To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Dział dla początkujących - Mxus XF40-(30H i 35H)

piwko7 - Czw 19 Paź, 2017

Jeżeli się nie mylę XF40C - to wersja na kasetę. Bez C to wolnobieg
sietaz - Czw 19 Paź, 2017

Też mi się tak zdaje

Fotki środka



glebor - Sob 21 Paź, 2017

Jeżeli chodzi i MXUS XF40 - 30H to ja miałem takie w ofercie i jeszcze mam.
Silniki były plecione na pewno 1304 i odpowiadały 9C 9x7 dokładnie ciut wolniejsze niż 10x6
Uzwojenie 1205 to były dość wolne silniki, nie pamiętam, bo miałem jeden, ale ok ~ 0,6km/h/V na 48V dobrze ciągnęły między 25-30km/h idealne do cieżkich sprzętów o dużym apetycie na moment rozruchowy.

30H to wersja seryjna 1000W, miały te same bebechy, co chińskie tysiącwatowe zestawy napędowe, różnica była w grubości przewodów, w chińczykach były kabelki 1,2mm w mxusach zawsze był 1,5mm2.

Silniki 30H są na typowy rozstaw 135mm i pomieszczą wolnobieg 6-7rz max. Mxusy 30H chyba znajdują się w zestawie ebajker S2000. Niedrogie i fajne silniki dla średnio wymagających kolarzy :)

Kravcov - Nie 22 Paź, 2017

Glebor, Mxus to też chińczyk. Zestaw S-2000 jest bardzo fajny, bo na kasetę. Szkoda, że nie mają zestawów A i B. Przydałby się mocniejszy sterownik, bo silnik ma potencjał.
Z tym ~ 0,6km/h/V na 48V to sprawdzone dane? Tutaj podają 1:1
https://www.e-biker.pl/mxus-v3-30h,3,1072,1004

"Uzwojenie / Prędkość: 6T (około 1 km/h prędkości max na każdy 1V napięcia baterii)".

djmarcin56 - Nie 22 Paź, 2017

Zauważ, że przy Mxus V3 Turbo 3000 45H piszą 4T i też 1:1 więc wogóle info mają nie spójne.
glebor - Nie 22 Paź, 2017

Jestem pewien, że MXUS 1205 osiąga taką prędkość, bo sprawdzałem na 48V leciał 35 bez obciążenia, więc jak się go dociąży zapewne 30 nie przekroczy, ale moc miał nieziemską :D No chyba, że dystrybutor zamienił dekle w co szczerze wątpię... oznaczenie to XF40-30H 1205

Poza tym xf45 ma inne oznaczenia, bo jest 16X4 i 21X3, a w wersji słabszej 30H jest 13x4 i 12x5

Wziął to klient do ciągnięcia kawomatu, zawsze się lekko obawiam konstrukcji 250kg+ bo zawsze jest loteria jak to będzie działać, aczkolwiek wiem, że klinet jest zadowolony, bo zaproponowałem specjalne warunki z możliwością zmodyfikowania akumulatora i wymiany silnika na mocniejszy, ale nie chciał.

W razie gdyby ktoś chciał to mogę popytać, bo widzę, że continenty 7x9 zniknęły z oferty, a mxusy są tylko --x4 i 21x3 w ofertach polskich sklepów.

sietaz - Nie 22 Paź, 2017

Glebor - przecież napis na deklu nie oznacza nawinięcia. Ja mam 1608 napisane a jest to nawiniecie 10x6
Passat_EQ - Nie 22 Paź, 2017

o predkosci obrotowej decyduje tez ilosc magnesow i zebow.
glebor - Nie 22 Paź, 2017

sietaz napisał/a:
Glebor - przecież napis na deklu nie oznacza nawinięcia. Ja mam 1608 napisane a jest to nawiniecie 10x6


a ja byłem pewien, że na mxusie masz 8 cyfrowy kod. XF40 - 30H 1205 1639 kolorem czerwony jest oznaczona liczba uzwojeń na obrót i oplotów, czyżbym się mylił?

sietaz - Pon 23 Paź, 2017

Mxus 30H ma tyle samo magnesów co 9C przy tej samej szerokości , taką samą średnicę więc przy tych samych nawinieciach musi osiągać te same prędkości. Chyba, że czegoś nie wiem ale wątpię
Kravcov - Pon 23 Paź, 2017

Tak sobie myślę i do zwykłego roweru 30H będzie odpowiedni. 35H jest większy, cięższy (gabarytowo 45H), a bebechy mniejsze niż w 45H. Który byście brali pod moc do 3500W?
glebor - Pon 23 Paź, 2017

30H raczej nie na moc 3500W :D
Tutaj nie chodzi już o możliwości, tylko w każdym silniku jest granica, przy której sprawność spada, a moc idzie w ciepło.

30H jak puścisz w niego 45A na 48V załóżmy wymaga zabezpieczenia termicznego, a tam gdzie potrzeba ciągłej mocy na dłuższe podjazdy i tak trzeba odpuścić.

45H to 2x większa moc i nie męczy się przy 3KW, ale za to rozstaw bo 45H to K3 turbo jak rozumiem i ma centymetr większy rozstaw.

Wszystko zależy od wymagań, wag kierowcy, odpowiednio dobranej ramy, hamulców, możliwości montażu szerokości opon, bo rozpędzoną masę trzeba jeszcze zatrzymać :)

Ja dla mnie pod 3500W wpakowałbym coś mocniejszego niż 30H, albo zszedł ze sterownikiem do 30A / 60V lub GT1500 na 48V i fajnie sie będzie już odpychać...

sietaz - Pon 23 Paź, 2017

Mxus 35H się zupełnie nie opłaca, za to qs 35H już tak - upewnię się jak do mnie dotrze

Mxusa 45H to już spokojnie można ganiać od 45A bez ryzyka przegrzania

xyz2a - Pon 23 Paź, 2017

sietaz napisał/a:
Mxus 35H się zupełnie nie opłaca, za to qs 35H już tak - upewnię się jak do mnie dotrze

możesz rozwinąć...

Bajoniks - Pon 23 Paź, 2017

Jak będzie dostępny w dobrej cenie w europie to pewnie będzie się opłacać ten QS, obecnie śćiąganie go wychodzi drożej od Mxusa 3k drogą lotniczą.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group