To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Nowości EV - Silnik do roweru chłodzony cieczą, jaki najlepszy do roweru?
Anonymous - Sob 21 Paź, 2017 Temat postu: Silnik do roweru chłodzony cieczą, jaki najlepszy do roweru? Od jakiegoś czasu śledzę temat rowerów elektrycznych i kiedyś pewnie sobie coś takiego zmontuję, a raczej zlecę montaż. Jak pewnie wielu z wam marzy mi się sprzęt bezkompromisowy.
Z tego co się orientowałem to podobno takie rowery z silnikiem np takim:
http://nexun.pl/sklep/sil...h-16x4-tyl.html
wymiękają w górach przy katowaniu i dużych podjazdach.
Zastanawiam się dlaczego nie stosują silników chłodzonych cieczą
Czy w ogóle są dostępne silniki w piaście chłodzone cieczą?
Druga sprawa to czy nie korzystniej było by założyć silnik nie w piaście a w ramie i połączyć go łańcuchem z przekładnią w piaście? Na logikę wydaje się ze lepiej by szedł taki w lesie i na podjazdach.
https://www.aliexpress.co...2671350083.html
Następna sprawa to jak jest z tym zasięgiem przy maksymalnie zapakowanej akumulatorami ramie np falcon jaki jest realny zasięg bo piszą że nawet ponad 100km ale przecież nikt nie będzie nim jechał 10km/h
Perszing1800 - Sob 21 Paź, 2017
Ja napiszę tylko tyle-dużo jeszcze czytania przed Tobą,chciało by się gotowca ale takiego nie ma
MID czy HUB to odwieczna walka miedzy zwolennikami i przeciwnikami danych rozwiązań.
Passat_EQ - Sob 21 Paź, 2017
Perszing1800 napisał/a: | Ja napiszę tylko tyle-dużo jeszcze czytania przed Tobą,chciało by się gotowca ale takiego nie ma
MID czy HUB to odwieczna walka miedzy zwolennikami i przeciwnikami danych rozwiązań. |
Z tego co ja sledze temat to kazdy chcialby mida tylko poziom trudnosci roznie wielokrotnie,a ilosc ognow maleje tez znacznie.
Tomas - Sob 21 Paź, 2017
Passat_EQ napisał/a: | Perszing1800 napisał/a: | Ja napiszę tylko tyle-dużo jeszcze czytania przed Tobą,chciało by się gotowca ale takiego nie ma
MID czy HUB to odwieczna walka miedzy zwolennikami i przeciwnikami danych rozwiązań. |
Z tego co ja sledze temat to kazdy chcialby mida tylko poziom trudnosci roznie wielokrotnie,a ilosc ognow maleje tez znacznie. |
To może tak będzie lepiej / łatwiej. Chcą chyba wprowadzić do oferty vectora
https://www.youtube.com/watch?v=WHp1cT7JdCw
Passat_EQ - Sob 21 Paź, 2017
Nibyto mid ale ma wady huba bo ma huba
Tdroche glupota dawac takiej srednicy i tak montowany silnik jako hub.
Pomijam ze calosc ma prezencje cegly.
Tomas - Sob 21 Paź, 2017
To jest tak zwany hubo-mid Ale prostszy w wykonaniu jest tego nie da się ukryć a i baterii wejdzie sporo
tas - Sob 21 Paź, 2017
Dalej ma 10Kv, a nie 40Kv więc to ślepa droga.
Ale to się już przekonają szczęśliwi (do czasu) nowi nabywcy
Tomas - Sob 21 Paź, 2017
tas napisał/a: | Dalej ma 10Kv, a nie 40Kv więc to ślepa droga.
Ale to się już przekonają szczęśliwi (do czasu) nowi nabywcy |
Pewo tak. A jak by zamocować 40Kv w to miejsce ?
tas - Sob 21 Paź, 2017
KTM już na to wpadł wcześniej
Tomas - Sob 21 Paź, 2017
tas napisał/a: | KTM już na to wpadł wcześniej |
Tylko że mają słabą bateryję i droogo
wwojciech - Nie 22 Paź, 2017
W kazdym elektryku idzie sie w wysoki rpm. Mercedes deklaruje juz uderzenie nawet w 50.000rpm. Mxus niestety nie grzeszy sprawnoscia przy 100rpm meczony pod górke:)
|
|
|