To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Konstrukcje własne - AVIONICS V1

Greeengo - Nie 04 Cze, 2017
Temat postu: AVIONICS V1
Witajcie na forum!
od ponad 1,5 roku pracowaliśmy z kolegą Jaromirem nad własnym projektem autorskim i przyszedł czas aby ujrzał światło dzienne :)
Większość elementów (ponad 90%) została przez nas zaprojektowana i wykonana na CNC.

Dane podstawowe:
- rama stalowa/ stal kwasowa
- elementy drewniane wykonane z drewna Jatoba
- silnik Mxus v3 3K-Turbo 21x3
- akumulator 14s8p
- sterownik Sabvoton

pozdroo
Bartek




ICE - Nie 04 Cze, 2017

Gratuluję projektu. Bardzo podobają mi się takie trochę crusierowe klimaty. Sam bardzo powoli (z naciskiem na bardzo) taki projekt robię, ale do końca droga daleka.
Fajnie byłoby zobaczyć rower na żywo. Jestem z okolic Kościana wiec może się uda.
A jak wrażenia z jazdy?

maran_hand - Nie 04 Cze, 2017

Piękny cruiser na tych zdjęciach.
Możesz wrzucić zdjęcia gdzie widać będzie rower i szczegóły?
Wtedy będzie łatwiej ocenić czy mistrzostwo należy sie tym którzy pracowali nad projektem czy tym którzy pracowali nad zdjęciami ;)

Greeengo - Nie 04 Cze, 2017

Dziekuję,
wrażenia przerosły oczekiwania:) Testowaliśmy wcześniej silnik Mxus v3 3K-Turbo 16x4 i brakowało trochę prędkości. Teraz jest ok bo śmiga na prostej 58 km/h co w zupełności wystarczy. Dzięki niskiemu środkowi ciężkości i oponom 3" toczy się pięknie "jak walec".
Super, że też projektujesz rower w takiej stylistyce bo małe tego typu rowerów jest na świecie.
Nam też wydawało się, że chwila ostatecznego zmontowanie nigdy nie nastąpi. Trzymam kciuki. Jak będziesz miał pytania to pisz, chętnie pomogę.

Greeengo - Nie 04 Cze, 2017

Dzięki maran_hand.
W tej chwili robimy zdjęcia i kręcimy filmy. Jak tylko będziemy mieli gotowe materiały to zobaczysz, że te zdjęcia nie są efektem godzin pracy w photoshopie tylko efektem dbałości o szczegóły przy projektowaniu roweru i dzięki dobremu fotografowi.
Wszyscy, którzy widzieli zdjęcia i wcześniejsze wizki uważają, że na żywo wygląda o wiele lepieja. Może dlatego, że dopiero wtedy mogą zobaczeyć wszystkie detale :wink:

maran_hand - Nie 04 Cze, 2017

Dzięki za info, za ten czekam niecierpliwie.
Do tej pory wszędzie i wszyscy tylko full, full i full ;) . Mam nadzieję że dzięki waszemu projektowi przynajmniej część ludków zacznie dostrzegać zalety innych ram. Takich które wyglądają, przyciągają wzrok a człowiek jadąc czuje się ..wiadomo jak się czuje :)

A jak przy większych prędkościach rower zachowuje się na nierównościach? Brak amortyzacji nie jest problemem?

P.S. mam nadzieję że nie naraziłem się nikomu od fulla, jeśli tak to przepraszam ;)

ICE - Nie 04 Cze, 2017

Tak jak pisałem Lubie ten klimat i juz wcześniej popełniłem mały projekt, efekt poniżej.

Tak jak pisze maran_hand, nie ma ich zbyt wiele wiec to zawsze coś ciekawego. Moim zdaniem nie można tych rowerów porównywać do konstrukcji typu custom full.
To chyba tez różne przeznaczenia. Dla mnie jazda tym rowerem to spokojny przejazd i pełen relaks.

WojtekErnest - Nie 04 Cze, 2017

No i są naprawdę ładne, czego niestety nie można powiedzieć o wielu innych kanciatych konstrukcjach.
maran_hand - Nie 04 Cze, 2017

Ice producenci Sakury powinni brać u Ciebie korepetycje. Zrobiłeś go 10/10 prawdziwe mistrzostwo choć jak pamiętam kiedyś stwierdziłem że się nie da. Oczywiście racji nie miałem. Więc aż się boję ale znowu pozwolę sobie nie zgodzić się z Tobą ;) Ja twierdzę, że rower ma wyglądać ale i jeździć. Po to wkładamy potężne silniki by wykorzystywać ich moc. Pewnie że nie wszędzie i nie zawsze ale czasami fajnie docisnąć.
Rower z tematu wątku wygląda super (czekamy na "lepsze" zdjęcia) i jeśli jeździ przynajmniej w połowie tak jak wygląda to jest to produkt kompletny.

ICE - Nie 04 Cze, 2017

Dzięki maran_hand. Generalnie nie napisałem, że tym nie idzie "sprawnie" jechać bo idzie i to całkiem szybko :mrgreen: ale największą frajdę sprawia mi właśnie jazda w okolicach dopuszczalnych 25 km/h

Jednak to nie ten wątek i wracając do tematu też czekam na fotki i przyznam że znów naszła mi ochota na podgonienie projektu.

Greeengo - Pon 05 Cze, 2017

Ice, Super cruiser, widać dbałość o detale i jakość wykończenia czego bardzo mi brakuje w większości rowerów. A co do prędkości to też się z Tobą zgodzę, że najwieksza frajda jest z odkręcania manetki do 25-30 km i odpuszczania. Duże prędkości przydają się przy większych trasach kiedy trzab szybko się przemieścić z punktu A do punktu B. Ty zaprojektowałeś cruisera, który ma inną charakterystykę ramy. My szliśmy bardziej w kierunku cafe racera. Pozdroo i myślę, że będziemy mieli okazję porównać wrażenia z jazdy.
Elektrotonus - Pon 05 Cze, 2017

Śliczny pojazd, z duszą, czekam z niecierpliwością na resztę zdjęć i filmy. Tymczasem zapisałem się na Wasz newsletter. Fotka oczywiście od razu na pulpit jako tapeta ! ;-)
Greeengo - Pon 05 Cze, 2017

Dzięki Elektrotonus, więcej materiałów już niebawem.
ICE - Nie 18 Cze, 2017

Greeengo, jak tam prace nad wspominanymi materiałami? Czekamy na jakąś aktualizację :) .
Greeengo - Nie 18 Cze, 2017

Witaj ICE, pogoda pokrzyżowała nam trochę plany filmowe, ale udało się nam nadrobić w ten weekend.
Myślę, że w tym tygodniu pokażemy coś więcej :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group