To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Napęd z silnikiem poza kołem - Bafang 750W - subiektywna opinia po 200km
leszcz - Pon 24 Cze, 2019
Ma "łącze żart" do wycięcią i przylutowania czegoś porządnego XT60/90
Larix - Pon 24 Cze, 2019
Rozumiem. Dzięki.
wibi - Pon 24 Cze, 2019
leszcz napisał/a: | Ma "łącze żart" do wycięcią i przylutowania czegoś porządnego XT60/90.. |
Ha,ha,ha,ale ten "żart" jest WODOSZCZELNY i na 100% wytrzyma prąd i napięcie jakie tylko wytrzyma sam silnik.
borsuk - Wto 25 Cze, 2019
wibi napisał/a: |
Ha,ha,ha,ale ten "żart" jest WODOSZCZELNY i na 100% wytrzyma prąd i napięcie jakie tylko wytrzyma sam silnik. |
W dodatku lepiej "trzyma" od XT. Sam mam XT60, który w jeździe po górach potrafi sie lekko wysunąć i rozłączyć chociaż jest oklejony dodatkowo taśmą klejącą "extra power".
lessero - Wto 25 Cze, 2019
Identyczne wtyczki są zastosowane w kablach fazowych łączących sterownik z uzwojeniami.
U mnie XT 60 trzyma dębowo, nawet pomimo telepania na wertepach.
Niezaprzeczalną zaletą XT 60 jest jego idiotoodporność, aby źle kabelków nie spiąć w codziennym użytkowaniu - wypinaniu i podpinaniu baterii.
lessero - Pon 01 Lip, 2019
Taaaak...
Pojazd przetestowany na Skrzycznem i Malinowskiej Skale...
Podjazd w 30 stopniowym upale.
Na podjeździe asfaltowym przełożenia 44/28,32,36
Na podjazdach szutrowo - kamienistych tylko 44/36 z mocną pomocą nóg.
Pomimo przekoszenia łańcuch wytrzymał, nie spadł z balatu i z koronki.
Słychać było jak rama gada - a jest mała 17" i raczej sztywna...
Nie dawałem więcej niż ....300 W
Techniczne kamieniste zjazdy - nic nie odpadło, nic nie pękło [to muszę jeszcze dokładnie posprawdzać]
Larix - Pią 05 Lip, 2019
Mam pytanie odnośnie wyświetlacza. Warto dopłacić 850C czy wystarczy 965A ? Czy poza tym że 850C jest kolorowy to ma jeszcze jakieś zalety ?
malin - Pią 05 Lip, 2019
Na dwóch rowerach używamy: 965A i DPC18. Ten czarno-biały jest OK, ale nie pokazuje chwilowej mocy silnika i napięcia baterii /procent baterii a tylko są 'kreski'. Dla mnie wystarcza, ale synowi odpowiada bardziej C18 - fakt że jest on też po prostu ładniejszy. Zależy co potrzebujesz, aby było wyświetlane i czy lubisz w kolorze.
Larix - Sob 06 Lip, 2019
Aktualną moc i procent baterii warto mieć . Więc wezmę chyba kolorowy.
hetm4n - Czw 25 Lip, 2019
Szybkie pytanie. Obecnie w bafangu manetka działa na zasadzie start stop. A czy jest mozliwe ustawienie jej aby działała płynnie tzn jak ją wcisne do połowy to mam połowę mocy?
leszcz - Czw 25 Lip, 2019
Tak.
hetm4n - Czw 25 Lip, 2019
jak to dokładnie ustawić ? podeśle screena z programu.
leszcz - Czw 25 Lip, 2019
Mode current
Kaemus - Pon 09 Wrz, 2019
Cześć,
wrzucam zdjęcie tylnej zębatki, która przejechała dotąd w zestawie BBS02 + piasta Nexus 8
ok. 7 000 km:
Co ciekawe napęd (w sensie przedni blat, łańcuch, ta zębatka) zupełnie nie daje znać, że
jest już taki zajechany. Nic nie przeskakuje, nie hałasuje. Będę to wszystko jednak wymieniał,
bo kiedyś musi się w końcu sypnąć. Celuję w większą zębatkę z tyłu (teraz jest 20T), żeby podnieść jeszcze trochę moment.
Bafanga mam ustawionego na ok. 400-500W. Jazda głównie miejska, ale nieraz z mocno
obciążonym pojazdem (rower + rowerzyści(!) razem 160 kg) + plus trochę spokojnych wycieczek po Beskidach.
Toteż napęd faktycznie się zużywa, ale mnie te 7K zrobione na tym zestawie zupełnie
zadowala
KM.
Inc0 - Pon 09 Wrz, 2019
foto niewidać
|
|
|