To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Nowości EV - Silnik do roweru chłodzony cieczą, jaki najlepszy do roweru?

Anonymous - Sob 21 Paź, 2017
Temat postu: Silnik do roweru chłodzony cieczą, jaki najlepszy do roweru?
Od jakiegoś czasu śledzę temat rowerów elektrycznych i kiedyś pewnie sobie coś takiego zmontuję, a raczej zlecę montaż. Jak pewnie wielu z wam marzy mi się sprzęt bezkompromisowy.
Z tego co się orientowałem to podobno takie rowery z silnikiem np takim:
http://nexun.pl/sklep/sil...h-16x4-tyl.html
wymiękają w górach przy katowaniu i dużych podjazdach.
Zastanawiam się dlaczego nie stosują silników chłodzonych cieczą
Czy w ogóle są dostępne silniki w piaście chłodzone cieczą?

Druga sprawa to czy nie korzystniej było by założyć silnik nie w piaście a w ramie i połączyć go łańcuchem z przekładnią w piaście? Na logikę wydaje się ze lepiej by szedł taki w lesie i na podjazdach.
https://www.aliexpress.co...2671350083.html

Następna sprawa to jak jest z tym zasięgiem przy maksymalnie zapakowanej akumulatorami ramie np falcon jaki jest realny zasięg bo piszą że nawet ponad 100km ale przecież nikt nie będzie nim jechał 10km/h

Perszing1800 - Sob 21 Paź, 2017

Ja napiszę tylko tyle-dużo jeszcze czytania przed Tobą,chciało by się gotowca ale takiego nie ma :mrgreen:
MID czy HUB to odwieczna walka miedzy zwolennikami i przeciwnikami danych rozwiązań.

Passat_EQ - Sob 21 Paź, 2017

Perszing1800 napisał/a:
Ja napiszę tylko tyle-dużo jeszcze czytania przed Tobą,chciało by się gotowca ale takiego nie ma :mrgreen:
MID czy HUB to odwieczna walka miedzy zwolennikami i przeciwnikami danych rozwiązań.


Z tego co ja sledze temat to kazdy chcialby mida tylko poziom trudnosci roznie wielokrotnie,a ilosc ognow maleje tez znacznie.

Tomas - Sob 21 Paź, 2017

Passat_EQ napisał/a:
Perszing1800 napisał/a:
Ja napiszę tylko tyle-dużo jeszcze czytania przed Tobą,chciało by się gotowca ale takiego nie ma :mrgreen:
MID czy HUB to odwieczna walka miedzy zwolennikami i przeciwnikami danych rozwiązań.


Z tego co ja sledze temat to kazdy chcialby mida tylko poziom trudnosci roznie wielokrotnie,a ilosc ognow maleje tez znacznie.


To może tak będzie lepiej / łatwiej. Chcą chyba wprowadzić do oferty vectora :wink:
https://www.youtube.com/watch?v=WHp1cT7JdCw

Passat_EQ - Sob 21 Paź, 2017

Nibyto mid ale ma wady huba bo ma huba :)
Tdroche glupota dawac takiej srednicy i tak montowany silnik jako hub.
Pomijam ze calosc ma prezencje cegly.

Tomas - Sob 21 Paź, 2017

To jest tak zwany hubo-mid :mrgreen: Ale prostszy w wykonaniu jest tego nie da się ukryć a i baterii wejdzie sporo :wink:
tas - Sob 21 Paź, 2017

Dalej ma 10Kv, a nie 40Kv więc to ślepa droga.
Ale to się już przekonają szczęśliwi (do czasu) nowi nabywcy :D

Tomas - Sob 21 Paź, 2017

tas napisał/a:
Dalej ma 10Kv, a nie 40Kv więc to ślepa droga.
Ale to się już przekonają szczęśliwi (do czasu) nowi nabywcy :D


Pewo tak. A jak by zamocować 40Kv w to miejsce ?

tas - Sob 21 Paź, 2017

KTM już na to wpadł wcześniej :P
Tomas - Sob 21 Paź, 2017

tas napisał/a:
KTM już na to wpadł wcześniej :P


Tylko że mają słabą bateryję i droogo :wink:

wwojciech - Nie 22 Paź, 2017

W kazdym elektryku idzie sie w wysoki rpm. Mercedes deklaruje juz uderzenie nawet w 50.000rpm. Mxus niestety nie grzeszy sprawnoscia przy 100rpm meczony pod górke:)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group