To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Silniki BLDC - Dwie blokady obrotu osi silnika ?
Dudus2002 - Nie 26 Lis, 2017 Temat postu: Dwie blokady obrotu osi silnika ? Czy jest możliwość i sens montowanie 2 blokad obrotu osi z dwóch stron do przeróbki 6kW ?
Anonymous - Nie 26 Lis, 2017
Możliwość i sens jest. Szczególnie jeśli będziesz miał regen.
umbur - Nie 26 Lis, 2017
Obowiązkowo. 6kW? Co to za konstrukcja?
Dudus2002 - Nie 26 Lis, 2017
Narazie kompletuję części. Będzie to silnik Mxus v3 3K-Turbo, sterownik Sabvoton SVMC072080 i pakiet 20s10p sony vtc4.
Dzięki za odpowiedź
umbur - Nie 26 Lis, 2017
Dudus2002 napisał/a: | Narazie kompletuję części. Będzie to silnik Mxus v3 3K-Turbo, sterownik Sabvoton SVMC072080 i pakiet 20s10p sony vtc4.
Dzięki za odpowiedź |
Ale do jakiej ramy?
Dudus2002 - Nie 26 Lis, 2017
Rower Giant anthem x3 2013
umbur - Nie 26 Lis, 2017
Dudus2002 napisał/a: | Rower Giant anthem x3 2013 |
To nie jest dobry pomysł na 6kW. Uszkodzisz ramę. Max 3kW do standardowej ramy + blokady obrotu z obu stron.
Dudus2002 - Pon 27 Lis, 2017
A jak bym wydłużył tą blokadę? Np. dospawał jakiś gruby pręt na 20cm i tam zapią jeszcze tymi opaskami metalowymi ? I to z dwuch stron
umbur - Pon 27 Lis, 2017
Dudus2002 napisał/a: | A jak bym wydłużył tą blokadę? Np. dospawał jakiś gruby pręt na 20cm i tam zapią jeszcze tymi opaskami metalowymi ? I to z dwuch stron |
Pakowanie w taki rower 6kW jest pomyłką. Chcesz mieć 6kW zaopatrz się w odpowiednią ramę, np. Falcon. Jeździłeś kiedyś w ogóle na rowerze takiej mocy?
Dudus2002 - Pon 27 Lis, 2017
Na 6kW nie. A ta konstukcja ma nawet 7kW i chyba jeździ https://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=4665&postdays=0&postorder=asc&start=0
umbur - Wto 28 Lis, 2017
Zapytaj najpierw Atomka jak mu się ten rower sprawuje. Moim zdaniem zbyt duże ryzyko, przerost formy nad treścią i niepotrzebne grzanie silnika.
Kravcov - Wto 28 Lis, 2017
umbur napisał/a: | Dudus2002 napisał/a: | Rower Giant anthem x3 2013 |
To nie jest dobry pomysł na 6kW. Uszkodzisz ramę. |
a w jaki sposób ma uszkodzić tą ramę?
umbur - Wto 28 Lis, 2017
Kravcov napisał/a: | umbur napisał/a: | Dudus2002 napisał/a: | Rower Giant anthem x3 2013 |
To nie jest dobry pomysł na 6kW. Uszkodzisz ramę. |
a w jaki sposób ma uszkodzić tą ramę? |
np.
Mechano - Wto 28 Lis, 2017
Nie ma różnicy w grzaniu się silnika w zależności od typu ramy...
Chyba, że chodzi o to, że taka moc by się marnowała w takiej ramie, coś w tym może być. Warto przemyśleć, czy taka moc będzie rzeczywiście potrzebna. Swoją drogą, maniekrox ładował w swoją konę chyba 12kW i z solidnym zabezpieczeniem osi dawało to radę (nie wiem jak na dłuższą metę). Fakt faktem, że taka rowerowa rama musi być uber mocna, nic z nowoczesnych wycieniowanych do granic konstrukcji, pewnie najlepszy będzie pancerny jednozawias.
Dudus2002 - Wto 28 Lis, 2017
A jak bym zrobił blokadę z grubego pręta który trzyma rame 20 cm od osi i to z dwuch stron ? Jeżeli chodzi o grzanie silnika to będę mieć wyświetlacz i będę na bierząco monitorował temperaturę. A poza tym nie będę używał tego jak crossa tylko jako rower na szose i lekki teren
|
|
|