To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Konstrukcje własne - zestaw z silnikiem 36V750W Goldenmotor
toft - Pią 22 Lip, 2011
Z tarczowych na linkę avid bb5 z tarczą 180 lub 200mm lub avid bb7. Pierwszy tańszy ale ciut trudniejszy w regulacji i ma droższe klocki. Drugi lepszy i tansze klocki ( wiekszy wybor) ale troche drozszy. Z hydraulicznych w zasiedzie kazde z tarcza 180 plus beda dosc skuteczne.
Z V-braków polecam znów ąvidy. Siłą modulacja najlepsze chyba. Ale duży minus - orginalne klocki nikną w oczach. Jeśli masz vbraki i ci slabo hamuje to raczej kwestia klocka i lub regulacji niż rodzaju hamulca.
r2d2 - Pią 22 Lip, 2011
Hydrauliki do zapoznania się z hamulcem tarczowym w rowerze zdecydowanie nie polecam (przynajmniej na początku) lepiej zapodać większy klocek na zacisku i opędzić to zwykłą linką hamulcową, będzie taniej i bezpieczniej
Pozdro.
Anonymous - Pią 22 Lip, 2011
Mam avid BB7 z tarczą 203 rower z lekkością zatrzymuję z jednym palcem na klamce BB7 mają klocki które są używane w hydraulikach, no i są uważane za najlepsze mechaniki, na początku miałem wątpliwości co wybrać ale jednak najlepsze mechaniki są lepsze od cienkich hydraulików
Anonymous - Pią 05 Sie, 2011
Tomasz_kombi mógłbyś sprawdzić i powiedzieć ile Ci w powietrzu koło kręci max obrotów czy km/h na 48V? Jadąc z góry 40 km/h jak włącze max to nie czuć, żeby już cokolwiek przyśpieszał. Chyba, że to wina akumulatorów
tomasz_kombi - Pon 08 Sie, 2011
Jestem na wczasach więc nie mam jak sprawdzić.
Czy masz możliwość pomiaru napięcia podczas jazdy ?
Anonymous - Pon 08 Sie, 2011
No w sumie jak przymontuje sobie miernik na taśmie to jak najbardziej. Nagram filmik z pomiaru prędkości i napięcia jak będę miał czas
|
|
|