To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Dział dla początkujących - Elektryfikacja roweru
R432 - Wto 08 Sie, 2017
GT1500 nie jest wektorowy, Barmala jest o ile dobrze pamiętam, ale gt1500 będzie trudniej popsuć oraz sprawi mniej problemów w razie awarii plus kosztuje połowe ceny
Lisu - Wto 08 Sie, 2017
To już sam nie wiem co brać Do gt1500 zamontuje ekran któy bedzie wszystko pokazywać? Bo z tego co widzę to do gt1500 można podpiąć tylko przycisk który ściąga ograniczenie
atomek1000 - Wto 08 Sie, 2017
Na start to weź gt1500, działa dobrze i jest mało awaryjny. Aby złożyć sterownik bramala to potrzebujesz troche pracy, coś lutować, składać i konfiguracja silnika. A ten gt1500 podłączasz i jedzie a jak ci sie znudzi to sprzedasz go na forum za 50zl mniej niż kupiłeś bo zawsze jest na niego popyt. Pierwszy sezon jeździłem na gt1500 i wcale nie wspominam go źle, ciągnie rower do przodu jak szalony
Ekranu nie podepniesz ale nie jest potrzebny, tylko voltomierz na kierownicę i wystarczy. Ograniczenia żadnego nie ma tam
esati - Wto 08 Sie, 2017
atomek a jak wrażenia po przesiadce z gt1500 na barmala? plusy i minusy?
Do GT1500 podłączysz np. cycle analyst
http://www.ebike-solution...ect-plugin.html
Ale w ogóle do czego Ci ekran? Woltomierz na kierownicy też jest zbędny jak już znasz zasięgi roweru. To jest rower a nie statek kosmiczny
Lisu - Wto 08 Sie, 2017
Czyli rozumiem że nie będe mógł ustawić mocy wspomagania? czyli będę musiał używać manetki. Okej voltomierz na kierownice ale ile volt to bateria całkiem wyczerpana na pakiecie od R432?
esati - Wto 08 Sie, 2017
1s to nominalnie 3,7V, naładowany ok 4,2V a rozładowany możesz przyjąć 3,4V (zostaje <10% energii), chociaż w nocie katalogowej ogniwa znajdziesz zwykle wartości pomiędzy 2,5 a 2,8V (przy pełnym rozładowaniu).
Także 20s to nominalnie 74V, naładowany 84V, rozładowany <68V. Z czego w branży zalecenia są (np. tesli) aby operować w zakresie 20-80% (10-90%) naładowania gdyż akumulatory li-ion nie lubią stanu pełnego naładowania i rozładowania. W przypadku naszych ograniczonych BMS'ów (balansowanie tylko przy pełnym naładowaniu) warto co kilka cykli ładować do pełna aby BMS wyrównał poszczególne cele - ale nie trzymać akumulatora też zbyt długo w takim stanie.
Na GT1500 nie ustawisz stopnia wspomagania (regulacja tylko z manetki), ale jak podłączysz cycleanalyst to możesz sobie zaprogramować ograniczenia (do CA podłączasz manetkę a wyjście z CA które symuluje manetkę podłączasz do sterownika)
Lisu - Wto 08 Sie, 2017
Widzę że na nexunie wszystko szybko się zmienia. Sterownik LH1500 nada się do tej baterii i tego silnika?
atomek1000 - Śro 09 Sie, 2017
A r432 przypadkiem nie sprzedawał sterownika w zestawie?
Lh1500 to jest to samo tylko zmieniła sie nazwa firmy produkującej
Lisu - Śro 09 Sie, 2017
Z tego co widzę to samą baterie z bmsem, napisał tylko że pakiet współpracował z gt1500
Lisu - Śro 09 Sie, 2017
zeskalowałem baterie razem z wielkoscią ramy i bateria na pewno wejdzie, muszę jeszcze sprawdzić czy razem z baterią zmieści się sterownik ale nie potrafię znaleźć wymiarów sterownika
atomek1000 - Śro 09 Sie, 2017
Są podane wymiary na nexunie http://nexun.pl/sklep/ste...60-72v-45a.html
Lisu - Śro 09 Sie, 2017
Sterownik jest naprawdę taki duży czy ja coś poknociłem?
tas - Śro 09 Sie, 2017
Obróć go na szerokość
Lisu - Śro 09 Sie, 2017
Czyli jest szerokości baterii?
tas - Śro 09 Sie, 2017
Obracaj go tak długo aż się zmieści
|
|
|