ta która ma niższe napięcie po ładowaniu, tez ma niższe przy rozładowaniu czy może jest wręcz odwrotnie...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group