To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Konstrukcje własne - Rumski "Leśnik"
leszcz - Wto 13 Lut, 2018
Po zastosowaniu adaptera (pasuje idealnie) silnik ma jakiś 1mm luzu po włożeniu: grubość osi silnika 33,1mm, otwór adaptera 34,1mm.
Chciało by się rzec: k*, k*, k* ja p* k* j* m*!!!
Głowa do góry (czterdziesty piąty raz).
Mam 0,5mm arkusz blachy więc myślałem, żeby wypełnić tą różnicę. Tylko po zrobieniu opaski silnik nie wchodzi. Pewnie wygięcie blachy ją pogrubia. Idąc dalej wymyśliłem, że spiłuję te gwinty w adapterze do momentu aż wejdzie oś z opaską.
Co o tym myślicie?
R432 - Wto 13 Lut, 2018
Myślę że ta blaszka nie musi dookoła otaczać adapter, nie musi nawet w połowie jej zakrywac, od lat wyrobione główki sterowe w rowerach w szczególności starych szosach ratuje się wciskając między bieżnie łożysk a główkę blaszki z puszek po piwie
leszcz - Śro 14 Lut, 2018
Blaszka + spiłowanie gwintu w adapterze + smar => weszło idealnie na lekki wpych. Trzyma jak spaw.
Uśmiecham się
leszcz - Śro 14 Lut, 2018
Takim kluczem/sposobem nie dokręcajcie bo drugi punkt klucza który opiera się na kolejnym ząbku nakrętki wybija w ząbku wyrwę i psuje rowek
leszcz - Pią 16 Lut, 2018
Ok tak to wygląda finalnie.
Dzisiaj ochrzczony.
Wkrótce pierwsze wrażenia z jazdy z baterią w plecaku
sirgregs - Pią 16 Lut, 2018
Wygląda bardzo dobrze.
Jeżeli jeździ tak jak wygląda to pełen sukces
Passat_EQ - Pią 16 Lut, 2018
To ja zamule nerke. Nie da sie tego tak wsadzic zeby silnik znalazł się w trójkącie ramy ?
leszcz - Sob 17 Lut, 2018
Powiem przekornie - wisi mi to Dziś ruszyłem w teren i takie coś przejeżdża bez kontaktu:
Przy niezablokowanym tylnym amorze. Mi to wystarczy. Super opcja. W teren blokujesz, na szutrach najmiękciejszy i lecisz jak leksusem.
Lunacycki tak montują: https://lunacycle.com/mountain/
Chrzest:
Lekki aku (11s6p) w plecaku mnie zachwycił. Rower jak zwykły a "szedł"
Tylko to na krótsze trasy... A większy aku mógłby już ciążyć. Dlatego po chwilowej zajawce skłaniam się do zapełnienia ramy przynajmniej 13s12p i pogodzenia się z dodatkową masą roweru ~8kg.
leszcz - Sob 17 Lut, 2018
Lekko to ten bafang u mnie mieć nie będzie
Kilka razy zdarzyło mu się zacząć brzęczeć/buczeć/terkotać. Przy wyższych asystach (7-9) na małej kadencji.
Czy to może coś uszkodzić? Lub czy może dostałem uszkodzony?
leszcz - Wto 27 Lut, 2018
Tak sobie testuję ogniwa na aku "nowe rozpakietowane" i powoli dopada mnie wątpliwość czy z tego będzie możliwe złożyć pakiet :/
Co prawda testuję na 3A a pakiet będzie 12p na max 25A (może nawet 20A dam) więc będzie maks 2,1A (może nawet 1,67A) na ogniwo no ale...
200mah różnicy w sekcji jak rozumiem będzie powodować grzanie słabszych ogniw (ciągłe doładowywanie przez te mocniejsze z wyższym napięciem).
Jak to ogarnąć?.....
leszcz - Śro 28 Lut, 2018
Czy z czegoś takiego można zrobić pakiet?
atomek1000 - Śro 28 Lut, 2018
Uśrednij pojemność w sekcji i można
leszcz - Śro 28 Lut, 2018
Najwyżej jak zauważycie gdzieś łunę na lasem - to ja
leszcz - Pon 05 Mar, 2018
Ok. Ogniwa przetrzepane. Wychodzi średnio 2902mAh pojemność na ogniwo. 86,7% znamionowej (3400) pojemności. Nieźle.
Ze 160szt odrzucę 4 najsłabsze a z reszty robię 13s12p:
- posortuję pojemnością
- będę rozkładał po kolei do 13 sekcji, żeby uśrednić pojemność
Baaaardzo pracochłonna robota ale patrząc na różnicę w pojemności powiedziałbym, że to konieczność.
djmarcin56 - Pon 05 Mar, 2018
Co masz za ogniwa i jak je testowałeś, że masz taki rozrzut?
|
|
|