To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Sprzedam, oddam - sterowniki sinusoidalne 48V/60V XT90 MT60 tempomat 30A

glebor - Wto 07 Lis, 2017
Temat postu: sterowniki sinusoidalne 48V/60V XT90 MT60 tempomat 30A
Witam. Posiadam 3 sterowniki sinusoidalne 2 zakresowe (48/60V).
moc maksymalna na 48V to 1500W i na 60V 1800W. Sterowniki 12 mosfet, nomimnalnie 500W. Idealnie śmigaja z silnikami MXUS XF40-30H, nine continent 7x9 / 10x6, velofast, oraz wszystkimi innymi o mocy od 500-1000W.

Sterowniki są sinusoidalne (łagodniej przełączają fazy i silnik ciszej chodzi w dolnym zakresie obrotów, oraz płynniej rusza z miejsca nie powodując trykania) w bionxach które testowałem na kwadratowyms terowniku, gdzie występował rezonans i silnik brzęczał po zastosowaniu sinusa była cisza :)

sterowniki mają przełączane złączką napięcie odcięcia 42/52V, mogą pracować z pakietami od 13-16S.



Funkcje które posiadają, to:
tempomat
3speed
cofanie
alarm
wysoki stan hamulca
wyjście pod klamki hamulcowe

Sterownik posiada opis wszystkich kostek w języku polskim wraz z obrazkami (nadrukowane etykiety).


! uwaga sterowniki sinusoidalne współpracują tylko z silnikami wyposażonymi w czujniki hallotronowe. Czujniki w silniku muszą być sprawne!

W cenie zestaw złącz MT60 do 3 faz, złącze XT90 do przyłączenia akumulatora, oraz zestaw kostek i konektorów do przedłużenia przewodów hallotronowych.

Cena 250zł + przesyłka.




pyszczak - Pią 10 Lis, 2017

zapisuje sie na 1 szt.
Gregs - Pią 10 Lis, 2017
Temat postu: Re: sterowniki sinusoidalne 48V/60V XT90 MT60 tempomat 30A
glebor napisał/a:
Funkcje które posiadają, to:
tempomat
3speed
cofanie
alarm
wysoki stan hamulca
wyjście pod klamki hamulcowe


Możesz wytłumaczyć co znaczy "wysoki stan hamulca"?

leszcz - Pią 10 Lis, 2017

biorę 1szt
glebor - Pią 10 Lis, 2017
Temat postu: Re: sterowniki sinusoidalne 48V/60V XT90 MT60 tempomat 30A
Cytat:
Możesz wytłumaczyć co znaczy "wysoki stan hamulca"?


Odsyłam jak zwykle do największej bazy wiedzy, czyli BLOGU TASA :) dla którego jak zwykle szacunek, że zanim ja chcę coś sprawdzić, on już to zrobił i znalazł czas, aby się z nami podzielić swoją wiedzą:
http://ebike.nexun.pl/bra...-swiatla-stopu/

Scuda - Nie 19 Lis, 2017

Jak są jeszcze to biorę sztukę.
przenikanie - Śro 22 Lis, 2017
Temat postu: Re: sterowniki sinusoidalne 48V/60V XT90 MT60 tempomat 30A
Gregs napisał/a:
glebor napisał/a:
Funkcje które posiadają, to:
tempomat
3speed
cofanie
alarm
wysoki stan hamulca
wyjście pod klamki hamulcowe


Możesz wytłumaczyć co znaczy "wysoki stan hamulca"?


Wysoki stan hamulca to jest wtedy, gdy złącze hamulcowe zwieramy do PLUSA zasilania.
NISKI stan hamulca (w znakomitej większości sterowników) polega na tym, że kabelek w sterowniku od hamulca za pomocą zwarcia wyłącznika w klamce hamulcowej łączysz z masą (minusem) i to jest klasyka.
Czyli jak jest stan WYSOKI, to jeden kabelek od klamki łączysz z plusem baterii, a drugi z tym kabelkiem w sterowniku, który jest oznaczony HIGH BRAKE. Oczywiście poprzez wyłącznik w klamce hamulcowej.

