To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Konstrukcje własne - Ebike power ;-)

arek_arecki - Pią 14 Lip, 2017

Tomek napisał/a:
Robi wrażenie, czerwony :twisted: Co to za trialowe oponki ? jakieś 3.5-4" ?


RAL 3024 , oponki 2.75x19" kenda k262

dynamik - Sob 15 Lip, 2017

http://pwr.edu.pl/uczelni...owy-10545.html.
Sorry znowu za oftop. skopiowałem link z innego wątku , ale chodzi mi tylko o przedstawienia jak poteżna jest konstrukcja "tylko" dla 8kW mocy , wszystko w imię bezpieczeństwa, ... reszta bez komentarza.

maniekrox - Sob 15 Lip, 2017

Zależy jak kto jeździ. Ja mam w konie 10-12 kW i mi mało :)
Tomek - Sob 15 Lip, 2017

Cytat:
oponki 2.75x19" kenda k262

Fajne one są, możesz się podzielić ile mm szerokości mają realnie? Zastanawiam się miedzy właśnie nimi a heidenau k67 ale cena za heidenau nie przemawia :roll:

dynamik - Sob 15 Lip, 2017

maniekrox napisał/a:
Zależy jak kto jeździ. Ja mam w konie 10-12 kW i mi mało :)
.
Ja nie krytykuje mocne maszyny, też lubie KM tylko , zastanawiam się w którym momencie należałoby nie udawać rowerek ,ale pójść w strone enduro, skutera, zależy kto co potrzebuje.

tas - Sob 15 Lip, 2017

A ja wiem gdzie jest granica :)
Granicą jest masa nie amortyzowana na piaście. Niestety tytułowy pojazd będzie się nadawać wyłącznie na asfalt. Wjazd na jakikolwiek kamień/korzeń skończy się pogiętą obręczą.
Dlatego też wraz z rosnącą mocą nie idą w parze rosnące możliwości, po prostu silniejsza maszyna może mniej niż słabsza. Przy 20kg silniku ten superbajk będzie przykuty do asfaltu i szutrów.

Eryk1000 - Sob 15 Lip, 2017

Tas ma rację z qs205 V3 już są jaja w zwykłej obręczy rowerowej, ledwo daje radę obręcz moto. Oczywiście wszystko w terenie. Na asfalcie jest luz. Jak chce się potwora to wypada iść w kierunku mida.
arek_arecki - Sob 15 Lip, 2017

tas napisał/a:
A ja wiem gdzie jest granica :)
Granicą jest masa nie amortyzowana na piaście. Niestety tytułowy pojazd będzie się nadawać wyłącznie na asfalt. Wjazd na jakikolwiek kamień/korzeń skończy się pogiętą obręczą.
Dlatego też wraz z rosnącą mocą nie idą w parze rosnące możliwości, po prostu silniejsza maszyna może mniej niż słabsza. Przy 20kg silniku ten superbajk będzie przykuty do asfaltu i szutrów.


ta maszyna powstaje na asfalt i lekki teren a trudniejszy z dość małymi prędkościami (jazda z synem na midi falconie :_) )

arek_arecki - Sob 15 Lip, 2017

Eryk1000 napisał/a:
Tas ma rację z qs205 V3 już są jaja w zwykłej obręczy rowerowej, ledwo daje radę obręcz moto. Oczywiście wszystko w terenie. Na asfalcie jest luz. Jak chce się potwora to wypada iść w kierunku mida.


kolejny będzie mid na ramie Falcon 100mm z silnikiem:
MOTOR: CA80
KV: 130
POWER: 7000W
WIRE WINDS: 8D
MAX AMP: 150A
ESC: 200A
MAX VOLT: 18S
NO LOAD CURRENT: 2,8
SIZE: 80 x 100 ( without shaft )
WEIGHT . 1820g
SHAFT :12mm


lub


lub
MOTOR: TP100
KV: 150
POWER: 12500W const. – 23000w Max
WIRE WINDS:
MAX AMP:
ESC: 300/400A
MAX VOLT:
NO LOAD CURRENT:
SIZE: 105×100 (without shaft)
SHAFT: 30×12
WEIGHT: 2360
WATERJACKET: YES (70g)
SHAFT : 12mm




lub
MOTOR: 120100
KV: 65
MAX POWER: 25000W
WIRE WINDS:
MAX AMP:
ESC: 300/400A
MAX VOLT: 100
NO LOAD CURRENT:
RESISTANCE (Ohm):
SIZE: 120 x 120 ( without shaft )
Stator: 60mm
WEIGHT (g): 3.935
SHAFT: 12mm with 3mm keyway


sirgregs - Nie 16 Lip, 2017

tas napisał/a:
A ja wiem gdzie jest granica :)
Granicą jest masa nie amortyzowana na piaście ... Przy 20kg silniku ten superbajk będzie przykuty do asfaltu i szutrów.
Świat się kończy. Tas neguje huba ...
I bardzo dobrze. Za jakiś czas pojawią się lepsze sprzęty na forum :smile:

wwojciech - Nie 16 Lip, 2017

jakie są realne nominały tych alienów? Przy masie 4,3kg Revolt podaje 5KW(mój waży z hallami 4150g)
tas - Nie 16 Lip, 2017

Te silniki wymagają przerażających ilości powietrza do chłodzenia. Bez tego moc ciągła to jest ułamek tej z opisu :) Wyjdzie z tego koszmarek do kozaczenia przez 60sek :P
Mechano - Nie 16 Lip, 2017

W takim wypadku może warto by było zamknąć taki silnik w stalowej puszce i nalać do środka trochę oleju? Albo zrobić jakiś kanał wentylacyjny, który od przodu prowadziłby powietrze prosto na taki silnik.
Ale to dywagacje na następny temat. Powodzenia z tym potworkiem. Ciekawe gdzie leży wytrzymałość Falcona przy tej mocy :D

Mobil - Nie 16 Lip, 2017

tas napisał/a:
Te silniki wymagają przerażających ilości powietrza do chłodzenia. Bez tego moc ciągła to jest ułamek tej z opisu :) Wyjdzie z tego koszmarek do kozaczenia przez 60sek :P


Z jednej strony racja ale z drugiej dobrze wiesz jaką sprawność osiągają takie silniczki przy tak wysokich obrotach :razz:

arek_arecki - Wto 18 Lip, 2017

dziś odbyła się przymiarka pakietu
docelowo będą 3 poziomy 9s20p + 9s20p + 4s20p
;-)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group