To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Sprzedam, oddam - [sprzedany] Sterownik LH-500 48V 30A (odpowiednik GT500)

sirgregs - Wto 11 Kwi, 2017
Temat postu: [sprzedany] Sterownik LH-500 48V 30A (odpowiednik GT500)
Do sprzedania sterownik Long Heng 48V 30A (nominalnie 500W, w szczycie z aku pobiera do 1500W)
Produkcja styczeń 2016
Przejechał 500km z silnikiem czujnikowym bionxa oraz testowo poniżej 50km w dahonie z silnikiem bezczujnikowym Etechnology (swiss drive).
Działał w obu aplikacjach bardzo sprawnie ale do dahona okazał się zbyt mocny.
Sterownik jest nieotwierany, nieprzerabiany oraz w 100% sprawny.

Cena do zapłacenia 135 złotych + ewentualny koszt przesyłki




sirgregs - Śro 12 Kwi, 2017

Nikt takiego fajnego sterownika nie chce przygarnąć?
To jest z praktycznego punktu widzenia odpowiednik GT500.
Cena do negocjacji.

LCD85 - Śro 12 Kwi, 2017

Ja jestem zainteresowany ale mam dwa pytania odnośnie tego sterownika, jakie są wymiary? I druga sprawa mam baterie nie 48V tylko 52V (14s4P) czy wiesz coś może na temat napieć tego sterownika? Czy wytrzyma większe napięcie? Czy można zastosować go do takiej instalacji?
Elektrotonus - Śro 12 Kwi, 2017

Sterownik powinien pc na 14s ale warto się upewnić otwierając go i sprawdzić napięcie kondensatorów. Tylko regen może byc ustawiony pod 13s/48V
sirgregs - Śro 12 Kwi, 2017

Wymiary bez mocowania:
153x84x44 mm
Wymiary z mocowaniem:
179x84x44 mm

Co do napięcia zasilania.
Jeżdżony był na 12s lipo czyli napięcie maksymalne 50,4V
Prawdopodobnie do 60V napięcia maksymalnego powinien pracować czyli 14s dałby radę ale nie testowałem.
Z informacji jakie posiadam wynika że sterowniki tożsame jak i sam GT500 nie mają raczej regena.
Tempomat i owszem ale regena nie.

sirgregs - Śro 12 Kwi, 2017

Miałem wrażenie że cena nie jest wygórowana.
Ale co tam. Obniżam żeby nie leżał i się nie marnował.
130 złotych do zapłacenia. Wysyłka paczkomatem gratis.

muppett - Śro 12 Kwi, 2017

Jeżeli kolega LCD85 sie rozmyslil to ustawiam się w kolejce. Reszta na PW.
sirgregs - Śro 12 Kwi, 2017

W realizacji
Elektrotonus - Czw 13 Kwi, 2017

sirgregs napisał/a:
Wymiary bez mocowania:
153x84x44 mm
Wymiary z mocowaniem:
179x84x44 mm

Co do napięcia zasilania.
Jeżdżony był na 12s lipo czyli napięcie maksymalne 50,4V
Prawdopodobnie do 60V napięcia maksymalnego powinien pracować czyli 14s dałby radę ale nie testowałem.
Z informacji jakie posiadam wynika że sterowniki tożsame jak i sam GT500 nie mają raczej regena.
Tempomat i owszem ale regena nie.


GT500 ma regena. Tylko on jest domyślnie ustawiony na zasilanie 48V 13S. Czasem jest ustawiony fabrycznie na ON, czasem są wyprowadzone przewody pomarańczowe do aktywacji tej funkcji.

LCD85 - Czw 13 Kwi, 2017

Ja narazię sie jednak wstrzymam z zakupem
sirgregs - Czw 13 Kwi, 2017

W sumie to się nie znam i w życiu regena nie używałem ale znajdź poniżej to o czym piszesz:
nexun.pl GT500
Prawdopodobnie co partia to inne okablowanie wyprowadzone na zewnątrz ;-)
W środku pewnie gdzieś ten regen siedzi i tak.

buckowina - Czw 13 Kwi, 2017

Czy sterownik się sprzedał? Jeśli nie to biorę
:razz:

sirgregs - Czw 13 Kwi, 2017

Wygląda na to że się sprzedał.
Czekam na przelewik i dzisiaj wysyłka.

buckowina - Czw 13 Kwi, 2017

No trudno :???:
Elektrotonus - Pią 14 Kwi, 2017

sirgregs napisał/a:
W sumie to się nie znam i w życiu regena nie używałem ale znajdź poniżej to o czym piszesz:
nexun.pl GT500
Prawdopodobnie co partia to inne okablowanie wyprowadzone na zewnątrz ;-)
W środku pewnie gdzieś ten regen siedzi i tak.


Też miałem problem z tym, okazało się, że nie ma wyprowadzonych przewodów, ale jak czujniki odłączają silnik przy hamowaniu rower znacznie mocniej wyhamowuje, niż samymi hamulcami. Postawiony do góry kołami zatrzymuje rozpędzone koło niemal natychmiast. Tak działa regen ;-)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group