Ale tak nawiasem mówiąc po co komu w NORMALNYM e-bajku te elektryczne klamki hamulcowe to nie wiadomo. Hamulce elektryczne są potrzebne tylko w fabrycznych pedelcach bez manetki i tylko z PAS. Bo wiadomo. PAS ma zwłokę 1s i bezwładność 1s. Zanim się uruchomi rower, trzeba pedałować 1 s. I po przestaniu pedałowania rower dalej "ciągnie" przez 1 sekundę. To wystarczy, żeby się wywalić na śliskim lub mokrym bez wyłącznika w klamkach, który NATYCHMIAST odłącza silnik.
No ale kto rozsądny używa dzisiaj jeszcze PAS? :)

wibi - Śro 22 Lis, 2017

Zapewne ja jestem nierozsądny bo nie wyobrażam sobie ebika bez PASu.
przenikanie - Czw 23 Lis, 2017

A to przepraszam. Nie chciałem nikogo obrazić. Ale próbowałeś jeździć na samej manetce? Wtedy ty masz pełną kontrolę nad rowerem a nie rower nad tobą.
wibi - Czw 23 Lis, 2017

przenikanie napisał/a:
....Wtedy ty masz pełną kontrolę nad rowerem a nie rower nad tobą

Raczej przeciwnie,gdy mam PAS to właśnie ja mam kontrolę nad rowerem już choćby z tej racji, że pedałując mam większą kontrolę równowagi w czasie jazdy, to po pierwsze. Po drugie, PAS jest NIEZBĘDNY by być LEGALNYM w świetle obowiązujących przepisów. Tu na tym forum jest wiele dyskusji, jak wyłączyć np.większą moc czy ograniczyć szybkość a przecież, gdy by ktoś chciał skontrolować legalność to zapewne zacznie od tego właśnie elementu a nie od szybkości.PAS jest elementem KONIECZNYM, chociaż z doświadczenia wiem, że pobiera więcej prądu (energii) przy tej samej szybkości jak manetka (bez pedałowania). Przyznam też, że tym spostrzeżeniem byłem bardzo zaskoczony, ale jest ono logicznie wytłumaczalne, szczególnie dla takiego najprostszego PAS-a w postaci tarczy z magnesami.

ap0f1s - Czw 23 Lis, 2017

Mam do dyspozycji falcona na adaptto i sabka, gdzie na pierwszym można używać PAS. Sprawdza się jedynie po asfalcie, gdzie nie ma dużego ruchu. Gdy występują samochody robi się to już niebezpieczne.
Akurat, gdy używam PAS konsumuję mniej energii, ale to wynika z tego, że jadę cały czas jednostajnie i nie mam możliwości szybkiego przyśpieszenie. Plus także, że nie trzeba używać kciuka przy dłużej trasie. (Używam manetki kciukowej.)

glebor - Pią 24 Lis, 2017

Pas jest silnie nie wskazany przy napędzie koła przedniego, chociaż teraz jak widziałem w nowych wersjach sterowników do MXUSa, rozruch z pasa jest bardzo płynny, czego nie można powiedzieć o uniwersalnych sterownikach, tam z pasa idzie 0 / 1 i jak pójdzie wysoki sygnał koło przednie mieli, zrywa przyczepność, jak ruszycie pedałami na zakręcie to gleba murowana :D
Przy tych nowych zestawach MXUS 250W co mam w ofercie pas działa płynnie i koło się rozkręca przez kilka sekund, więc z pasem się jeździ w miarę przyjaźnie. Jak by działał PAS przy sinusie nie wiem, pewnie na płytce jest opcja żeby pas wyciągnąć. Natomiast jak by wam nine continent na 60V i 30A szczególnie 7x9 szarpnął to rower zapewne stanąłby dęba, dla tego nie zalecam pasa do konstrukcji > 17A.

W subwotonie prawdopodobnie pas działa w miarę płynnie, bo inaczej jakby sygnałem 0/1 dać te 60A na koło to przy każdym zapedałowaniu leżelibyśmy na plecach...

Ja osobiście nie jestem zwolennikiem czujnika PAS, a bardziej wykorzystuję złączę tempomat ustawiając sobie prędkość np 25km/h i gdy mamy górkę idzie większy prąd gdy mamy spadek prąd spada, jak chcemy mocno kręcić pedałami prąd spada, jak jedziemy jak na skuterze bez pedałowania prąd wzrasta. Ja się przyzwyczaiłem i wtedy nie ma konieczności trzymania długo manetki, a w sinusach akurat tempomat jest :)

glebor - Sob 09 Gru, 2017

Chciałbym nieśmiało zapytać, czy wszyscy, którzy zamówili u mnie sinusy je otrzymali, gdyż skasowałem wiadomości na skrzynce, a został mi ostatni sterownik. Jeżeli ktoś zamówił i nie dostał proszę o PW.
jasiek011 - Sob 09 Gru, 2017

Tez chcialbym niesmialo zapytac doswiadczonego kolege czy ten sterownik pasowalby do silnika Giant syncdrive. Obawiam sie ze jest troche za mocny a szkoda by bylo fajnego silniczka. Drugie pytanie to czy twoja bateria bidonowka na NCR18650GA z tym sterownikiem by dobrze wspolpracowala skoro polecasz prad bateri do max 25A. Takie dylematy pierwszej konstrukcji
daro1980 - Sob 09 Gru, 2017

masz moze jeszcze taki sterownik - jesli tak to chetnie przygarne


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group