To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Konstrukcje własne - Ebike power ;-)
Bartosh - Pon 21 Sie, 2017
Arku, te pikne mudhuggery masz w wersji 29er?
arek_arecki - Pon 21 Sie, 2017
Bartosh napisał/a: | Arku, te pikne mudhuggery masz w wersji 29er? |
ja mam w wersji 26" ale są też w wersji 29"
arek_arecki - Pon 04 Wrz, 2017
Na wiosne nowa konstrukcja na falcon
3s 0-100km/h
300a battery 600a phase
I oczywiscie qs273
Tomas - Wto 05 Wrz, 2017
Mimo deklaracji nie opisałeś za wiele o tym silniku pod kątem porównania do QS205 (grzanie, moment przy tym samym prądzie, jazda w terenie, itp). Szkoda.
arek_arecki - Wto 05 Wrz, 2017
Tomas napisał/a: | Mimo deklaracji nie opisałeś za wiele o tym silniku pod kątem porównania do QS205 (grzanie, moment przy tym samym prądzie, jazda w terenie, itp). Szkoda. |
Silnik pieronsko mocny, 200a z baterii I 400a w fazy nie robi na nim
wielkiego wrazenia. Uwazam ze spokojnie w peak wytrzyma 300a z baterii I 600a w fazy.
Jazda po rownym terenie I po lekkim lesnym to bajka.
Temperatura na obudowie silnika po bardzo ostrej jezdzie na max po miejskich drogach zazwyczaj waha sie pomiedzy 55-65"
Po jezdzie na poligonie wynosi okolo 75-85"
maniekrox - Wto 05 Wrz, 2017
arek_arecki napisał/a: |
Temperatura na obudowie silnika |
Obudowie? Czy uzwojeniu?
arek_arecki - Śro 06 Wrz, 2017
maniekrox napisał/a: | arek_arecki napisał/a: |
Temperatura na obudowie silnika |
Obudowie? Czy uzwojeniu? |
Napisalem ze na obudowie
Zmniejszenie mocy ustawione na 110" I jeszcze nigdy nie zadzialalo
Tomas - Śro 06 Wrz, 2017
Przy okazji testów adaptto jak chłopaki mieli 47 stopni na obudowie to w środku było 100. To jeszcze trochę zapas jest do 150. Pytanie po jakim czasie był pomiar obudowy co jest dosyć istotne.
MateuszSz - Czw 07 Wrz, 2017
Arku a jak tam zasięg na nowym silniku poprawił się coś z racji tej wiekszej średnicy silnika czy raczej to nie ma wplywu na zasieg?
I czy zastosowane szprychy dają rade .
Jeśli będziesz robił jakieś większe zamówienie na silniki qs 273 to daj znać na forum
Dlugas - Pią 08 Wrz, 2017
MateuszSz napisał/a: | Arku a jak tam zasięg na nowym silniku poprawił się coś z racji tej wiekszej średnicy silnika czy raczej to nie ma wplywu na zasieg? |
Silnik większy na pewno może więcej jeśli chodzi o moc, więc w przypadku gdy inny się już "gotuje" i jego sprawność spada - to ten mocniejszy sobie "pyrka" przy sprawności nominalnej. Zasięg na pewno minimalnie wyższy przy podobnej jeździe. Jeśli chodzi o zapotrzebowanie na energię - ten większy potrzebuje podobnie ale jak częściej go "ciśniemy" - zużyje więcej . Dlatego pewnie raczej mniej przejedziesz km ale z większym funem .
Ps. Arek ma tam w bajku elektrownię i pewno nie skupił się na tym zagadnieniu
arek_arecki - Nie 10 Wrz, 2017
Po wczorajszej ostrej jezdzie po miescie sprawdzilem temperature wewnatrz silnika. Jakiez bylo moje zaskoczenie gdy zobaczylem wartosc 60"
Elektrotonus - Nie 10 Wrz, 2017
Zamęczyłeś go tak, że był lewo ciepły z wysiłku ☺️
arek_arecki - Pon 11 Wrz, 2017
Elektrotonus napisał/a: | Zamęczyłeś go tak, że był lewo ciepły z wysiłku ☺️ |
Ale 200a z baterii przy kazdym starcie I 400a w fazy
Przy max predkpsci okolo 100-120a
Na wiecej nie ppzwala mi sabvoton a I tak jest odblokowany na 200A
Moze jak przyjdzie do mnie wersja 72200 odblokowana to sprobuje go zagrzac 280a bateria I 500a w fazy, zobaczymy co sie bedzie dzialo
smekes - Wto 12 Wrz, 2017
"5.5s do 100km/h"
ja mam 11,5s do 60km/h przy 31A sterownika i 17s4p lg mg1. Szkoda że na filmie nie odczuwa sie tego przyśpieszenia
Elektrotonus - Śro 13 Wrz, 2017
Mina Arka świadczy o wszystkim
|
|
|