To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Silniki BLDC - QS Motor
Rugorlos27 - Sob 06 Sty, 2018
,,Rated Voltage: 60V as default (48V-96V, optional)
Speed: 45KPH as default (24-120KPH, optional)
kV: 7.3/8.5(as default)/9.2/10.4/11.9/12.9/18.8"
Czyli domyślny nawój to 8.5kV.
8.5(kV) * 60(V) * 60(min) * 2.1(m, obw. koła) / 1000(by wyszło w km) = 64km/h (w symulatorze wychodzi mi 57km/h, coś źle wpisałem czy źle licze?)
64km/h * 92%(sterownik Barmala) = 59km/h
wwojciech - Sob 06 Sty, 2018
Porównując do mxusa http://nexun.pl/sklep/sil...h-16x4-tyl.html z nawojem 6T 52km/h (opona 26x2,25) na 120% blokowym czyli z proporcji powinien qs z 8,5kV jechac 72km/h. Ile w tym prawdy?
Mitar - Sob 06 Sty, 2018
Rugorlos27 napisał/a: | ,,Rated Voltage: 60V as default (48V-96V, optional)
Speed: 45KPH as default (24-120KPH, optional)
kV: 7.3/8.5(as default)/9.2/10.4/11.9/12.9/18.8"
Czyli domyślny nawój to 8.5kV.
8.5(kV) * 60(V) * 60(min) * 2.1(m, obw. koła) / 1000(by wyszło w km) = 64km/h (w symulatorze wychodzi mi 57km/h, coś źle wpisałem czy źle licze?)
64km/h * 92%(sterownik Barmala) = 59km/h |
Niby dobrze ale chyba trzeba uwzględnić tu nie tylko wydajność sterownika ale i samego silnika.
Jeśli byśmy to jeszcze pomnożyli o 0.87 i przyjęli że do wyliczeń dali niższą sprawność sterownika to wychodzi ~45KPH tyle ile tam napisali. Ale to moje takie domysły tylko
sietaz napisał/a: | Aby można było wybrać nawój trzeba zamówić 20 sztuk
Z prędkością mogę powiedzieć od razu jak jest na bazie mojego mxusa 35H
Koło 26 cali, zasilanie 16s, sabvoton - prędkość bez fluxa 47km/h, z dużym fluxem 55 w porywach do 59 |
Jeżeli na 100% bez turbo/flux i napięciu nominalnym 16S uzyskujesz 47km/h to na 20S powinno być ~55km/h
Hm, jeśli by tak wychodziło to może jednak zdecyduję się na ten defaultowy 6T bo te 55km/h to minimum które chciałem.
Na blokowcu nie było by problemu bo 120% rozwiązuje sprawę ale ja chcę teraz użyć barmala a tam nie ma "turbo" ;/
Jak coś to ja jestem dalej zainteresowany najwyżej jak się okaże że jest wolniej to odsprzedam komuś kto ma blokowca alfo flux.
sietaz - Sob 06 Sty, 2018
Jak mi łaskawie tnt dostarczy przesyłkę to się przekonamy. Odpale na 18s
sietaz - Wto 09 Sty, 2018
Paczka dotarła. Silnik wygląda bardzo solidnie, 7.9 kg wagi, oś grubsza aniżeli w 9C, przewody fazowe nie wyglądają mi na 3mm^2, wolnobieg 8-rzędowy powinien wchodzić na luzie ale widzę mały makanemt w postaci krótkiego gwintu - może wymagać podkładki
Mitar - Wto 09 Sty, 2018
sietaz napisał/a: | ... przewody fazowe nie wyglądają mi na 3mm^2 |
Wyglądają na cieńsze?
Rozumiem, że w silniku domyślnie jest czujnik temp? Co do zabezpieczenia temperaturowego stacyjki to pewnie trzeba sobie pociągnąć 2 dodatkowe przewody ?
Dasz radę przetestować go w tym tyg? najbardziej interesuje mnie potwierdzenie max prędkości przy 20S lub ewentualnie 18S tak jak pisałeś.
1,5kg cięższy niż 9C , myślałem że max 1kg ale te pół kilo można przeżyć dodatkowo.
sietaz - Wto 09 Sty, 2018
Przewody to jednak 3mm^2
On ma czujnik temperatury - to nie jest wyłącznik termiczny aby go podciągnąć przez stacyjkę
Nie ma opcji żebym go sprawdził w tym tygodniu, za dużo pracy mam
Rugorlos27 - Wto 09 Sty, 2018
Wyślesz zdjęcie tego gwintu?
wwojciech - Wto 09 Sty, 2018
Wieksza masa to wieksza bezwładność cieplna:) za cenę 9c ma się mocniejszy, ładniejszy silniczek. Niestety z minusem w postaci wolnobiegu
sietaz - Wto 09 Sty, 2018
Jak uzyskam dostęp do kompa to wyślę fotkę porównawczą z 9C
Po zapleceniu wyciągnę też stator, zobaczymy jaka jest różnica masy w nich między 9C bo może się okazać, że to obudowa ją robi - sam stator oczywiście też bo nie może być inaczej. Już ośka to jest spora różnica
Mitar - Sob 13 Sty, 2018
Nie wiem czy była wcześniej ta aukcja dostępna ale teraz natknąłem się na to samo tylko na ali z kosztem przesyłki mniejszym o 40$
https://www.aliexpress.co...2816512376.html
sietaz patrzyłeś już do środka? ciekawi mi czy faktycznie większa waga to tylko cięższa oś i obudowa.
sietaz - Sob 13 Sty, 2018
Na to samo wychodzi co ja zapłaciłem, ciekawe że qs nie zaproponował wysyłki FedExem skoro jest taniej i szybciej niż TNT
Do środka patrzyłem, ale bez zaplecionego silnika ciężko wyciągnąć stator. Miedź na pewno też robi masę - tylko pytanie w jakim procencie
Mitar - Sob 13 Sty, 2018
Tak teraz czytam i za towar do 150eur cła raczej nie powinni doliczyć, wychodzi tylko VAT.
Tylko tu chyba liczy się wartość silnik + przesyłka to może przekroczyć.
sietaz ty podobno płaciłeś cło, ile ci doliczyli?
Pytanie czy nie dało by się dogadać z QSem aby zmniejszyli wartość zdeklarowaną wtedy VAT byłby mniejszy.
Kurier podobno wysyła gotowe papiery do UC i tylko czasami UC decyduje się sprawdzić paczkę od kuriera.
Dodatkowo na ali deklarują max 20 dni dostawy i po tym czasie jest zwrot gotówki.
sietaz - Sob 13 Sty, 2018
Cło I VAT są od kwoty całkowitej
Naliczyli 8% cła
Można się z nimi dogadać z qs'em, ale jak to wolę nie pisać na forum . Ja nie miałem na to czasu bo to by przesuneło czas wysyłki o kolejne tygodnie zapewne. UC zawsze żądał ode mnie dowodu wpłaty
Bajoniks - Sob 13 Sty, 2018
Nie bardzo chcą
QS napisał/a: |
...if we write in low value for the products, and the goods missed during shipping, we(and you) only can get compensation from shipping company same with declare value. |
|
|
|